Probleem paard gekocht.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mika11

Re: Probleem paard gekocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:39

Heb je niet wat foto's van het paard bij jou?
Of van gisteren van het rijden?

Pien28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:47

Arm paard , domme TS!!!!

Kom je aandacht te kort ofzo?

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:56

Ik heb maar één advies voor je: zet dat paard vandaag nog op de trailer en breng haar terug.

Je wilt van alles...maar neemt nergens zelf verantwoordelijkheid. Je hebt geen poot om op te staan, want je hebt als koper niet voldaan aan je onderzoeksplicht.
Dit paard kan bij een ander een prima paard zijn.
Dit paard probeert jou ook iets duidelijk te maken....het paard spiegelt namelijk perfect wat jij vindt op dit moment. Jij hebt haar gekocht, omdat ze uiterlijk leek op een paard dat je dierbaar is. Heb jij daarmee onbewust het paard ook eigenschappen toegedicht die bij dat vorige paard horen?
Ben je misschien vergeten dat dit een ander paard is? En maakt dit paard jou dit nu even haarfijn duidelijk dat er niet vanzelf een relatie is tussen haar en jou? Zou dat het kunnen zijn?

En er zijn wel meer paarden die moeite hebben met vaststaan...dat maakt ze nog geen rotpaard. En daar zijn ook oplossingen voor.

Jij geeft aan bang te zijn voor deze merrie...en daarmee stapt dit paard nu in de ruimte die jij haar biedt. Dat maakt het paard geen rotpaard....dat zou ieder paard doen.
Je zegt dat je met andere paarden geen problemen hebt...dat kan...want tegenover die paarden ben jij niet bang....dus reageren die paarden ook anders op je.

Wellicht is je houding tegenover het paard al verkeerd gegaan door de onrust op de trailer... Misschien trok jij dat niet zo goed...en dat voelt het paard. En dan krijg je terug wat je uitzendt.

Haal het paard uit jouw context en je kunt een totaal ander paard ontmoeten. Met andere woorden, een andere persoon kan hier een prima en fijn paard aan hebben.

Ik heb hier zelf een Jazzmerrie staan, die op zevenjarige leeftijd was afgeschreven. Daar werd op dezelfde manier over gesproken, zoals jij over dit paard spreekt. De eerste week was het paard doodsbang voor mij, maar dat ging iedere dag beter. En na een week was het volledig weg en kon ik er alles mee (ook buiten rijden). dat ging supersnel. veranderd van een paard dat zich liet vallen als het een zadel zag, naar een paard dat braaf is onder alle omstandigheden. Ben ik nu zo'n geweldige ruiter? Nee hoor...maar heel gewoontjes....
Maar ik had wel vertrouwen in mezelf en geloof in het feit dat het paard heel braaf was. En dan is het ook zo...

Kortom: zet jij dit paard vandaag nog maar op de trailer en breng haar terug. Krijg je je geld niet terug? Jammer dan...zie dat maar als leergeld voor een wijze les die je hebt gehad van deze oudere merrie, zodat je een volgende keer verstandiger te werk gaat met de aanschaf van een dier. En zie het maar als afkopen van je angst en ergernis....

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 09:58

Wil je het paard nog een kans geven TS?

Je paard werd weggehaald uit haar vertrouwde omgeving, weg van de bekende mensen en weg van de paardenvrienden, weg van alles wat zekerheid gaf. Helemaal alleen in een trailer (was ze al bekend met trailer?) en er gebeuren allemaal enge dingen. Dan wordt ze uit de trailer gehaald door iemand die na deze rit al een enorme hekel aan haar heeft :(:)
Stel dat ze jou uit je vertrouwde omgeving weg zouden halen, je bij iemand neerzetten die eigenlijk een hekel aan je heeft, die allemaal dingen doet die je niet kent en je niet daarbij een vertrouwd gevoel geeft, die tegen je schreeuwen dat je een k-utmens en een rotmens bent, die vervolgens een zadel op je rug doen, terwijl je misschien wel heel veel rugpijn hebt - dat je enorm scheef loopt om jezelf een beetje te ontzien, die probeert zijn gram te halen over jouw rug heen?

Heb je het paard een kans gegeven of moest ie zich gelijk als een robot gedragen? Ook een leider kan zachtheid en genegenheid uitstralen en begrip tonen, maar toch zijn eigen grenzen stellen.

Wordt eerst maatje met je paard. Ga elkaar leren kennen. Gun dit paard een tijd om te wennen.
Wie weet wat voor prachtig dier er schuilt onder dit uiterlijk vertoon van protest en boosheid.
Als jij je boosheid en teleurstelling aan de kant kan zetten, en onder goede begeleiding wilt proberen iets op te bouwen met dit paard.... ik denk echt dat het de moeite waard is.

