Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
texas1980 schreef:Ik mis de optie, geef je paard een flinke tik.
Kom op zeg, corrigeer dat paard eens! Negeren of met de stem corrigeren gaat echt niet helpen hoor!
Kom op zeg, corrigeer dat paard eens! Negeren of met de stem corrigeren gaat echt niet helpen hoor!

texas1980 schreef:En dan nog horen ze niet te steigeren. Ze kunnen ook op andere manieren ongemak uiten. Het is ontzettend sneu voor het paard dat het gestraft hoort te worden voor de fouten van een ander, maar steigeren is gevaarlijk en behoren ze daarom dus ook niet te doen. De topicstarter zou wel zelf eens kunnen nadenken of zij alles wel goed doet en of het ook niet aan haar ligt.
...Mindfields schreef:Mist schreef:De groeischijven in de gewrichten van een paard zijn pas op 3 jaar gesloten, dat is reden nr. 1 om niet te longeren.
Pardon, dit is pas op 6 jarige leeftijd zo