Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Donkerblauw schreef:Ik rijd een half uur echt intensief, en daarnaast nog een goede warming-up en een uitgebreide cooling down. Dit zo'n vier keer per week, daarnaast longeer ik nog twee keer in de week, een half uurtje, en ze hebben een dagje vrij.
Lotteettol schreef:Hoeveel tijd houdt iedereen nog over als echt vrije tijd? Dus werk/studie/school en huishouden is al gedaan. Ik zou hier echt niet me uitkomen hoor....
) kan ik soms een hele dag lekker lummelen. Maar naast mijn pony heb ik geen andere hobby's, meestal als ik vrije tijd heb en ik ben niet te moe ga ik lekker met m'n knollie naar het bos
Ondanks de verantwoordelijkheid die erbij komt kijken is en blijft het echt mijn hobby en dus ook mijn favoriete vrijetijdsbesteding.
en daarna rij ik een half uur tot 3 kwartier als ik in de bak rij, en naar buiten kan het hiervan afwijken natuurlijk Sannesugar schreef:Mijn paard is Volbloed arabier X Connemarra
van 4 jaar
Maandag: 1 uur
Dinsdag: 1 uur
Woensdag: 1,5 uur
Donderdag: rust
Vrijdag: 2 uur
Zaterdag: 2 uur
Zondag: 1,5 uur