Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) mag mijn paard op zo'n manier corrigeren. Dat zal ook niet nodig zijn, want niemand (behalve mijn zus
), heeft mijn toestemming om met mijn paard te slepen. Ze wordt bekapt.... door mijn zus
.

anneliesdj schreef:Kadanzlover schreef:Ik weet zeker dat ik er wat van gezegd heb, maar ook omdat mijn vriendin haar veulen haar been zo gebroken heeft... het veulen draalde om haar moeder heen en dat irriteerde hem. hij zette haar heel kort vast en toen ze daarvan in paniek raakte gaf hij haar een rotschop. ze klapte tegen de grond en toen ze opstond bleef haar beentje bungelen.... Mijn vriendin heeft hem meteen de deur gewezen...
Hij heeft toch wel een schadevergoeding aan zijn broek gekregen? Een volwassen paard een trap geven als hij het verdiend is tot daar aan toe maar een veulen, die nog relatief 'breekbaar' is en het allemaal nog eng vind schoppen is belachelijk.
noekk_ schreef:Nee, het is absoluut niet normaal!
Ik zou het er met hem overhebben, en als er nog een keer zo'n lompe actie voordoet acuut naar een andere hoefsmid gaan!
gootje12 schreef:Als mijn hoefsmid dat zou doen,hoefde hij niet meer terug te komen.Er is er maar èèn die mijn paard bestraft,en dat ben ik.
Marrepar schreef:Als dat zou gebeuren dan zou ik er zeker wat van zeggen.
Zou ik echt niet zomaar pikken