Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Whis_Serada schreef:Ik zeg wat jij op schrijft, dus dan moet je maar wat duidelijker in je andere topic's zijn. En niet schrijven dat je gewoon door blijft RIJDEN (wat geen zadelmaken maken is maar er OP zitten) met je zadel omdat hij zo lekker zit.
Er blijkt uit jou antwoorden dat ik jou niks hoef te vragen op een normale manier.
Omdat blijkt dat de meeste geen normaal antwoord van jou krijgen.
Omdat je dus hulp wil hebben of tips, maar je str*nt eigenwijs bent met iets aan te nemen van andere.
Misschien zou bloedprikken ook eens helpen bij je paard.
\Misschien heeft hij last van zijn organen en doen die zeer als je hem poets/zadelt enz enz.
ziamara schreef:ik heb de topics van TS ook maar even doorgelezen,
en volgens mij is dit een duidelijk geval van de penny ziekte.![]()
heel veel sterkte hiermee TS
jannie8 schreef:ammie2009 schreef:te lief doen tegen paard daar kots ik pas vanik denk dat jij eerst zelf opgevoed moet worden.
met trappen en slaan wordt het alleen maar erger.
bah ik kots van zulke mensen
jannie8 schreef:ammie2009 schreef:te lief doen tegen paard daar kots ik pas vanik denk dat jij eerst zelf opgevoed moet worden.
met trappen en slaan wordt het alleen maar erger.
bah ik kots van zulke mensen
M_D_H schreef:ik begin steeds minder van jou verhalen te geloven...
hoe oud ben je nou eigenlijk??
kan me neit voorstellen dat ouders vinden dat hun dochter geweldig bij een paard past...
als ze zien dat dat paard slaat enz...
dan gaat er toch een lampje branden?
mijn vader had in dat geval al lang een da gebeld,
een osteopaat of een fysio laten komen
en als het een gedragsprobleem was had hij hem al lang weg gebracht...
en ik kan hoog en laag springen hij doet dat...
hij is kennelijk een ouder die wel hart voor zijn paard heeft...
en die graag wilt dat zijn dochter blijft leven
jannie8 schreef:M_D_H schreef:ik begin steeds minder van jou verhalen te geloven...
kan me neit voorstellen dat ouders vinden dat hun dochter geweldig bij een paard past...
MIJn ouders geven mij te minste paard waar je wat aan hebt geen sloome bok die alles maar voor je doet ik leer te minste van me fouten![]()
MIjn ouders maken zig egt nooit zorgen of gaan 1oo keer perdag kijken hoe het gaat ze weten toch wel dat niks gebeurd anders was dat allang gebeurd
jannie8 schreef:M_D_H schreef:ik begin steeds minder van jou verhalen te geloven...
MIJn ouders geven mij te minste paard waar je wat aan hebt geen sloome bok die alles maar voor je doet ik leer te minste van me fouten![]()
MIjn ouders maken zig egt nooit zorgen of gaan 1oo keer perdag kijken hoe het gaat ze weten toch wel dat niks gebeurd anders was dat allang gebeurd
jannie8 schreef:hier mag slotje op ik heb toch niks aan dit gezeur wat nerges over gaat jullie kunnen me blijkbaar niet goed helpen dus slotje graag voor dit topic
jannie8 schreef:M_D_H schreef:en als je echt zou leren van je fouten,
dan had je nu al stad en land afgebelt om iets voor je paard te kunnen doen...
jah zijn al meer als 10 mensen bij geweest zonder dat er verbertering in zat vind je gek dat ik dan ook niet even weet
jannie8 schreef:M_D_H schreef:en als je echt zou leren van je fouten,
dan had je nu al stad en land afgebelt om iets voor je paard te kunnen doen...
jah zijn al meer als 10 mensen bij geweest zonder dat er verbertering in zat vind je gek dat ik dan ook niet even weet
kan alleen maar goed doen! verder een bezoekje van de dierenarts kan ook geen kwaad. Die kan misschien