Paard laat zichzelf vallen tijdens het opstijgen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 14:35

De verkopende partij kan er toch gewoon geen zin in hebben? Je hoeft toch niet met alle ideeën van de kopende partij mee te gaan. Misschien vinden zij het aanbod dat hij terug kan als het niet gaat al mooi genoeg.

VeerleYero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 15:18

Paarden laten zich meestal uit het niets vallen in een stress situatie en niet meer tegen de 'vijand' op kunnen. Een paard kan er ook zelf voor kiezen om flauw te vallen, dit doen ze zodat ze er niks van voelen als ze door een roofdier worden opgegeten. Maar ik denk niet dat dat laatste het geval was want dan moeten ze wel erg gestresst zijn en er geen zin meer in hebben.

arabcarla

Re: Paard laat zichzelf vallen tijdens het opstijgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 16:16

Paard is altijd geleerd om lopend op te stappen zo gaat dat in die koersen, nu stonden we stil en dat was behoorlijk spannend waardoor ze zich liet vallen. Zodra ze loopt en je stapt op is er nix aan de hand. Ze was ook direct uit die emotie, daarna gewoon weer rustig.

Al met al gaat de koop niet door en word er een goed plekje voor gezocht.... Nogmaals er zijn hier mensen die aangeven dat de verkoper het donders goed weet wat er aan de hand is en daarom niet wilt laten keuren enzo, maar dit is absoluut niet zo.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 18:00

Je weet natuurlijk nooit 100% zeker wat de verkoper denkt in zo'n geval, maar ja, veel mensen hier hebben zo hun eigen ervaringen met verkopers en daar zitten helaas ook slechte ervaringen bij.

arabcarla

Re: Paard laat zichzelf vallen tijdens het opstijgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 18:43

tuurlijk zeg ik niet dat iedereen hetzelfde is, maar ik weet hoe deze is. Persoon ken ik al 8 jaar en heb meerdere dingen meegemaakt dus vandaar

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 22:19

arabcarla schreef:
tuurlijk zeg ik niet dat iedereen hetzelfde is, maar ik weet hoe deze is. Persoon ken ik al 8 jaar en heb meerdere dingen meegemaakt dus vandaar

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen arabcarla. Maar geloof me, dat zijn echt de uitzonderingen, helaas. 99% kun je helaas niet op de blauwe ogen vertrouwen. Was het maar zo.