dushishoeve schreef:Bedankt voor je begrip. Is ook niet specifiek aanvallend op jou bedoeld ofzo. Maar zoals er op bokt vaak gereageerd wordt klinkt het net alsof bij hun alles zo lief leuk en aardig verloopt maar ondertussen in werkelijkheid...
Daarmee bedoel ik te zeggen dat typen op een toetsenbord wel heel erg makkelijk gaat naar honderden mensen die je waarschijnlijk toch niet kent. Ik weet zeker dat 80% van de bokkers niet eerlijk is over hoe het er bij hun in werkelijkheid aan toe gaat of is.
Dat vind ik jammer. Want er zijn voor mij op bokt teveel 'uit het boekje' of 'ik doe het altijd zo' verhalen. Maar dit is off topic.
Gelukkig laadt het overgrote deel van de paarden en pony's zonder noemenswaardige problemen. Ik zie dus ook geen reden om aan te nemen dat 80% van de bokkers hier niet eerlijk over is.
Ik heb zelf best wat tijd en moeite gestoken in het zorgen dat mijn paarden ontspannen de trailer op gaan. Daar pluk ik nu de vruchten van en daar ben ik best trots op. Is dat erg? Heb je er last van dat ik er trots op ben? Moet ik dan in het vervolg ook maar even opsommen wat er hier nog allemaal niet goed gaat, om je leed een beetje te verzachten?