Petje af voor de wonderen die jij elke dag verricht voor Solo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paardentango schreef:Volgens mij zat er iets in die envelop wat ik niet heb gezien maar wat de gevoelige grijze wel heeft opgemerkt.
Paardentango schreef:Veulen84, wanneer kom je langs, ik en de grijze zouden dat erg waarderen!
Die deken is misschien inderdaad niet meer nodig want zijn vacht is goed en we doen hem alleen op bij vorst.
Paardentango schreef:@Veulen84, ze komen vanuit dezelfde achtergrond, moeder geeft voorbeeldgedrag en dat is heel moeilijk om dat op oudere leeftijd nog te beïnvloeden. Maar deze grijze is speels, en van karakter vrolijk, en daar zie ik heil in. Ik vind het zo knap dat je inmiddels wel op haar rijdt.
De manier waarop je jouw kijk verwoordt vind ik ook boeiend en goed.
Gelukkig is deze grijze niet zo murw, maar hij heeft wel geleerd op een bepaalde manier om te gaan met stress. Hij kan dat niet voldoende oplossen, nog... zijn herstelvermogen is niet goed. Kijk er naar uit om je hier te ontvangen, denk wel dat je het leuk vindt en we hebben ongetwijfeld veel gespreksstof.
Kijk ook eens op Facebook, daar zie je hem vanaf juli toen hij hier net was.
Ondertussen heb ik natte voeten, het dooit!