Is het je dit allemaal niet waard? Mijn advies: breng het paard zo snel mogelijk terug. Wacht niet op de vorige eigenaar, want natuulijk komt deze niet zelf het paard ophalen.
Ik hoop dat er voor dit paard ergens een mooie toekomst ligt.

Damn.... ik heb er al twee, maar wat zou ik dit paard graag een huisje geven...

Edit: tiepvouten verwijderd...
Laatst bijgewerkt door Akecheta op 09-07-11 10:05, in het totaal 2 keer bewerkt

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 10:02

mika11 schreef:
Een paar weken geleden was er ook een topic van iemand die 28 jaar was en in 2 VWO zit.
Alleen onder een andere gebruikersnaam.

Dat topic is toen gesloten, ben jij dat nu ook weer of is dat toeval?

Ik zie dat jij het nu hebt verwijderd in je profiel dat je 28 jaar bent en in 2 VWO zit.
Maar ik vraag me nog steeds af of jij dat weer bent.
Zoveel mensen zijn er niet van 28 jaar in 2 VWO.

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 10:06

Ik zit dit met verbazing (lees: open mond) te lezen. Wat zielig voor dit beestje om jou te treffen als nieuw baasje. Ken jij wel het woordje "geduld"? Weet jij dat jij met geduld en respectvol met elkaar omgaan heel veel kan bereiken?
Dit beestje is fokmerrie geweest, heeft misschien een aantal schitterende veulens voortgebracht. Zij verdient respect. En als zij dit niet van jou kan krijgen en jij haar niet wilt begrijpen, waarom zou zij dan moeite doen om JOU te leren begrijpen en te respecteren?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 10:14

Gooya schreef:
Wil je het paard nog een kans geven TS?

Je paard werd weggehaald uit haar vertrouwde omgeving, weg van de bekende mensen en weg van de paardenvrienden, weg van alles wat zekerheid gaf. Helemaal alleen in een trailer (was ze al bekend met trailer?) en er gebeuren allemaal enge dingen. Dan wordt ze uit de trailer gehaald door iemand die na deze rit al een enorme hekel aan haar heeft :(:)
Stel dat ze jou uit je vertrouwde omgeving weg zouden halen, je bij iemand neerzetten die eigenlijk een hekel aan je heeft, die allemaal dingen doet die je niet kent en je niet daarbij een vertrouwd gevoel geeft, die tegen je schreeuwen dat je een k-utmens en een rotmens bent, die vervolgens een zadel op je rug doen, terwijl je misschien wel heel veel rugpijn hebt - dat je enorm scheef loopt om jezelf een beetje te ontzien, die probeert zijn gram te halen over jouw rug heen?

Heb je het paard een kans gegeven of moest ie zich gelijk als een robot gedragen? Ook een leider kan zachtheid en genegenheid uitstralen en begrip tonen, maar toch zijn eigen grenzen stellen.

Wordt eerst maatje met je paard. Ga elkaar leren kennen. Gun dit paard een tijd om te wennen.
Wie weet wat voor prachtig dier er schuilt onder dit uiterlijk vertoon van protest en boosheid.
Als jij je boosheid en teleurstelling aan de kant kan zetten, en onder goede begeleiding wilt proberen iets op te bouwen met dit paard.... ik denk echt dat het de moeite waard is.

Is het je dit allemaal niet waard? Mijn advies: breng het paard zo snel mogelijk terug. Wacht niet op de vorige eigenaar, want natuulijk komt deze niet zelf het paard ophalen.
Ik hoop dat er voor dit paard ergens een mooie toekomst ligt.

Damn.... ik heb er al twee, maar wat zou ik dit paard graag een huisje geven...

Edit: tiepvouten verwijderd...

helemaal mee eens.
TS geduld, weet je wat dat is?
volgens mij niet.
laat het diertje eerst aan je wennen, neem er de tijd voor.
het paard komt vreemd bij je aan, vriendjes weg.
en idd, ze is 20 en als die in het begin al zo was had die de 20 waarschijnlijk niet gehaald.
geduld is een schone zaak.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 10:22

Faruba schreef:
Laat me raden..., is SandravdB soms bij je paard wezen kijken??

_O- _O- _O- Ik wou net hetzelfde zeggen.
Ts doe het paard weg en de het andere dier ook maar en ga op een hobbelpaard zitten en als die niet braaf doe je hem de openhaard in. :Y)
Dan word er geen levende dieren meer gekwest door jou onkundigheid.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 10:28

Ik ben het met de meesten eens hoor....maarre...
Zullen we het eens omdraaien voor de grap....

