Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Al had je hem iets aangesligerd wat maakt dat uit? Je hebt het er helemaal niet lang opgelegt en als het pijn deed lag het er niet lang.
Das wel weer typisc bokt, denk ik. En ik voeg er lekker toch nog een berichtje aan toe...
Enne, vraag gewoon de volgende keer wat je stalgenoot bedoelt, dat voorkomt waarschijnlijk een hoop onduidelijkheid...
Kiet schreef:nee kan best een wintec zadel meot kunnen

Karoliefje_ schreef:Ik deed ook hoor, goh die paar kilo een minuut, zal die zeker dood van gaan.

en daarna lopen we met ze buiten ( natuurlijk wel AAN DE HAND
)
het is tog leuk pom te zien hoe je paardje reageert?
peacehorses schreef:Dat is niet fout, dat is prachtig! Hoe eerder het paard weet dat iets op zijn rug geen vijand is en dat er niets gebeurt, hoe beter, toch?!+:)+ Ik weet zeker dat je het niet had gedaan als je paard een driftkikker was die op alles fel reageerde, of wel?

ReBeL_Valibu schreef:AaaAAhHHH FvETTEe DiiRuuhhBeuHLL!!! DaS FeT SIIelUUUHG!!
Citaat:Maar toch weet ik uit ervaring dat de fijnste paarden om zadelmak te maken, de paarden zijn die weinig in contact zijn geweest met mensen, en waar niet teveel mee gefrot is.
Dus kan zoiets kwaad, niet echt, maar of het veel goed doet, daar heb ik mijn twijfels over.
Wat betreft het vastbinden aan het hek en dan een zadel opdoen, dat zie ik ook niet zitten.
Als je het doet, ook al is ie nog zo nuchter, bedenk dan gewoon ff wat er kan gebeuren en laat iemand ff vasthouden.