Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prestarobin schreef:saddledancer schreef:Oh en als een van de paarden waar ik mee werk dat zou doen kan ie ook flink op zijn lazer krijgen, want 1. Met mij werken betekend aandacht bij mij, niet bij een kat. 2. Ik vind het behoorlijk ongewenst als mijn paard t nodig vind Om een kat aan Te vliegen, gevaarlijk gedrag.
Hij deed gelijk weer normaal. (De pony) En die kat kijkt wel uit hoor. Die doet dat zo vaak.
noaenkelly schreef:Ik voel me aangesproken omdat je het over een leeftijdscategorie hebt waar ik onder val. En vervolgens scheer je iedereen over een kam. Hoe weet jij dat ik niet met zo'n paard om ga? Je kent me niet. En wat ik gewoon niet snap is dat, waarom je meteen een penny meisje bent als je je paard niet schopt als straf?! Ik zie het verband niet. Misschien omdat ik het woord "penny meisje" als naar ervaar omdat het klinkt alsof je alles idealistisch inziet. Dat is niet wat ik doe. Ik bekijk het positief (wat overigens iets heel anders is).
saddledancer schreef:Ik heb geen leeftijd genoemd![]()
daarbij scheer ik niemand over een kam, maar weet ik wel vijna zeker dat jij niet met het soort paarden werkt waar ik mee werk, want Dan had je namelijk niet gedacht dat je het kan oplossen zoals jij zegt Te doen![]()
ik noem meisjes die alles sieluuuugh vinden, paardjes als vriendjes zien, en denken dat je 'gedragsproblemen' oplost met een EHM DAT MAG NIET, pennymeisjes.
noaenkelly schreef:Verder vind ik het apart dat sommigen denken dat je van een paard kunt winnen door te gaan "vechten". Want dat is letterlijk wat je doet. Als het goed is weet je dat je nooit van een paard zult kunnen winnen.
noaenkelly schreef:Verder vind ik het apart dat sommigen denken dat je van een paard kunt winnen door te gaan "vechten". Want dat is letterlijk wat je doet. Als het goed is weet je dat je nooit van een paard zult kunnen winnen.
Yvank_ schreef:noaenkelly schreef:Verder vind ik het apart dat sommigen denken dat je van een paard kunt winnen door te gaan "vechten". Want dat is letterlijk wat je doet. Als het goed is weet je dat je nooit van een paard zult kunnen winnen.
Wat een domme gedachte..... het is geen kwestie van winnen maar van corrigeren. Als je denkt dat je alles maar voor zoete koek moet slikken omdat je toch niet wint dan heb je het fenomeen werken met paarden nog niet begrepen.