Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
intel_1x schreef:SUPER dat je ervoor zorgt dat er een paddock gecreeerd wordt! Sommige reacties zijn wat overtrokken denk ik. Vrije uitloop is de ENIGE goede oplossing nu voor de hengst om iig zijn energie kwijt te kunnen.
Barcelano schreef:intel_1x schreef:SUPER dat je ervoor zorgt dat er een paddock gecreeerd wordt! Sommige reacties zijn wat overtrokken denk ik. Vrije uitloop is de ENIGE goede oplossing nu voor de hengst om iig zijn energie kwijt te kunnen.
Dan zou die wel binnen hele geringe afstand van de stal moeten staan.
Of wil ts met sluishekken werken.
Want hoe neem je een hengst/paard mee die niks gewend is en misschien wel stijf van de hormonen staat?
papagroom schreef:Als ik de posts van TS zo lees,,,zou ik haar geen hengst toevertrouwen,,,,maar ook geen ruin,merry,of cavia.
sallandval schreef:draadjes erheen spannen? Waar een wil is is een weg

Mindfields schreef:Hoe is dit dier in deze stal gekomen en hoe lang is dat geleden? Hoe hebben ze dat toen gedaan?
Cassidy schreef:@ Mindfields: dat er geen dooien gevallen zijn: is dat geluk of wijsheid.
Verder ga ik mee met Holyypope. Ts heeft zich niet meer gemeld. De hele situatie is het niet waard om ruzie over te maken....

Dit moet je aan iemand overlaten die handig is en veel ervaring heeft met hengsten en iemand die doorpakt op het juiste moment. 
sallandval schreef:tjongejonge, ik had geen idee dat er zoveel bangeriken op bokt zaten zeg... kom op nou het is geen leeuw!!!