Help mijn paard is gestoord

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Re: Help mijn paard is gestoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:05

ach sommige mensen vinden het fijn om aan te sukkelen en een apart paard te hebben ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:09

Nouja ik ergerde me er scheel aan. Mijn punt was duidelijk neem ik aan, dus ik ga niet meer het topic verder vullen met reacties waar ze nu toch niets aan heeft :P

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 15:59

Kimmey schreef:
djune13 schreef:
Zoals ik reeds naar potverdikke gemaild heb is ze welkom...

Ik heb het hele topic gelezen en hoewel ik er inhoudelijk niet veel mee kan helpen wil ik hier wel iets over zeggen

Ik vind deze opmerking echt zo ontzettend uit de hoogte. "ze is welkom".
Wees BLIJ dat iemand voor jou helemaal naar je toe wilt komen, kosteloos, om naar je paard te kijken. Hoezo, "ze is welkom"? Wees een beetje dankbaar 8)7 (en ja, ik heb je berichten over de PBwisseling en je redenen die je niet wilt noemen gelezen).
Ik zou die kans met beide handen aangegrepen hebben. Mocht het niets zijn, dan kan je altijd degene vriendelijk bedanken en verder zoeken.

Maar het zal wel aan mij liggen.

Potverdikke: Echt ontzettend vriendelijk van je, er zijn er niet veel die zoiets zouden doen.

Dank je wel! Dit bericht doet me goed! thxs!
Ik wilde het doen voor het paard, volledig kosteloos, en was er zelf niets wijzer van geworden. Maar ik hou verder maar wijselijk mijn mond.
ts-er had niets te verliezen, ik wel....

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:08

shilady schreef:
ach sommige mensen vinden het fijn om aan te sukkelen en een apart paard te hebben ;)

PARDON? Ik had ook geen bokker in de buurt gelaten. Als er wat gebeurd ben jij verantwoordelijk, of voel je je iig heel erg schuldig.
Het is wel lief aangeboden, maar ik snap dat ze er niet op ingaat.

djune13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 16:09

Ondertussen betrouwbare hulp gevonden.
Ik heb geen boodschap aan aanvallende berichtjes...
Einde forum.

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:31

ik hoop voor je dat deze hulp resultaat gaat hebben.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 16:37

hopelijk lukt het dan om het paard beter te begrijpen.
vind ts wel wat eigenwijs overkomen,wil hulp maar neemt niks aan!
dat werkt natuurlijk niet.

Maar desalniettemin toch succes gewenst!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 17:10

op bokt hiervoor hulp zoeken in het geschreven woord kan niet.............

PvD wil komen, ik zou het met beide handen aangrijpen.........

Ik weet dat er hier en daar wat hiaten zijn rond bokker PvD maar ik denk dat dat in dit verhaal niet belangrijk is. Die hiaten liggen bij een rechter die daar uiteindelijk gaat bepalen wie er wel of niet gelijk heeft.

PvD is wel een paardenvrouw waarbij een enigsinds weldenkend paard al bij voorbaat weet dat het geen kans maakt op praatjes..... gewoon om wie ze is!

TS doet er wijs aan PvD in te schakelen!

djune13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 17:38

KiWiKo schreef:
op bokt hiervoor hulp zoeken in het geschreven woord kan niet.............

PvD wil komen, ik zou het met beide handen aangrijpen.........

Ik weet dat er hier en daar wat hiaten zijn rond bokker PvD maar ik denk dat dat in dit verhaal niet belangrijk is. Die hiaten liggen bij een rechter die daar uiteindelijk gaat bepalen wie er wel of niet gelijk heeft.

PvD is wel een paardenvrouw waarbij een enigsinds weldenkend paard al bij voorbaat weet dat het geen kans maakt op praatjes..... gewoon om wie ze is!

TS doet er wijs aan PvD in te schakelen!

Uit reacties op dit forum leid ik af dat zij spijtig genoeg niet wil komen.
Dat van die rechtzaak weet ik.
Ik weet ook dat zij al veel goede dingen gedaan heeft voor paarden en dat het iemand is met een hart voor paarden.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 17:39

PvD wilde zeker wel komen, dat leid ik af uit haar reacties

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 17:41

als jij gewoon reageert op PvD haar mail, dan komt ze zeker wel! PvD is een vrouw van haar woord ........

Alles wat er om haar heenspeelt is niet ter zake doende mbt tot jouw geval.

en ook dat verhaal heeft twee kanten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 17:49

Djune13, je bent nog maar zeer kort bokker zie ik, dan is het moeilijk om het kaf van het koren te scheiden, maar Kiwiko en PVD weten waar ze over praten, zijn geen rookies. Luister niet naar roddels, daar is bokt heel goed in.

Denk aan je paard en ik geloof zeker wel dat het moeilijk is om de juiste berichten op juist advies te beoordelen. Misschien in een 2e ronde kan je nog eens op je besluit terugkomen en de bokkers die zich in dit topic hebben gemeld als hulp, benaderen.

Succes met je paard en het zou leuk zijn als je ons op de hoogte houdt. :Y)

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:18

djuni13 ik denk dat je helemaal niet geholpen wil worden als ik dit topic zo eens doorlees??

je krijgt een super aanbod maar nee je reageert eerst met nee omdat je pb krijgt over die persoon, dan mag ze komen en dan beantwoord je haar pb/mail niet?? pvd is een echt paardenmens, en ze weet wat ze doety met paarden, daar ben ik onderhand wel zeker van.

sorry maar zou bijna denken dat je in sprookjes geloof en het hele verhaal verzonnen hebt.

