Hoe hengst weer terug in gareel krijgen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kyrkelover

Re: Hoe hengst weer terug in gareel krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:30

Ja dat kan dat ze dat 1of 2 keer doen maar daarna hoort omver beuken etc afgelopen te zijn.
Ik ga echt niet een half jaar met iemand anders zijn paard grondwerken je leven op het spel zetten etc etc om te hopen dat het na een half jaar wel beter gaat.
Maar zoals je zegt die van jou was goed te corrigeren dat is heeeel iets anders.
Dan is er verbetering en kom je verder, maar dat is lang niet altijd zo.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:03

Auch balen!
Ik heb dit ook wel eens meegemaakt.. Ik moest van stage ook een hengst buiten zetten. Aangezien er les was, kon ik niet via de binnenbak naar de wei brengen. Dus wij moesten langs de stallen met de merrie's en ruinen. Hij begon ook te brullen als een gek en showen enz. Ook dit paard vergat mij :') ik liet het maar een beetje gebeuren.

De volgende dag moest ie weer buiten worden gezet. Ik was dit keer weer de pineut -O-
Ik pakte zijn halster en deed zn box open. Hij begon weer te brullen, showen en gek te doen.
Toen had ik een zweepje zien liggen, toen heb ik hem een paar finke tikken gegeven. Ik weet hoe hard dit klinkt, maar het werkte bij mij wel!

Succes!