Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Urielle schreef:Zullen we het nog wel een beetje gezellig houden meiden?

Alleen dat een ieder weet hoe om te gaan met zijn/haar eigen dier(en)
Quellian schreef:Ik heb ook verder niets toe te voegenAlleen dat een ieder weet hoe om te gaan met zijn/haar eigen dier(en)

Is dat afgesproken?
Blue_Star schreef:Quellian schreef:Ik heb ook verder niets toe te voegenAlleen dat een ieder weet hoe om te gaan met zijn/haar eigen dier(en)
Daar heb je wel gelijk in
Ik wil gewoon mijn mening uiten,als jij daar niet akkoord mee bent prima maar laat mij in mijn waarde en ga niet zeggen dat ik geen verstand heb van paardenIs dat afgesproken?
Een paard zal het na een straf misschien niet meer doen maar volgens mij associeert een paard zijn gedrag dan niet als fout maar wordt ie gwn bang van je... Allé toch in sommige gevallen zoals hoef opheffen bij getten aandoen, moet je gwn voortdoen en negeren
) donnala schreef:Ik straf een paard nooit, ik beloon gwn het goede ...Als hij bijt of schopt, schop en bijt ik wel terugEen paard zal het na een straf misschien niet meer doen maar volgens mij associeert een paard zijn gedrag dan niet als fout maar wordt ie gwn bang van je... Allé toch in sommige gevallen zoals hoef opheffen bij getten aandoen, moet je gwn voortdoen en negeren
(is mijn persoonlijke mening hé)
WendyBZ schreef:donnala schreef:Ik straf een paard nooit, ik beloon gwn het goede ...Als hij bijt of schopt, schop en bijt ik wel terugEen paard zal het na een straf misschien niet meer doen maar volgens mij associeert een paard zijn gedrag dan niet als fout maar wordt ie gwn bang van je... Allé toch in sommige gevallen zoals hoef opheffen bij getten aandoen, moet je gwn voortdoen en negeren
(is mijn persoonlijke mening hé)
Goeiemorgen, dit topic is drie maanden oud.... *gaat TEMmen*