help

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sanluvmisty

Re: help

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 23:13

@babetsanremo het is Champ, hihi

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 23:15

sanluvmisty schreef:
Shirley schreef:
En er is geen geld, dan is verkopen toch het beste ?

Maar ze houd wel veel van hem, en vind het niet leuk om hem weg te doen.. :'(

Houden van is kunnen loslaten.....................[/quote]

als het moet omdat het pijn heeft ja
als het niet nodig is dan nee

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 23:20

Shirley schreef:

wtf wie heeft het nouweer over geld???

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 23:22

Lovechamp,
Blijf een beetje netjes.

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 23:35

Lovechamp, het is echt tijd voor professionele hulp, ookal heb je er misschien geen goede ervaringen mee.
Niet iedereen is hetzelfde en als het zo mislukt is dan was het waarschijnlijk ook geen professioneel persoon. Je zegt zelf dat je iets fout doet maar dat je niet weet wat.
Een professioneel persoon weet dit wel, die kan jou helpen zodat je dan toch nog een leuke pony aan overhoud. Dit alles is niet beledigend bedoeld maar dit KAN je gewoon NIET zelf.

En het helpt ook niet echt als je gaat schelden op mensen die het goed bedoelen.
En ook deze opmerking is niet gemeen bedoeld: je bent niet in staat dit allemaal zelf te doen en je moet tegen die kritiek kunnen.

Excuses voor eventuele typefouten ik zit op het moment op mijn mobiel.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 23:39

weetje ik ga het allemaal zelfdoen en dan spreek ik jullie over paar weken wel nog een keer en dan zullen we is zien dat ik het wel alleen kan ik vroeg alleen op tips die ik kon gebruiken en inplaats daarvan krijg ik alleen gezeur tot over paar weken begin volgende week zaterdag want ga van volgende maandag tot donderdag op vakantie en vrijdag is het donker als ik naar stal kan

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 23:41

lovechamp schreef:
Shirley schreef:

wtf wie heeft het nouweer over geld???

Kan het ietjes minder, jongedame ???

Dat baseer ik op de uitspraak van je vriendin:

Citaat:
Jaa.. hulp zou idd goed zijn, maar wat als haar moeder dit per se niet wil, of ze hier geen geld voor heeft? :(

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 23:41

Lovechamp ik heb alleen nog een (hele normale!) vraag:
Waarom wil je eigenlijk geen hulp?

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 23:50

Marleenloveu schreef:
Lovechamp ik heb alleen nog een (hele normale!) vraag:
Waarom wil je eigenlijk geen hulp?

omdat ik graag me paardjes zelf wil doen ik ben er nu 1 aan het rijden die mishandeld is met een zweep ect. en ik rij nu ook met een zweep dat heb ik er zelf uitgekregen mamam wou dat ook wel doen maar ik wou dat zelf doen en dat mocht en dat is me ook gelukt ze heeft nogsteeds als ik de zweep gebruik voor een klein tikje omdat ze bijv. moet draven en dat doet ze niet krijgt ze een klein tikje en dan heeft ze nog wel eens dat ze ineens keihard begint te rennen of zelfs stijgeren ik ha deen hengst die onbetrouwbaar was bij andere maar bij mij niets deed tot hij het in zijn hoofdkreeg om bij mij te gaan stijgeren heb ik hem ook afgeleerd maar andere duurde er niet meer bij en toen ik zoek was deed me moeder met hem lopen enz en me moeder kon er niets mee hij heeft toen op stal gestaan tot ik beter was want hij kon zelfs niet eens naar de wei enz en toen ik ziek was heeft me moeder gezecht dat het een ruin moets worden voor als ik ziek ben of op kamp, vakantie ofzo dus ik kan het best ik wil alleen tips meer vraag ik niet want het ging goed maar er zijn er een paar op stal waar ik toen ruzie mee had en toen ging het vooral mis omdat ik hem toen net zover had dat ik met hem kon lopen en dat heeft iemand anders toen verknapd dus niet moet ik weer opnieuw beginnen enz dus ja

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 23:51

Shirley schreef:

LoveChamp 'wtf wie heeft het nouweer over geld???'

