Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:daar ben ik het niet mee eens. Ik rijd deze met sporen, maar dat is echt een kwestie van consequent ermee zijn, en steeds weer eerst met de kleine hulp beginnen en pas in 3e instantie met spoor erbij komen.
Wat een heerlijk braaf, onverstoorbaar en koele kikker. En dat als sinds zijn 3e jaar. ( toen heb ik hem gekocht ) Als 3 jarige kon ik er met mijn been niet vanad of meneer stond al weer stil of ging een versnelling langzamer. Publiek bij de bakrand was extra oppassen, anders stonden we te theeleuten.kaetifeng schreef:Waarom rijdt iedereen toch steeds in een bak? Ik vind het voor een flegmatiek paard geen wonder dat ie daar helemaal niks aan vindt, saaaaaiii....
Uitdaging en het leuk houden als je rijdt, dat lijkt mij de oplossing. En genieten vooral van mooie ritten met je onverstoorbare paardje!!
kaetifeng schreef:Waarom rijdt iedereen toch steeds in een bak? Ik vind het voor een flegmatiek paard geen wonder dat ie daar helemaal niks aan vindt, saaaaaiii....
Uitdaging en het leuk houden als je rijdt, dat lijkt mij de oplossing. En genieten vooral van mooie ritten met je onverstoorbare paardje!!

Ik vind buiten rijden saai

)

Jeanine84 schreef:kaetifeng schreef:Waarom rijdt iedereen toch steeds in een bak? Ik vind het voor een flegmatiek paard geen wonder dat ie daar helemaal niks aan vindt, saaaaaiii....
Ben ik met je eens..deze paarden zijn ook heel anders buiten! Tenminste het paard dat ik rij wel..gisteren heeft ze me 4x op de achterbenen gestaan op 1 zandpad..heerlijk vind ik dat, een beetje temperament