en dat betekent niet dat ik er te vroeg mee ga beginnen (later) of iets dergelijks, of dat ik haar niet mer rust kan laten..ik vind dit het fijnst..en aan mijn jaarling te zien werkt t prima!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Binckydenice schreef:maaitjuh schreef:Lieve schat, een jaarling kan zich prima redden als hij op het land staat met andere jaarlingen. Wintervachtje enzo regelen ze zelf wel hoor.
Voor wie is dit bedoeld?
Chip2 schreef:@ Het is veel prettig je paardje gewoon in de hand te hebben omdat ze dan straks niet alleen in een keer moeten leren en je er later alleen maar profijt van hebt zowel jij als het paard
Chip2 schreef:@ Maaitje ik denk dat je niet geheel goed gelezen heeft wat binckydenice neergezet heeft staat er dan dat zij werkt met haar jaarling nee ze wandelt heel af en toe met hem en gaat elke avond heen om te controleren of er niets is vaak met de paardjes maar elke avond wandellen doet ze niet elke avond poetsen doet ze ook niet soms alleen een wortel voeren of een stuk brood en daar is niets mis mee denk in dit geval dat jij dus beter lezen moet. Het is veel prettig je paardje gewoon in de hand te hebben omdat ze dan straks niet alleen in een keer moeten leren en je er later alleen maar profijt van hebt zowel jij als het paard