Citaat:

alsof jij altijd zo netjes bent! ;o

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 23:54

Maar lovechamp: je accepteert de tips ook niet.
Je hebt ook ergens in dit topic gezet dat je hem/haar(?) nieteens aan het touw meekrijgt.
Als je echt een leuke pony wilt: professionele hulp erbij.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:01

Dit is echt een onmogelijk topic :')

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:02

mika11 schreef:
Dit is echt een onmogelijk topic :')

:j

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:03

Lovechamp..

alls je echt serieus van je "paard" houd dan meld je aan een bokker die je wil helpen GRATIS! waar je woont.

Toch het gedeelte van de hengst...doet me denken aan P...Y :+
is de hengst zwart?? :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:05

XjesLiess schreef:
Shirley schreef:

LoveChamp 'wtf wie heeft het nouweer over geld???'

Citaat:

alsof jij altijd zo netjes bent! ;o

Nou, dan mag jij mij eens vertellen waar ik niet netjes ben geweest ... :j

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:07

Ik wens je veel succes met je paard en ik verwijder dit topic uit mijn berichten. Je opent een topic en reageert werkelijk hondsbrutaal op tips en/of vragen. Ook weiger je te antwoorden en geef je aan dat je het zelf allemaal wel weet. Ik hoop dat er mensen bij je op stal staan met iets meer verstand en dat je hun hulp accepteerd, want met de instelling die jij hebt gaat het een keer gruwelijk mis. |o

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:07

Mandy66 schreef:
Lieve TS,

Je zoekt hulp, wij willen je hulp aanbieden, maar als je werkelijk, niet serieus mee doet, kunnen we je op een gegeven moment geen hulp meer aanbieden. Hou jij echt van je paard, zal ik onze hulp aannemen en wat mee doen. Wil geven je echt heel goed advies, alle bokkers. Wij proberen je te helpen en wat doe je? Je wilt geen informatie geven en neemt deze zaak gewoon niet serieus.

Misschien zit het bij het paard dwars dat je gewoon geen aandacht aan hem/haar hebt besteed. Ook al had je misschien geen tijd, waarom neem je dan, zoveel paarden? Misschien zal het op een of andere manier beter zijn, om het paard te verkopen, als je geen hulp kunt betalen of wilt inzitten.

Maar meissie, je hebt nog een hele toekomst voor je, en 5 paarden zijn echt te veel voor een 14 jarig meisje dat nog op school zit, en voor 5 paarden te gelijk moet zorgen. Maar vind je het zelf niet iets te veel? Wij hebben zelf 3 paarden, dat is voor mij zelfs al te veel. Heb maar geluk dat 2 paarden van mijn ma zijn, anders zou ik het niet redden. 1 kleine Shet kost mij al veel tijd. Ik wens je veel succes TS.

Ik vind het ook heel aardig dat @sanluvmisty eventjes de antwoorden van onze vragen voor jou aan ons wilt geven, daar heeft zij ons mee verder geholpen.

Hoii,

Sorry hoor mAar ze geeft super veel aandacht aan champ dus das is het niet aan liggen..
En dat je als 14 jarig meisje geen 5 paarden kan hebben is onzin want ik ben ook 14 en heb 2 shetjes, 1 fjord, 1 fries en een Arabierxwelsh waarvan de fjord en fries elke week worden gereden, alleen door mij, en ik heb nooit lessen profecionele lessen gehad maar doe wel L dressuur!
Wat ik wil zeggen is dat t compleet onzin is omdat het gewoon kan.

Wel lief bericht btw :)

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:12

Sparky10 schreef:
Lovechamp..

alls je echt serieus van je "paard" houd dan meld je aan een bokker die je wil helpen GRATIS! waar je woont.

Toch het gedeelte van de hengst...doet me denken aan P...Y :+
is de hengst zwart?? :D

Je haalt de woorden uit mijn mond _O-

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 01:17

Het is verschillende malen geprobeerd maar omdat de topicstarter geen tips wil aannemen gaat dit topic op slot.