Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NiG schreef:Beste TS ik snap dat je er helemaal klaar mee bent, maar zou er een lichamelijke oorzaak achter kunnen zitten? misschien erg veel last van haar hormonen - of een hormoonproducerende eierstoktumor?
Misschien is het iets (voor de eigenaren) om haar eens na te laten kijken en dit evt. te laten testen.
In jouw situatie zou ik er ook mee kappen hoor.
Tigra_ schreef:Wat vervelend maar ik denk dat het een goede keus is om er mee te stoppen.
Soms werkt het gewoon niet tussen paard en mens.
Verder weet ik niet wat voor betonnen paal het is maar kijk altijd goed uit met waar je een paard aan vast zet. Je ziet het toch best vaak dat paarden ergens aan vast gezet wordt dat toch niet stevig genoeg is. Paard verder toch niet gewond? Die zal ook wel geschrokken zijn toen de boel afbrak.
Yacintha schreef:Erg rot dat het zo afliep. Niet banketstaaf bedoeld, maar zo zijn sommige paarden nou eenmaal.
Goed van je dat je jezelf erop instelt alleen iets met haar te doen als ze komt, maar hierdoor hoef je je niet te laten tegen houden.
Mijn braafste paard heeft al drie keer een gloednieuwe horsebar gesloopt. Palen doormidden, uit elkaar getrokken en afgebroken zodat de paal niet meer uit de grond krijgen. Altijd vanuit het niets, en weet nog steeds niet waarom hij het ineens deed. Had hij ook nog nooit gedaan.
Maar ja, paarden slopen nou eenmaal en misschien schrok ze ergens van dat jij niet zag of niet hoorde, het blijft altijd lastig om zoiets te begrijpen.
Het gebeurd nou eenmaal wel eens.