dazzletrofke schreef:Ayasha schreef:Antagonist moet agnost zijn natuurlijk
Want? Voor normen en waarden heb je een godsbesef nodig?
een paard heeft weinig boodschap aan menselijke normen en waarden, met of zonder godsbesef

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dazzletrofke schreef:Ayasha schreef:Antagonist moet agnost zijn natuurlijk
monnette1 schreef:Ik probeer mn eigenwijze haflinger met dik achterwerk niet te schoppen, maar een enkele keer loopt ze zo te drammen met het uitkrabben van de hoeven dat ik de laatste maand toch 2x een schop met de wreef tegen haar billen heb gegeven. Moet er echter wel bijzeggen dat ik toen in tijdnood zat omdat we snel wegmoesten..... Ik zie het dan ook als een tekortkoming van mijn kant...![]()
saddledancer schreef:Ayasha schreef:Antagonist moet agnost zijn natuurlijk
kuzjexx schreef:Mijn verzorgpony stond voor de 7e keer +- voor de kar en draaide zich om ( toen we bezig waren met de kar eraan doen. ) De eigenaar van de pony schopte de pony wel 10 x ongeveer. Ik vind het echt niet kunnen. Die keer daarna liep hij 3 stappen naar voren en die klip schoot tegen de hand van de eigenaar ( niet hard het deed geen pijn ) Toen schopte hij weer heel erg hard en ging schreeuwen tegen de pony. ( Ik vind die eigenaar ook af en toe een beetje overdreven, ook op whatsapp enzo. ) Daarna toen ik hem heb vast gehouden toen de eigenaar iets moest pakken, heb ik hem geaaid. Het is overigens ook een hengst. Maar ja, ik heb dr niks over te zeggen. ik geef hem dan een tik op zijn neus als die zoiets zo doen. ook als die voor de kar staat en hij loopt te duwen tegen de pony naast hem dan word hij daarvoor gestraft met een klein tikje. Op een gegeven moment deed hij iets niet goed. ( geen idee wat ) En trok die eigenaar aan de teugels van de pony. ( hard ) Ik vind het echt zielig voor hem.
saddledancer schreef:Ik_Mik_Aaf schreef:ik schop mijn paardje niet. ben wel consequent. dus laat met mijn stem wel weten wat ik bedoel.
goh wat heb jij een geluk gehad met jouw paardje Dan zegwss heeft die wel wat schoppen gehad toen ze jonger was zo dat jij nu heeul consequent met je stem kan laten weten wat je bedoelt
Citaat:Ja,jòh... In de bijbel staat ook Gij zult niet doden. Maar dat lapt een atheist dus ook aan de laars?
Ik bedoel te zeggen dat ook een atheïst bijbelse normen kan hanteren, omdat heel veel bijbelse normen door de maatschappij ook als normaal worden gezien.
Qimm schreef:prestarobin schreef:je wilt toch niet geschopt worden? waarom zelf dan wel schoppen? wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet. zo denk ik er dan over.
Ik wil inderdaad niet geschopt worden, dus ik gedraag me braaf.
randalinpony schreef:Citaat:want dat gedoe heb ik geen tijd voor/geen zin in/zou het veel te gevaarlijk maken aangezien dit geen lieve kleine paardjes zijn.
Tja ik snap dat je op sportstallen een soort kung fu moet toepassen om te overleven.