Spicenut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:35

Ik vind dat TS een beetje naar reageert op de hulp die wordt aangeboden. Als je het zelf niet red, en je vraag hulp via internet ben je al behoorlijk ver heen. Dan weten blijkbaar de mensen om je heen ook niet wat ze ermee aanmoeten. Krijg je hulp...Voel je je er te goed voor?

Toch hoop ik dat het goedkomt or TS, maar vooral voor het paard!

djune13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 18:41

scandal schreef:
djuni13 ik denk dat je helemaal niet geholpen wil worden als ik dit topic zo eens doorlees??

je krijgt een super aanbod maar nee je reageert eerst met nee omdat je pb krijgt over die persoon, dan mag ze komen en dan beantwoord je haar pb/mail niet?? pvd is een echt paardenmens, en ze weet wat ze doety met paarden, daar ben ik onderhand wel zeker van.

sorry maar zou bijna denken dat je in sprookjes geloof en het hele verhaal verzonnen hebt.

Eindelijk iemand die me door heeft, ik heb namelijk heel dit verhaal verzonnen om een beetje aandacht te krijgen en om te kijken wij hier werkelijk veel van paarden afweet.
Tuurlijk bestaan er geen paarden die plots agressief worden, dat is een fabeltje en als er problemen zijn ligt het altijd aan de onwetende eigenaar. Die natuurlijk helemaal geen hulp wil aanvaarden... misschien omdat hij/zij zich aangevallen voelt ?
Enfin, gezien ik alles heb verzonnen heb ik natuurlijk ook helemaal geen hulp nodig.

djune13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 18:46

Spicenut schreef:
Ik vind dat TS een beetje naar reageert op de hulp die wordt aangeboden. Als je het zelf niet red, en je vraag hulp via internet ben je al behoorlijk ver heen. Dan weten blijkbaar de mensen om je heen ook niet wat ze ermee aanmoeten. Krijg je hulp...Voel je je er te goed voor?

Toch hoop ik dat het goedkomt or TS, maar vooral voor het paard!

Ik weet echt niet hoe ik hier duidelijk moet maken dat ik wel wil PVD komt...
Ondertussen heb ik wel al iemand anders gecontacteerd, dit omdat ik hier wel echt persoonlijk wordt aangevallen. Misschien zoek ik best een ander forum.

Spicenut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:47

Wow, wat een reactie.

Je bent je er wel van bewust dat jij degene bent geweest die om hulp heeft gevraagd?

En die nu het een beetje moeilijk wordt gaat afhaken?

Spicenut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:48

Heb je dan al gereageerd op de mail van PvD?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:49

er valt niemand je echt persoonlijk aan, er wordt hulp geboden en het lijkt alsof je er niets mee doet, en eerlijk snap ik dat mensen dan kortaf worden..

Sabriinaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:52

Hee,

hoe heet het paard?
Ik heb in februari een paard verkocht die precies dit dee!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:54

nee, ik heb nog geen reactie ontvangen. Maar het hoeft ook niet meer van mij. Het was graag of niet, en het was dus liever niet.
Ts-er kan hier wel zeggen dat ze graag wil dat ik kom, maar als ik dan geen antwoord krijg op de vraag waar het paard staat zodat ik erheen kan gaan, houdt het op.
Daarnaast gaat er dus nu weer een ander mee bezig, en hier heb ik dus geen zin in. Gaat er strqks nog op neer komen dat als laatste redmiddel ik de rotzooi op mag ruimen, en daar pas ik voor.
Ik heb het druk genoeg, en wilde alleen de ts-er helpen daar het mooi in de buurt was.
Dus houd het nu inderdaad op voor mij.

Spicenut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 18:55

Dat is jammer! Vooral voor TS natuurlijk.

djune13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 18:57

_Yasmine_ schreef:
er valt niemand je echt persoonlijk aan, er wordt hulp geboden en het lijkt alsof je er niets mee doet, en eerlijk snap ik dat mensen dan kortaf worden..

Welke concrete realistische hulp ?
Hem wegdoen naar nederland of iemand uit nederland doen komen, ik zoek liever een oplossing dichterbij... Misschien had ik dan beter dit op een belgisch forum gezet, foutje van mij.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 19:00

potverdikkie schreef:
nee, ik heb nog geen reactie ontvangen. Maar het hoeft ook niet meer van mij. Het was graag of niet, en het was dus liever niet.
Ts-er kan hier wel zeggen dat ze graag wil dat ik kom, maar als ik dan geen antwoord krijg op de vraag waar het paard staat zodat ik erheen kan gaan, houdt het op.
Daarnaast gaat er dus nu weer een ander mee bezig, en hier heb ik dus geen zin in. Gaat er strqks nog op neer komen dat als laatste redmiddel ik de rotzooi op mag ruimen, en daar pas ik voor.
Ik heb het druk genoeg, en wilde alleen de ts-er helpen daar het mooi in de buurt was.
Dus houd het nu inderdaad op voor mij.

en gelijk heb je............ ik kan het niet anders dan met haar eens zijn......

ze wil haar tijd investeren, haar lijf investeren in jouw paard......... maar he, je wil het niet.......... dan moet je ook maar snel voorbij lopen ook........

er is niemand op deze aardbod (die enigsinds verstand heeft van paarden dan) die voor de lol aan de gang gaat met een paard als dit

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 19:01

wat is er mis met iemand uit nederland als dat word aangeboden en als ze er verstand van hebben?
zo zijn er veel mensen genoemd waar je contact mee zou kunnen opnemen, zij hebben er ook veel verstand van en daarnaast de nodige ervaring..