Wat als de merrie idd een paard is met een verleden en naar de knoppen is geholpen door de vorige eigenaren en haar verleden....dat dit dier zo gevormd is en de 20 heeft gehaald met een hoop ellende..harde paarden redden dat wel en sommige mensen vinden zo'n dier een "uitdaging" en als het niet lukt doen we het weg...

Wat als de handelaar dit wist en gewoon heeft gewacht op een domme meid die hier intrapt...
Wat als de TS nou echt geen verstand evan heeft en een domme actie heeft uitgehaald.......
Dan is het een heel ander verhaal...dan roept iedereen dat de handelaar een eikel is etc

Feit blijft, niemand zit te wachten op zo'n paard en als er werkelijk niks mee aan de hand was en het dier makkelijk te rijden was had de handelaar het allang opgehaald. Hij haalt het niet op dus er zal wel een verhaal achter zitten

Nogmaals als het niet zo is ga ik met de meesten mee maar er kan ook gewoo wel iets mis zijn met dat dier, en voor 500 ga je het niet door de medische molen halen, en kun je het gewoon laten schieten, beur je nog 180 terug of zo..

Zelf heb ik 2 paarden met allerlei gebreken, een quarter van 6 die ook niks kostte vanwege een hoop narigheid, die keus heb ik gemaakt, ik ga ermee aan de slag en lukt het niet mag hij blijven als weidemaatje.Ik heb de luxe en ruimte om dat te kunnen. Maar ik begrijp ook dat er mensen zijn die een paard zoeken,(en hoe dom ook...er .500 euo ervoor betalen en iets goeds verwachten...) wat niet bevalt en voor dat geld er niet aan gaan dokteren en het duer wegbrengen.

Misschien is de merrie wel beter af als ze dood is....heeft ze geen mensen meer aan haar zitten die haar wel even zullen opvoeden, rijden, etc etc...paardje heeft al genoeg ellende meegemaakt

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 10:30

ElCamino schreef:

Wat als de merrie idd een paard is met een verleden en naar de knoppen is geholpen door de vorige eigenaren en haar verleden....dat dit dier zo gevormd is en de 20 heeft gehaald met een hoop ellende..harde paarden redden dat wel en sommige mensen vinden zo'n dier een "uitdaging" en als het niet lukt doen we het weg...

Wat als de handelaar dit wist en gewoon heeft gewacht op een domme meid die hier intrapt...
Wat als de TS nou echt geen verstand evan heeft en een domme actie heeft uitgehaald.......
Dan is het een heel ander verhaal...dan roept iedereen dat de handelaar een eikel is etc

Feit blijft, niemand zit te wachten op zo'n paard en als er werkelijk niks mee aan de hand was en het dier makkelijk te rijden was had de handelaar het allang opgehaald. Hij haalt het niet op dus er zal wel een verhaal achter zitten

Nogmaals als het niet zo is ga ik met de meesten mee maar er kan ook gewoo wel iets mis zijn met dat dier, en voor 500 ga je het niet door de medische molen halen, en kun je het gewoon laten schieten, beur je nog 180 terug of zo..

Zelf heb ik 2 paarden met allerlei gebreken, een quarter van 6 die ook niks kostte vanwege een hoop narigheid, die keus heb ik gemaakt, ik ga ermee aan de slag en lukt het niet mag hij blijven als weidemaatje.Ik heb de luxe en ruimte om dat te kunnen. Maar ik begrijp ook dat er mensen zijn die een paard zoeken,(en hoe dom ook...er .500 euo ervoor betalen en iets goeds verwachten...) wat niet bevalt en voor dat geld er niet aan gaan dokteren en het duer wegbrengen.

Misschien is de merrie wel beter af als ze dood is....heeft ze geen mensen meer aan haar zitten die haar wel even zullen opvoeden, rijden, etc etc...paardje heeft al genoeg ellende meegemaakt

|Het dier is 20!!!

Zou een vorige eigenaar deze keus dan allang niet gemaakt hebben :?

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 10:32

quartel schreef:
ElCamino schreef:

|Het dier is 20!!!

Ik denk het wel!!!!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 10:35

Flabbergasted.....

Je hebt nog nieteens geprobeerd om de problemen op de grond recht te zetten, en je zet al iemand in het zadel, waarop het paard ook explosief reageert. Vind je het gek? Weet jij hoe lang er niet op dat paard is gereden? Stijfheid is geen verborgen gebrek hoor!

