Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lovechamp schreef:Shirley schreef:En er is geen geld, dan is verkopen toch het beste ?
wtf wie heeft het nouweer over geld???
Citaat:Jaa.. hulp zou idd goed zijn, maar wat als haar moeder dit per se niet wil, of ze hier geen geld voor heeft?
Marleenloveu schreef:Lovechamp ik heb alleen nog een (hele normale!) vraag:
Waarom wil je eigenlijk geen hulp?
Mandy66 schreef:Lieve TS,
Je zoekt hulp, wij willen je hulp aanbieden, maar als je werkelijk, niet serieus mee doet, kunnen we je op een gegeven moment geen hulp meer aanbieden. Hou jij echt van je paard, zal ik onze hulp aannemen en wat mee doen. Wil geven je echt heel goed advies, alle bokkers. Wij proberen je te helpen en wat doe je? Je wilt geen informatie geven en neemt deze zaak gewoon niet serieus.
Misschien zit het bij het paard dwars dat je gewoon geen aandacht aan hem/haar hebt besteed. Ook al had je misschien geen tijd, waarom neem je dan, zoveel paarden? Misschien zal het op een of andere manier beter zijn, om het paard te verkopen, als je geen hulp kunt betalen of wilt inzitten.
Maar meissie, je hebt nog een hele toekomst voor je, en 5 paarden zijn echt te veel voor een 14 jarig meisje dat nog op school zit, en voor 5 paarden te gelijk moet zorgen. Maar vind je het zelf niet iets te veel? Wij hebben zelf 3 paarden, dat is voor mij zelfs al te veel. Heb maar geluk dat 2 paarden van mijn ma zijn, anders zou ik het niet redden. 1 kleine Shet kost mij al veel tijd. Ik wens je veel succes TS.
Ik vind het ook heel aardig dat @sanluvmisty eventjes de antwoorden van onze vragen voor jou aan ons wilt geven, daar heeft zij ons mee verder geholpen.