elenaMM77 schreef:al loop ik op mijn handen het wilhelmus jammerend de wei rond dan nog zou een paard moeten wijken als ik zijn plekje wil hebben.. Al vraag ik mij serieus af of ik voor die tijd niet in een busje wordt afgevoerd door mijn stalgenoten..
Anoniem schreef:Als 4 mensen zeggen dat je op je kop moet staan en moet roepen dat je een koekepan bent, doe je dat dan ook?
Mijn oprechte excuses, maar ik moest eerst even bekomen van de immense lachbui veroorzaakt door deze prachtige quotes en mijn beelddenkend brein
Goed, on topic.
TS, maak als de bliksem dat die pony van je van zijn ballen verlost raakt. Ik heb alweer een paar vliegen en een enkele mug en zelfs een bij-achtige gespot de afgelopen 2 weken bij mooi weer. Zoveel tijd heb je niet meer, en tot het najaar wachten vind ik in jouw geval NOT DONE. Je kan niet eens een dominante haflinger op zijn plek zetten, laat staan dat je dat dan lukt met een 2-jarige hengst die zijn grenzen gaat opzoeken. Maak die afspraak zo snel mogelijk.
Ben je onder de indruk als de haf bokt wanneer je hem uit je ruimte wil met gebruik van de zweep? Foute boel. In mijn geval is dat heel eenvoudig, je sputtert tegen, dan krijg je hetzelfde koekje nogmaals gepresensteerd, maar opzij gaan zal je. Jij mept? Ik mep terug en mijn bereik is groter dan het jouwe maw ik kan je raken maar jij mij niet. I win, you lose. Komt ie terug? Weer wegsturen, tot JIJ bepaald dat het goed is. En dat is niet noodzakelijk de eerste 5 minuten van jouw aanwezigheid.
Dat de haf Hayley aanpakt als je hem uit de wei wil halen, is doodnormaal. Hij wil immers zijn kudde bij elkaar houden. Dat Hayley daarop reageert met in de manen bijten zou je in het ergste geval zelfs kunnen zien als "blijf van mijn merrie", waarbij hayley jou niet ziet als zijn leider, maar wel als ZIJN ondergeschikte en tevens zijn merrie, die hij moet beschermen.
Je wil dat niet afwachten tot ie een keer wat anders gaat proberen...