Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
noaenkelly schreef:En wat ik me ook af vraag is wanneer een trap gericht is. En zo ja, hoe weet je zo zeker dat een paard dan trapt uit dominantie? En niet uit zelfverdediging, angst, etc. Ik heb de mishandelde arabier al vaak genoeg met de hoeven voor mijn neus gehad. Maar ik kan niet zeggen dat dit uit dominantie was. Daar was ook geen enkele aanleiding toe. Het kwam uit het niets. Misschien uit angst misschien wat anders, ik weet het niet. En ik denk dat een trap hier niet echt het gewenste resultaat zou hebben gegeven.
noaenkelly schreef:Dat is paardengedrag (en ja daar heb ik me toevallig wel in verdiept XD ) maar een mens is geen paard... Je bekijkt het als paard tot paard terwijl jij een mens bent. Je bekijkt het ook niet als mens tot mens, of hond tot hond. Waarom dan wel als paard tot paard?
noaenkelly schreef:Dat is paardengedrag (en ja daar heb ik me toevallig wel in verdiept XD ) maar een mens is geen paard... Je bekijkt het als paard tot paard terwijl jij een mens bent. Je bekijkt het ook niet als mens tot mens, of hond tot hond. Waarom dan wel als paard tot paard?
Ayasha schreef:Nee, maar ik wil ook geen paard zijn, ik ben mens, en als mens accepteer ik geen gebijt en geen geschop. Wat ze onderling doen moeten zij weten.
Het gaat er om dat ze niet dood gaan van een schop onder hun bips want wat ze onderling doen is nog een stuk harder, zoals ze elkaar schoppen krijgen wij mensen niet klaar hoor. Dus als je tegen schoppen bent omdat het zielig is, houd ze dan ook maar uit de kudde want daar schoppen ze elkaar nog veel harder.