Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iwan_Fjord schreef::S tot nu toe waar ik kijk zie ik een veulentje die lief probeert optestaan maar het niet lukt. Geloof dat ik dat beeld beter bij me kan houden dan een veulen dat wordt vermoord.
Maar goed ik vroeg me dus ook af, alles ziet er zo profesioneel opgenomen uitzagen ze het aankomen of waren ze er "toevallig" ofzoiets?
JoSav schreef:De link is verwijderd, zie modopmerking, vanwege de aard van het filmpje als zijnde gewelddadig. Bokt hanteert een beleid waarbij ook minderjarigen deelnemen aan dit forum en het filmpje in kwestie past niet binnen dat beleid.
JoSav schreef:Iwan_Fjord: het is een natuurdocumentaire waarbij enkele 'wilde' kuddes (officieel is het enige wilde paard de Takh, maar 'wilde' Mustangs e.d. hebben evenmin veel contact met mensen) gevolgd werden gedurende een lange periode om hun gedrag te bestuderen. Het veulen in kwestie werd al enkele uren in de gaten gehouden, aangezien de onderzoekers zich afvroegen wat er van de kleine zou worden (ze hadden al gemerkt dat er een en ander mis met hem was omdat hij nog steeds niet was opgestaan). Het was dus toevallig dat ze er net waren toen het gebeurde maar ze volgden verschillende kuddes in de omgeving met enkele teams al een hele tijd.
Maya schreef:Voor de reden waarom de link verwijderd is :JoSav schreef:De link is verwijderd, zie modopmerking, vanwege de aard van het filmpje als zijnde gewelddadig. Bokt hanteert een beleid waarbij ook minderjarigen deelnemen aan dit forum en het filmpje in kwestie past niet binnen dat beleid.
En zie daarnaast de regels op LN. De enige reden dat dit topic openblijft is vanwege de inhoudelijke discussie over het fenomeen. Daarnaast mag er ook niet verwezen worden naar waar je die link kan vinden in dit topic.
draumpje schreef: