Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

het leek wel een arabier, niet normaal hoe die liep zeg 
daNiielle_ schreef:Mijn paarden worden er met kou echt niet anders van. Fanatiek en hyper zijn ze ook als het 30 graden is....
Heeft het niet te maken met dat wij Bokkers mietjes zijn, en stiekem een stuk minder rijden met deze kou???
En daarbij dat paarden nu ook meer binnen zullen staan? Gek he dat ze drukker zijn..
mensen met buitenbak uitgezonderd dan!
Citaat:Nee hoor geen fris paard hier, als ze maar voldoende buiten komen gedragen ze zich prima. Natuurlijk wel frisser dan in de zomer maar dat lijkt me normaal!
Nee hoor geen fris paard hier, als ze maar voldoende buiten komen gedragen ze zich prima. Natuurlijk wel frisser dan in de zomer maar dat lijkt me normaal!
Mijne wordt over twee weekjes 20, staat 24/7 buiten en paar dagen geleden dacht ze dat ze een arabische hengst was toen het weer omschakelde, staart en koppie in de lucht, snuiven, "zogenaamd schrikken" . Heeft dag of 2 á 3 geduurd.

Ondanks 24/7 buiten staan. Maar het is wel "leuk" stuiteren zeg maar, niet griezelig gek maar gewoon blij en fris. Ze vindt de vorst en kou duidelijk heerlijk, overal ijs en sneeuw om mee te spelen, die amuseert zich prima nu
Alleen een beetje jammer dat de bodem zo rot is nu, laat haar voor de zekerheid maar een paar keer per week los in de binnenbak uit haar stekker gaan zodat ze dat niet in de paddock probeert. En met rijden haar concentratievermogen een beetje op peil blijft
Na zo'n stuiterpartij staat ze daarna ook heel relaxed met poetsen, helemaal haar ei kwijt
terwijl ze vantevoren erg draaierig en schraperig is.
) In en om de paddock is ze superbraaf hoor doet niet gek ofzo, niks aan het handje.
Heeft ze wel altijd hoor, ze moet echt wel een beetje aan het werk blijven om de energie kwijt te kunnen, alleen maar buiten zijn is fijn maar niet voldoende.
.