saddledancer schreef:Prestarobin, ja natuurlijk Komen ze 'bij je staan' wie zegt hier dat je paard van ke wegrent als je hem niet zo af en toe wens een lel verkoopt?
niemand, maar ik bedoelde dat als je niet schopt en slaat, je hetzelfde bereikt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
saddledancer schreef:Prestarobin, ja natuurlijk Komen ze 'bij je staan' wie zegt hier dat je paard van ke wegrent als je hem niet zo af en toe wens een lel verkoopt?
prestarobin schreef:saddledancer schreef:Prestarobin, ja natuurlijk Komen ze 'bij je staan' wie zegt hier dat je paard van ke wegrent als je hem niet zo af en toe wens een lel verkoopt?
niemand, maar ik bedoelde dat als je niet schopt en slaat, je hetzelfde bereiktvoor goed leiderschap heb je geen schoppen en slaan nodig.
noaenkelly schreef:Haha, t blijft een eeuwige discussie waar je niet zo snel uit komt. Ik denk dat een combinatie het beste zal zijn. Vind het alleen wel een beetje jammer om reacties te lezen als: dan geef ik hem gewoon een lel , of , ja dan krijgt ie een flinke trap hoor. Klinkt het haast alsof je het leuk vind om een paard te trappen en dat zal vast niet de bedoeling zijn. (Denk ik)
Ayasha schreef:Brugklas... Dan ben je 14/15?![]()
Dat is bij de paarden simpelweg piepjong. Das geen schande, maar geef dan gewoon toe dat je ervaring beperkt is.![]()
Ik heb nooit de simpelste paarden en zit al zo lang ik me herinner tussen de paarden. Eerste eigen pony op zes jaar en alsnog durf ik rustig zeggen dat ik geen ervaren paardenmens ben. Dus no offence maar als brugklasser met verzorgponys maak je me niet wijs dat jij dat wel bent.
Schoppen is niet normaal, schoppen is corrigeren. Niemand hier beweerd dat
schoppen normaal is. Als dat 'normaal'
wordt doe je het mis. Maar het is als
correctie ook geen mishandeling.
Ayasha schreef:tot je eentje krijgt waar een ander het al tot in den treure mee geprobeerd heeft en die gewoon bovenop je springt.Dan praten we nog eens over wat wel en geen normale correcties zijn.
Maar dat kan ik je nu wel vertellen, dat geloof je waarschijnlijk toch niet dat je dan van gedachten veranderd.