Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mackie schreef:merries mogen van mij ook niet hinniken... dat gegil zo vlak bij m'n oor...
terrie schreef:Mackie schreef:merries mogen van mij ook niet hinniken... dat gegil zo vlak bij m'n oor...
paarden hebben niet echt een fijn leventje bij je, ze mogen niks, mogen ze ùberhaupt wel paard zijn![]()
Jamyloveu schreef:Mijn hengst van (bijna) 1, heeft alles nú aldoor. Hij stond van de zomer met 2 (merrie) shetlanders. Dat ging altijd goed. Maar de laatste maand (september) ging het echt niet meer. Hij sprong de hele tijd op de shetlanders, en achter ze aan rennen enzo. Maar verder dan erop springen kwam het nooit, want de merrie's rende altijd weg.
Als ik met hem loop, en we komen merrie's tegen, hinnikt hij hoog uit wat. Hij mag met mij ernaast niet lopen klieren, wel of geen merrie.
Mackie schreef:merries mogen van mij ook niet hinniken... dat gegil zo vlak bij m'n oor...
paarden hebben niet echt een fijn leventje bij je, ze mogen niks, mogen ze ùberhaupt wel paard zijn![]()
Zo, jij hebt je oordeel lekker snel klaar, ik zou hier eigenlijk niet op in moeten gaan, want ik wil mezelf niet ophemelen, moet nog een hoop leren, maar ja....
terrie schreef:paarden hebben niet echt een fijn leventje bij je, ze mogen niks, mogen ze ùberhaupt wel paard zijn![]()
Neonlight schreef:Merrieveulen, ik doel op een grote groep mensen die hier reageren en ook in andere topics over hengsten. En ik zei al in mijn post dat het misschien flauw klonk. Maar als jij zoveel ervaring met volwassen en oudere hengsten hebt moet je ook precies weten wat ik bedoel.
anneliesdj schreef:Ja maar dat wil niet zeggen dat we ook weten wie jij bedoelt... bedoel je nu gewoon iedereen met een hengst jonger dan 2 jaar? (kan ik me niet voorstellen)
Neonlight schreef:Om eerlijk te zeggen moet ik ergens wel lachen om al die kenners die hengsten hebben die nog niet volwassen zijn en daar hun ervaring uithalen.
Cassidy schreef:terrie schreef:paarden hebben niet echt een fijn leventje bij je, ze mogen niks, mogen ze ùberhaupt wel paard zijn![]()
Ik denk dat een paard blijer is met strikte regels dan met het gebrek aan regels en het feit dat hij niet weet waar hij aan toe is
Neonlight schreef:Nee Sappos, jij haalt je ervaring niet alleen uit jouw eigen jonge hengst maar ook uit de hengsten die op stal staan. Lezen is toch moeilijk geloof ik.
Neonlight schreef:Ik heb het niet over een specifiek iemand, dus ga ik ook geen namen noemen. Maar dit is het tigste topic over hengsten, en het tigste topic waarin een boel mensen hun mening geven op ervaringen gebaseerd op veulens, jaarlingen en twenters.