Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kimfeline schreef:Ik sta daar niet op stal, het is een zorgboerderij daar en ik kom daar voor mijn beperking haha. Hm.. ik weet eerlijk gezegd niet waarom Perry zijn benen zou breken in de paddock? De Tinkers staan er toch ook in? Verder denk ik gewoon, misschien wat minder rijden en meer een band met vertrouwen opbouwen. Want je krijgt toch wat angst als je van een paard afvalt.
Tessa_93 schreef:EskeGirl schreef:[quote="Linnx
ik ben al lang blij dat ik mn paard kan betalen, zou ik ook nog eens een extra wei gaan moeten betalen, denk het niet.
Het is toch voor het welzijn van je paard (en jou).
[/quote]Linnx schreef:kimfeline schreef:Ik sta daar niet op stal, het is een zorgboerderij daar en ik kom daar voor mijn beperking haha. Hm.. ik weet eerlijk gezegd niet waarom Perry zijn benen zou breken in de paddock? De Tinkers staan er toch ook in? Verder denk ik gewoon, misschien wat minder rijden en meer een band met vertrouwen opbouwen. Want je krijgt toch wat angst als je van een paard afvalt.
omdat die slome tinkers niks doen, mijne is een volbloed vol energie..
Linnx schreef:kimfeline schreef:Ik sta daar niet op stal, het is een zorgboerderij daar en ik kom daar voor mijn beperking haha. Hm.. ik weet eerlijk gezegd niet waarom Perry zijn benen zou breken in de paddock? De Tinkers staan er toch ook in? Verder denk ik gewoon, misschien wat minder rijden en meer een band met vertrouwen opbouwen. Want je krijgt toch wat angst als je van een paard afvalt.
Linnx schreef:als mensen nog wat te zeggen hebben over mijn 'zielige' HAHAHA ; paard.. dan komen deze maar gezellig langs, meld u!ik ben weg bij dit topic, aangezien ik beter weet hoe mijn paard er bij staat ..
.Linnx schreef:kimfeline schreef:Ik sta daar niet op stal, het is een zorgboerderij daar en ik kom daar voor mijn beperking haha. Hm.. ik weet eerlijk gezegd niet waarom Perry zijn benen zou breken in de paddock? De Tinkers staan er toch ook in? Verder denk ik gewoon, misschien wat minder rijden en meer een band met vertrouwen opbouwen. Want je krijgt toch wat angst als je van een paard afvalt.
chelle_dora schreef:kuch.. Ik vermoed dat mijn pony ook iets is met wat arabieren of ander volbloed erin..
Ik blijf erbij, enige die hier zielig is in dit verhaal, is hoogst waarzijnlijk dan jijzelf TS, en het is erg jammer dat je paard daarmee de dupe is.
En blijkbaar kan JIJ geen volbloed aan, dus misschien moet je zelf eens nadenken over een slome tinker. Past een stuk beter bij je, wordt je zelf wat rustiger van misschien..
EskeGirl schreef:Linnx schreef:als mensen nog wat te zeggen hebben over mijn 'zielige' HAHAHA ; paard.. dan komen deze maar gezellig langs, meld u!ik ben weg bij dit topic, aangezien ik beter weet hoe mijn paard er bij staat ..
Nee, je krijgt niet te horen wat je wil horen.
Succes met je volbloed, ik vind dit persoonlijk asociaal van je, sorry dat ik het zeg.
AnnemiekvM schreef:Zou het haast gaan doen. Je hebt toch ook jezelf ermee. Erg jammer dat een fijn paard naar de ... gaat. Vraag om je heen om advies. Hier is heus wel een oplossing voor te vinden.
Je bent een groom staat in jouw profiel? Dan zijn er ook vast mensen om je heen met verstand van paarden.
Linnx schreef:kimfeline schreef:Ik sta daar niet op stal, het is een zorgboerderij daar en ik kom daar voor mijn beperking haha. Hm.. ik weet eerlijk gezegd niet waarom Perry zijn benen zou breken in de paddock? De Tinkers staan er toch ook in? Verder denk ik gewoon, misschien wat minder rijden en meer een band met vertrouwen opbouwen. Want je krijgt toch wat angst als je van een paard afvalt.
AnnemiekvM schreef:Nee ik ook niet. Maar misschien is de TS wel een jong meisje en dan is het inderdaad niet mogelijk dat ze zelf bepaalde beslissingen neemt. Dat maakt het moeilijk om nog andere tips te geven en ook wel zonde van de moeite,.