Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
noaenkelly schreef:Als ik tegen jou zou zeggen dat je een dominant kreng bent, zou je dan ooit respect voor mij krijgen? Een vraag uit interesse
prestarobin schreef:Ayasha schreef:tot je eentje krijgt waar een ander het al tot in den treure mee geprobeerd heeft en die gewoon bovenop je springt.Dan praten we nog eens over wat wel en geen normale correcties zijn.
Maar dat kan ik je nu wel vertellen, dat geloof je waarschijnlijk toch niet dat je dan van gedachten veranderd.
Wat is er dan aan voor af gegaan dat een paard boven op je springt? Lijkt mij dat er dan ergens iets vreselijk mis is gegaan.
noaenkelly schreef:Haha, t blijft een eeuwige discussie waar je niet zo snel uit komt. Ik denk dat een combinatie het beste zal zijn. Vind het alleen wel een beetje jammer om reacties te lezen als: dan geef ik hem gewoon een lel , of , ja dan krijgt ie een flinke trap hoor. Klinkt het haast alsof je het leuk vind om een paard te trappen en dat zal vast niet de bedoeling zijn. (Denk ik)
prestarobin schreef:palousa_boy schreef:Vaak is het dan gewoon een dominant kreng..
Ik vind dat een nare en onrespectvolle manier van praten.
prestarobin schreef:noaenkelly schreef:Als ik tegen jou zou zeggen dat je een dominant kreng bent, zou je dan ooit respect voor mij krijgen? Een vraag uit interesse
Nee als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik geen respect hebben inderdaad. Je hebt gelijk noaenkelly
prestarobin schreef:Ayasha schreef:tot je eentje krijgt waar een ander het al tot in den treure mee geprobeerd heeft en die gewoon bovenop je springt.Dan praten we nog eens over wat wel en geen normale correcties zijn.
Maar dat kan ik je nu wel vertellen, dat geloof je waarschijnlijk toch niet dat je dan van gedachten veranderd.
Wat is er dan aan voor af gegaan dat een paard boven op je springt? Lijkt mij dat er dan ergens iets vreselijk mis is gegaan.
prestarobin schreef:palousa_boy schreef:Vaak is het dan gewoon een dominant kreng..
Ik vind dat een nare en onrespectvolle manier van praten.