Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Flying_Angel schreef:Ik lig ook in het ziekenhuis, een belg heeft op me gestaan, me platgetrapt, en daarna heeft hij met zijn tanden men jas gepakt en mij zo door het land gegooit, daarna zou hij mij opeten, maar gelukkig zag mijn zelfgetemde arabieren-shet-konik-haflinger kruising mij en die heeft me gered, en die heeft me naar het ziekenhuis gebracht.

Janella schreef:merrieveulen@ : wat een woeste foto!
merrieveulen schreef:Flying_Angel schreef:Ik lig ook in het ziekenhuis, een belg heeft op me gestaan, me platgetrapt, en daarna heeft hij met zijn tanden men jas gepakt en mij zo door het land gegooit, daarna zou hij mij opeten, maar gelukkig zag mijn zelfgetemde arabieren-shet-konik-haflinger kruising mij en die heeft me gered, en die heeft me naar het ziekenhuis gebracht.
maar waarom tem je de belg dan ook niet? ik probeer me voor te stellen hoe je eruit ziet, platgetrapt... ongelofelijk...

Flying_Angel schreef:Ik denk dat we maar snel de paardentemmer moeten vinden, want straks overheersen deze gevaarlijke paarden de wereld

Nog meer gevaarlijken.. Zie je die tanden, voel je ze al in je vel.. 
Flying_Angel schreef:Nou mijn belg heeft dus ingebroken in een school, en de halve school opgegeten

Maysie schreef:AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH HEEEEEEEEEEEEEEEEELPPPPPPPPPPP de trauma's kkomen naar boven * tril tril *
!