Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimmey schreef:djune13 schreef:Zoals ik reeds naar potverdikke gemaild heb is ze welkom...
Ik heb het hele topic gelezen en hoewel ik er inhoudelijk niet veel mee kan helpen wil ik hier wel iets over zeggen
Ik vind deze opmerking echt zo ontzettend uit de hoogte. "ze is welkom".
Wees BLIJ dat iemand voor jou helemaal naar je toe wilt komen, kosteloos, om naar je paard te kijken. Hoezo, "ze is welkom"? Wees een beetje dankbaar(en ja, ik heb je berichten over de PBwisseling en je redenen die je niet wilt noemen gelezen).
Ik zou die kans met beide handen aangegrepen hebben. Mocht het niets zijn, dan kan je altijd degene vriendelijk bedanken en verder zoeken.
Maar het zal wel aan mij liggen.
Potverdikke: Echt ontzettend vriendelijk van je, er zijn er niet veel die zoiets zouden doen.
KiWiKo schreef:op bokt hiervoor hulp zoeken in het geschreven woord kan niet.............
PvD wil komen, ik zou het met beide handen aangrijpen.........
Ik weet dat er hier en daar wat hiaten zijn rond bokker PvD maar ik denk dat dat in dit verhaal niet belangrijk is. Die hiaten liggen bij een rechter die daar uiteindelijk gaat bepalen wie er wel of niet gelijk heeft.
PvD is wel een paardenvrouw waarbij een enigsinds weldenkend paard al bij voorbaat weet dat het geen kans maakt op praatjes..... gewoon om wie ze is!
TS doet er wijs aan PvD in te schakelen!
scandal schreef:djuni13 ik denk dat je helemaal niet geholpen wil worden als ik dit topic zo eens doorlees??
je krijgt een super aanbod maar nee je reageert eerst met nee omdat je pb krijgt over die persoon, dan mag ze komen en dan beantwoord je haar pb/mail niet?? pvd is een echt paardenmens, en ze weet wat ze doety met paarden, daar ben ik onderhand wel zeker van.
sorry maar zou bijna denken dat je in sprookjes geloof en het hele verhaal verzonnen hebt.
Spicenut schreef:Ik vind dat TS een beetje naar reageert op de hulp die wordt aangeboden. Als je het zelf niet red, en je vraag hulp via internet ben je al behoorlijk ver heen. Dan weten blijkbaar de mensen om je heen ook niet wat ze ermee aanmoeten. Krijg je hulp...Voel je je er te goed voor?
Toch hoop ik dat het goedkomt or TS, maar vooral voor het paard!
_Yasmine_ schreef:er valt niemand je echt persoonlijk aan, er wordt hulp geboden en het lijkt alsof je er niets mee doet, en eerlijk snap ik dat mensen dan kortaf worden..
potverdikkie schreef:nee, ik heb nog geen reactie ontvangen. Maar het hoeft ook niet meer van mij. Het was graag of niet, en het was dus liever niet.
Ts-er kan hier wel zeggen dat ze graag wil dat ik kom, maar als ik dan geen antwoord krijg op de vraag waar het paard staat zodat ik erheen kan gaan, houdt het op.
Daarnaast gaat er dus nu weer een ander mee bezig, en hier heb ik dus geen zin in. Gaat er strqks nog op neer komen dat als laatste redmiddel ik de rotzooi op mag ruimen, en daar pas ik voor.
Ik heb het druk genoeg, en wilde alleen de ts-er helpen daar het mooi in de buurt was.
Dus houd het nu inderdaad op voor mij.