Hinniken als je komt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Erna_

Re: Hinniken als je komt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 16:05

Mijn paard maakt soms een briesend geluidje als ze me aan ziet komen.

Er zijn echter ook vaak dagen dat ik één oog zie verschijnen als ik haar roep en dat meteen ook weer verdwijnt.

Zo van 'Oh nee hè, daar heb je háár weer' Haha!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 16:06

Altijd als ik bij mijn verzorgshetje kwam, hinnikte die altijd. Ook als ik weg ging.. Ik was er laatst nog een xtje en toen hinnikte die ook een beetje Haha!

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 20:02

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:49

Als ik de stal binnen komt, word er meestal gehinnikt Lovers

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:55

Als je de stal binnenloopt of als je ze fluit als ze buiten staan dan beginnen ze vrolijk terug te hinniken Lachen

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:43

Mijn haf hinnekte op dr oude stalletje ook altijd als we kwamen.
Zelfs als ik dr aan het poetsen was en even weg ging om iets te pakken
hinnekte ze soms. Nu ze op een andere stal staat hinnekt ze niet meer
als ik aan kom. Ze staat hier in een stal met andere paarden .
Ik denk dat het komt omdat ze zich op dr oude stalletje meer verveelde
en het hier nu leuk vind, dus dat ze niet meer zo enthousiast (Of hoe je het ook schrijft. Clown )
is als ik kom.
Ik denk dus dat hinneken toch wel is van ;'' Yes , eindelijk aandacht, eindelijk is baasje er! ''
Maar het klinkt inderdaad meestal wel heel lief. Alleen vond ik het altijd rot als ze ging hinneken
als ik weg ging, dan vind ik het zo zielig om weg te gaan. Clown

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:24

wat schattig dat gehinnik....die van mij briest soms even en graast dan verder. als hij op stal staat en ik doe de staldeur open krijg ik gelijk een neus in mijn gezicht en een lebber op mijn kin.Tong uitsteken

Innepin schreef:
Er zijn echter ook vaak dagen dat ik één oog zie verschijnen als ik haar roep en dat meteen ook weer verdwijnt.

Zo van 'Oh nee hè, daar heb je háár weer'

ROFL

WillyoWonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:45

Vaak is het gewoon hinninken naar die blauwe emmer met voer die ik in mijn hand heb (of ga pakken) Maar ik geloof graag dat het speciaal naar mij is gericht Knipoog

roos1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:52

Nee helaas hinnikt ie niet als ik eraan kom. Jammer hoor. Hij gaat wel hinneken als ik hem nog niet uit zijn stal heb gehaald en ik bv met iemand zit te praten. Dan duurt het te lang denk ik!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 18:52

Nikita hinnekt ook, ik hoef haar niet te roepen meestl hoort ze het als ik het ben. Als je dan nog en keer komt hinnekt ze weer, en ook als je gaat uitmesten, voeren,als ik aan kom fietsen als ze buiten staat ect.
Ze hinnekt gewoon graag Vork

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:38

Op een pensionstal was Tea altijd erg blij om me te zien. Was ook heel erg op mijn gericht. Nu thuis in de wei met andere paarden kijkt ze net even op, maar dat was het.. Behalve als ik eten bij me heb uiteraard..

Op zich is het leuk als je paard zo blij reageert om je te zien, maar het is wel een teken dat ze op je staat te wachten en de rest van haar dag minder leuk is..

Barbara1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 22:56

Shary mijn merrie hinnikt ook alrijd naar me..alsik 's ochtends goedemorgen zeg als ik ze naar de wei ga brengen, als ik 's middags de wei inkom om hooi te voeren, en als ik ze 's avonds uit de wei haal. Tis niet echt hinniken meer een binnensmonds huhuhuhuhhu ..en 's avonds als ik ze allemaal een nachtknuffel ga geven en ik zeg weltrusten meiden dan huhuhuuh -ed ze ook altijd naar me...vind ik echt geweldig.

En het leuke is dat mijn jaarling merrie nu ook naar me gaat hinniken. Zij hinnikt echt endat klintk zo onwijs lief.

