annibel schreef:Ja die voor mensen, maar die kun je ook voor paarden/honden en katten gebruiken!
dat heb ik wel eens gebruikt maar dat werkte niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dior_bokt schreef:nynke55 schreef:Je zegt het zelf al: het is een gewoonte, en gewoontes zijn moeilijk af te leren, voor mensen en voor paarden, daar moet je tijd voor nemen en creatieve oplossingn voor gaan bedenken.
Als ik ooit zover zou komen dat ik een panty om de tong van mijn paard moet knopen, dan verkoop ik hem liever, dat vindt ik zo'n minderwaardige oplossing.
Net als een kind dat duimzuigt, die bindt je de handen toch ook niet vast?
Het raare vind ik altijd ,dat mensen wel zegen van ik zou het nooitzo gedaan hebben bij mijn paard
maar ik hoor dan ook graag wat je dan wel zou doen Bij een paard die dit doet.
En met de les krijg ik ook alleen maar te maken met symptoom bestrijding dus, ik wil best een andere oplossing maar dat moet dan wel gaan werken
dior_bokt schreef:bigone schreef:Plaatst dan eens een filmpje van je training, misschien dat Mindfields of andere instructeurs hier op bokt je dan nog beter van dienst kunnen zijn, ookal gaat het bagger op de film, dat maakt dus helemaal niet uit. Gewoon laten zien wat je paard doet wanneer je normaal traint en niet meteen vanallerlei symptomen weer gaan onderdrukken met hulpmiddelen want uiteindelijk kom je daar nergens mee.
Ik ben niet de baas er over wat er word gebruikt bij het paard![]()
Ik heb geen filmpje van hem
matasja schreef:is er uberhaupt wel een paard,geen foto's .... veel topics met problemen, zelf geef je wel veel commentaar op anderen rijtechnisch... en dan vraag ik me nog af hoe oud je bent, want loopte????volgens mij is het liep heel goed vandaag

melissa256 schreef:dat vindt ik wel een beetje raar dat je dezelfde instructeur neemt die je als tip gaf om een panty te gebruiken met welke oplossingen komt hij nu ? een elastiekje om z'n tong en dan aan het bit vast maken ofzo of wat anders? ik zou toch echt een nieuwe instructie zoeken eentje met verstand !!
dior_bokt schreef:melissa256 schreef:dat vindt ik wel een beetje raar dat je dezelfde instructeur neemt die je als tip gaf om een panty te gebruiken met welke oplossingen komt hij nu ? een elastiekje om z'n tong en dan aan het bit vast maken ofzo of wat anders? ik zou toch echt een nieuwe instructie zoeken eentje met verstand !!
HIJ blijft voor tijdelijk, tot ik een ander vind