Na 10 maanden zit er nog steeds oedeem op die plek. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Na 10 maanden zit er nog steeds oedeem op die plek.

ze kreeg ook bijna geen adem. Toen was ik wel heeel erg boos..
:
). Dus ik er weer op en een heel eind laten galopperen en toen de proef gereden. Ging niet helemaal foutloos, maar weet nog dat we toen iets van 192 punten hadden. Vraag me alleen niet hoe
.
) 
Gewoon keihard weigeren om de kant op te lopen waar ik heen wil, zowel onder het zadel als aan de hand. Telkens weer opnieuw proberen mij omver te lopen om bij de waterbak te komen.

Ook als we langs een tak gaan. Ze doet haar hoofd om hoog en pakt ze tak. Dan laat ze hem weer los. RECHT in mn GEZICHT! De striemen staan op mijn gezicht. (En op haar kont) Mn zweepje staat er scheef van (Goedkoop spul). Elke keer een mep als ze eet. Maar de BLIJFT het doen... Eline_S_S schreef:Geen idee wanneer de eerste keer was. Ik denk met het beleren. Ze stuiterde zo de longeerlijn uit mn hand.
Ik word dagelijks boos. Vooral nu. Ze is hengstig en 4. MIDDEN in de PUBERTEIT. Gras kan ze niet vanaf blijven. Zooo irritant. Ik de teugels strak houden. Gaan we een stukje draven. Ik Denk: die eet nu vast niet meer. Maar neehoor.Ook als we langs een tak gaan. Ze doet haar hoofd om hoog en pakt ze tak. Dan laat ze hem weer los. RECHT in mn GEZICHT! De striemen staan op mijn gezicht. (En op haar kont) Mn zweepje staat er scheef van (Goedkoop spul). Elke keer een mep als ze eet. Maar de BLIJFT het doen...
NeverGiveUp schreef:Eline_S_S schreef:Geen idee wanneer de eerste keer was. Ik denk met het beleren. Ze stuiterde zo de longeerlijn uit mn hand.
Ik word dagelijks boos. Vooral nu. Ze is hengstig en 4. MIDDEN in de PUBERTEIT. Gras kan ze niet vanaf blijven. Zooo irritant. Ik de teugels strak houden. Gaan we een stukje draven. Ik Denk: die eet nu vast niet meer. Maar neehoor.Ook als we langs een tak gaan. Ze doet haar hoofd om hoog en pakt ze tak. Dan laat ze hem weer los. RECHT in mn GEZICHT! De striemen staan op mijn gezicht. (En op haar kont) Mn zweepje staat er scheef van (Goedkoop spul). Elke keer een mep als ze eet. Maar de BLIJFT het doen...
Misschien schort er iets aan je timing of zo?