En mijn paardes hebben het toch echt wel leuk hoor op de momnenten dat ik er niet ben want ze dollen en spelen wat af. Zelfs mijn oudje is de laatste paar weken niet vies van een robbertje racen en bokken met de jonkies..dat si voor mij een teken dat ze echt gelukkig zijn en lekker in hun vel zitten..en een grotere beloning kun je niet krijgen vind ik...

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:13

Mijne hinnikt niet, maar komt altijd naar mij gelopen, zo lief! Bloos

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:53

Mijn pony hinnikt ook als ik kom. Meestal dan en alleen als hij op stal staat. Op de wei pruttelt hij alleen, en ook maar heel soms. Moet zijn stoere-poownie-imago hoog houden natuurlijk Knipoog

Mijn paard is er heel anders in. Die gaat me alleen aan staan staren.

Beide komen me wel het laatste stukje tegemoed lopen in de wei.

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:56

Mijn pony hinnikt ook als ik eraan kom, hij weet dan dat hij naar buiten mag! Zodra die op het land staat, blijft hij naar me kijken tot ik weer wegben, haha gekkie is het ook!
Al zet ik hem s´avonds binnen krijg ik ook een vriendelijke hinnik! Mm heerlijk vind ik dat altijd.

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:57

Lola brummelt altijd. Lovers en Browny maakt een klein brummeltje, en gaat weer veder eten. Haha!

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:57

Mijn veulen hinnikt regematig als ik de stal binnen loop ! Zo liefff!!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:58

Die van mij breken s'morgens de tent zowat af als ze alleen maar het hek horen! Dan weten ze n.l dat ze eten krijgen en ik wordt er zo langzamerhand helemaal gek van! Stelletje verwende %$#)(*_+#$@%

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 22:12

Mijn paard hinnikt af en toe, als we een goede dag hebben gehad de dag ervoor.
Hij staat meestal dag en nacht buiten met soortgenoten en hij hinnikt nooit als ik met het hooi aan kom lopen 's ochtends. Hij hinnikt alleen als ik met het halster aan kom lopen (hij komt dan ook naar me toe gedraaft). Ik denk dus dat het wel een goed teken is Lachen

Barbara1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:20

ik hoef maar te fluiten en ze komen alle 3 aangedenderd, hinnikend en wel als ze 's avonds weer op stal gaan. Maar ja ze weten dan uiteraard wel dat ze eten krijgen he hahahah

floor__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:22

Mijn verzorgpaard hinnikt vaak als ik kom. Het is meer een zachte lage 'huhuhu' Lovers

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 12:30

onze merrie hinnikt eigenlijk altijd, maar dat doet ze volgens mij meer omdat ze verwacht dat ze wat eten krijgt Tong uitsteken, aangezien het een ongelooflijk vreetwonder is Huilen van het lachen . ze zou de hele dag nl kunnen eten, en dat terwijl ze toch genoeg voer krijgt

onze hengst hinnikt ook meestal en onze veulens en pony's hinniken niet zo vaak.

eveline_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 15:42

mijn bijrijd-paardje doet t ook, maar volgens mij alleen maar omdat ze weet dat ze altijd wat te vreten krijgt als k aan kom Clown
vind het ook altijd lief klinken hoor....

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 15:54

aerdenhout1 schreef:
Die van mij breken s'morgens de tent zowat af als ze alleen maar het hek horen! Dan weten ze n.l dat ze eten krijgen en ik wordt er zo langzamerhand helemaal gek van! Stelletje verwende %$#)(*_+#$@%

Huilen van het lachen

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 16:02

mijn paardje doet het sinds kort ook Haha!
geen luid gehinnik maar zo'n zacht neustril hinnikje Tong uitsteken
hij moet natuurlijk z'n mannelijkheid behouden en niet te blij reageren op mij natuurlijk Tong uitsteken
maar is toch leuk dat hij weet dat i kvoor hem kom en dat ie dat zelf ook fijn vind Haha! (zal wel op de wortels gaan Tong uitsteken )