Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn!!!!

Cassidy schreef:Ik denk dat menige handelaar hem voor slachtprijs bij de TS wil komen ophalen....dan hoeft hij igg niet de laatste gang naar de slager af te leggen omdat de TS er niet mee om kan gaan.
Voor het paard te hopen dat er geen mega ego in de weg gaat zitten. Van TS en/of ouders.
Cassidy schreef:Ik denk dat menige handelaar hem voor slachtprijs bij de TS wil komen ophalen....dan hoeft hij igg niet de laatste gang naar de slager af te leggen omdat de TS er niet mee om kan gaan.
Voor het paard te hopen dat er geen mega ego in de weg gaat zitten. Van TS en/of ouders.

Mystica schreef:Volgens de laatste berichten op het haflingerforum gaat Nynke zaterdag naar de slager, als ze dan niet verkocht is. De vraagprijs blijft 1500 inc toebehoren...

Van mijn pa mag k niet meer bij nyn komen, hij vind haar idd gevaarlijk en als er niemand komt brengt hij haar naar de slacht. De prijs is 1500 omdat er anders jan en alleman op afkomt en ze alsnog bij de slacht kan belanden. Iemand die met dit karakter om kan gaan is bereid om dit bedrag ervoor neer te tellen. Maar ik wil ajb geen verwijten want ik heb niks meer te zeggen over nynke