Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en een luisterend oor bieden. 
magda_90 schreef:Ik heb het topic gisteren gelezen en goed laten bezinken. Het enige wat ik voor jou en je zus kan zeggen: jullie kennen het paardje, jullie hebben alles al uit de kast getrokken en daarom vertrouw ik op jullie gevoel. Ik ken jullie alle drie niet, dus wie ben ik om er een oordeel over te geven?
Wat ik wel kan doen is een megagrote virtuele knuffel voor jullie drie geven![]()
en een luisterend oor bieden.
Vertrouw op jullie intuïtie en gevoel, die zit er niet vaak naast.
& Ivy_ schreef:Marleen_vA schreef:ik zou haast zeggen; natuurgebied waar groep paarden aanwezig is. Sommige opfokstallen of paardenpensioens hebben natuurgebieden waar ze in lopen. Back to the nature.. misschien wat voor haar? Dan heeft ze ook niks met mensen te maken en kan ze heerlijk paard zijn
Mijn gedachte![]()
Vind het niet kunnen om dan een paard maar in te laten slapen omdat 'ie niet goed met mensen kan.
Tessa_93 schreef:Ivy_ schreef:
Mijn gedachte![]()
Vind het niet kunnen om dan een paard maar in te laten slapen omdat 'ie niet goed met mensen kan.
Helemaal mee eens
. Tessa_93 schreef:Ivy_ schreef:
Mijn gedachte![]()
Helemaal mee eens
PLM schreef:Lieve Lieve allemaal!
Bedankt dat jullie de tijd nemen om je te buigen over mijn lieve pony pink en onze "problemen". Ik zie echt alleen maar goed bedoelde berichten. Sommige misschien iets ongemakkelijker geformuleerd dan de ander maar dat maakt niet uit. Het is wat mijn zusje zegt idd nog niet zeker dat we het morgen door laten gaan. Een klein deel van mij en ook van mijn zusje twijfelt enorm omdat er af en toe inderdaad af en toe nog een "vrolijk" ponytje loopt. Maar dat is maar 5% van de tijd. Als ik iets vind waarvan ik zeker ben dat dit haar helpt en dat ze voor zichzelf vrolijker kan worden, zal ik de laatste zijn die haar dit ontzegt. Helaas zijn er tot nu toe nog geen paarden anti-depressiva op de markt en is dat ook weer tricky omdat die ook weer gegeven moeten worden (door een mens, en door voer waar ze weer dikker van wordt). Ook als ik een (gedrags) methode zou vinden, waarvan zeker is dat die haar helpt om meer vertrouwen in de wereld te krijgen, zou ik dat zeker gaan doen! Dan zal je mij zo veel mogelijk als goed is voor haar bij haar zien om dr te helpen. Helaas heb ik nog niemand gevonden die beter is dan Machteld van Dierendonck en haar en mij dus kan helpen. Ik ga zo nog maar een keer de DA bellen en alles nog een keer goed bespreken.
Liefs,
Nikki (ook namens Pink)