Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diablo schreef:Bovendien, als je zegt te willen doen wat het beste voor hem is......dat is niet wat je nu doet, sorry.
sander_lotte schreef:Ik weet het, echt waar! Ik heb nu net nog eens ruzie gemaakt met mijn vader hierover.
Vanaf het moment dat ik begin over het feit dat Romeo niet alleen hoort te staan, begint mijn vader dat we hier geen plaats hebben, en geen fatsoenlijke stal enzo...
Ok dat de stal niet voldoende groot is voor 2 pony's daar kan ik inkomen, maar dat we geen plaats hebben, dat vind ik echt onzin. Moesten we dat extra weitje kunnen huren, dan heeft Romeo 3 weides waar hij kan opstaan.
Op deze 2 weides heeft ook 2 jaar lang een haflinger gestaan, die at echt voortdurend. Ik ben ervan overtuigd dat hij meer at dan Romeo nu doet!
Ik denk dat als mijn ouders niet willen toegeven, dat ik nog maar 1 mogelijkheid heb...Romeo verkopen. Want ik ben niet van plan om morgen al alleen te gaan wonen.. Dat zal nog een paar jaartjes duren.
Diablo schreef:Ik vind het in ieder geval wel super van je dat je zo goed met het commentaar hier omgaat.
KiWiKo schreef:IMO nu beter even pijn en weten dat dingen niet kunnen, dan over 4 jaar op het slachthuis staan omdat hij weet dat hij mensen kan imponeren
Nadya schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, ga ik ook niet doen, maar toen ik de foto's zag, dacht ik maar 1 ding: Dat IK het echt niet ok vind om je paard zo onder dwang te 'leren' netjes naast je te lopen. Er is duidelijk iets mis in jullie communicatie, in de rangorde tussen jullie beiden. Ik vind dit symptoombestrijding, maar de echte oorzaak haal je er niet mee weg, hoor. In plaats daarvan dwing je en dat zou mijn manier van omgaan met paarden echt nooit zijn.
![]()
En ik las ergens dat je deze pony alleen laat staan. Vind ik persoonlijk ook niet helemaal ok. Een paard, hengst of niet, hoort NOOIT alleen gehouden te worden. Vind je het gek dat hij de strijd met je aangaat? Ik niet. Kun je je paard geen maatje(s) geven, hou dan geen paard.