Straffen, hoe doen jullie het?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 11:57

Zullen we het nog wel een beetje gezellig houden meiden?

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:00

Urielle schreef:
Zullen we het nog wel een beetje gezellig houden meiden?

We beperken ons om de discussie voort te zetten via Pb

Bovendien heeft ze dingen gezegd die helemaal hier niet aan de orde zijn en niet bepalend zijn op de manier waarop ik met paarden omga

Het is niet dat ik 16 ben dat ik geen verstand heb van paarden

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:17

Dat knutselen jullie maar lekker via PB uit

Weer ontopic!
(heb alleen even niks toe te voegen)

050206051012Jarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:23

Ik heb ook verder niets toe te voegen Alleen dat een ieder weet hoe om te gaan met zijn/haar eigen dier(en)

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 13:31

Quellian schreef:
Ik heb ook verder niets toe te voegen Alleen dat een ieder weet hoe om te gaan met zijn/haar eigen dier(en)

Daar heb je wel gelijk in

Ik wil gewoon mijn mening uiten,als jij daar niet akkoord mee bent prima maar laat mij in mijn waarde en ga niet zeggen dat ik geen verstand heb van paarden Is dat afgesproken?

050206051012Jarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 15:20

Blue_Star schreef:
Quellian schreef:

Daar heb je wel gelijk in

Ik wil gewoon mijn mening uiten,als jij daar niet akkoord mee bent prima maar laat mij in mijn waarde en ga niet zeggen dat ik geen verstand heb van paarden Is dat afgesproken?

Wéderzijds

donnala

Re: Straffen, hoe doen jullie het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:35

Ik straf een paard nooit, ik beloon gwn het goede ...Als hij bijt of schopt, schop en bijt ik wel terug Haha! Een paard zal het na een straf misschien niet meer doen maar volgens mij associeert een paard zijn gedrag dan niet als fout maar wordt ie gwn bang van je... Allé toch in sommige gevallen zoals hoef opheffen bij getten aandoen, moet je gwn voortdoen en negeren

(is mijn persoonlijke mening hé Knipoog )

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:03

ik waarschuw eerst. daarna verhef ik mn stem even goed(meestal is daarna afgelopen en luisteren ze) zo niet krigjen ze toch echt een tik bijv op de hals tegen hun kont.is het dan nog niet over krijgen ze tog wel een goede tik. maar mestal als ik mn stem verhef is het al genoeg

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 06:53

donnala schreef:
Ik straf een paard nooit, ik beloon gwn het goede ...Als hij bijt of schopt, schop en bijt ik wel terug Haha! Een paard zal het na een straf misschien niet meer doen maar volgens mij associeert een paard zijn gedrag dan niet als fout maar wordt ie gwn bang van je... Allé toch in sommige gevallen zoals hoef opheffen bij getten aandoen, moet je gwn voortdoen en negeren

Goeiemorgen, dit topic is drie maanden oud.... *gaat TEMmen*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 08:07

WendyBZ schreef:
donnala schreef:

Goeiemorgen, dit topic is drie maanden oud.... *gaat TEMmen*