Dat je nu al slagers aan het overwegen bent: mijn hemel, ga je altijd zo oneerbiedig met een leven om?
Als je het dier nu naar de slager brengt gooi je je eigen glazen in. De verkoper kan het dier gewoon terugnemen, maar als het dood is, is er geen dier om terug te nemen. Naar je geld kun je dan ook fluiten, maakt niet uit hoe goed die advocatenvriend is.

En het feit dat jij niet met dit dier overweg kunt, betekend niet dat iemand anders dat ook niet kan.

thofvaneden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 10:41

Ik begrijp niet dat je haar gewoon niet terug brengt. Als het al te veel gevraagd is om haar in de trailer te doen en terug te brengen en daarmee is de kous af... Neen , hier liever zitten klagen en dreigen met advocaat en slacht. Als je haar nog niet alleen kan terugbrengen ( want je hebt hulp van mamie en papie nodig en ze hebben geen tijd) en hoewel je zogezegd 28 bent, hoe kun je dan in godsnaam een paard opvoeden?
Je reageert absoluut niet als een volwassene, en daar is het dier de dupe van. ;(

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 10:52

Pfff krijg echt de neiging de verkoper eens te mailen of te bellen... Wordt het allemaal vast een stuk duidelijker van..

maureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 10:54

quartel schreef:
ElCamino schreef:

|Het dier is 20!!!

Als het als fokmerrie gebruikt is waarom?? Ook al is ze dan evt. lastig in de omgang (wat ik eerst nog maar eens zou moeten zien), afstamming is goed en kan ze nog steeds prima veulens geven.
Vergeet niet dat een hoop fokmerries gewoon lekker buiten lopen en helemaal niet veel mee gedaan wordt ;) Als ik naar de foto kijk waar ze bereden wordt ziet dat er niet geweldig uit en volgens mij houdt de ruiter met één hand een bokriempje vast :D
Het kan best zijn dat het dier e.e.a. mankeert en de verkoper niet te goeder trouw was en op een dom iemand heeft gewacht, kan ook heel prima zijn dat TS doodgewoon geen flauw idee heeft waar ze
mee bezig is. Heeft ze überhaupt gevraagd wat er de laatste jaren met het dier gedaan is, is het wel bereden etc????
Nogmaals, het dier is hier de dupe van en TS heeft zonder kennis van zaken en onderzoek dat paard ingeladen en meegenomen, het mag terug naar oude eigenaar dus waarom gebeurd dit niet gewoon????

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 10:56

Wat betreft een juridische zaak maken hierover. Ik denk dat jij geen poot hebt om op te staan en dat zo'n zaak jou meer geld kost dan die 500 euro.
Jij kocht dit paardje zonder te keuren (bewust), jij hebt toen jij dit beestje kocht niet op dit diertje gereden of zien rijden (ok mocht of kon niet van die vorige eigenaar), normaliter zou dit voor mij al een teken zijn dit beestje niet te kopen, maar goed. Als jij het zou willen gooien op verborgen gebreken, moet jij als eerste dit diertje laten onderzoeken door jouw DA, als daar uit zou komen dat er gebreken waren waren. Afhankelijk wat dit diertje aan lichamelijke gebreken zou hebben dan nog lijkt niet dat jij hierover een zaak kan beginnen. Als ik advocaat zou zijn, zou ik hier mijn vingers niet aan willen branden.
Ik denk dat de rechter zou zeggen: Mevrouw, u heeft een dier gekocht zonder te keuren, zonder te zien rijden, zonder er zelf op gereden te hebben. Eigen schuld. Zaak afgedaan.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:15

Ik ben echt gedegouteerd door zo'n onrespectvol zijn tegenover een paard die ocharme juist verhuist is en nog stress heeft.
Jij verdient het niet om een paard (of eender wel dier) te hebben, zo ga je niet met levende wezens om, en ik vraag me af hoe jij als mens bent aangezien je dieren als vuil behandelt.
Ik kan het echt niet vatten dat er zo'n mensen leven, je bent al even slecht als die mensen die hun dieren niet verzorgen en verwaarlozen!

Echt om te k****n!

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:16

mika11 schreef:
mika11 schreef:
Een paar weken geleden was er ook een topic van iemand die 28 jaar was en in 2 VWO zit.
Alleen onder een andere gebruikersnaam.

Dat topic is toen gesloten, ben jij dat nu ook weer of is dat toeval?

Ik zie dat jij het nu hebt verwijderd in je profiel dat je 28 jaar bent en in 2 VWO zit.
Maar ik vraag me nog steeds af of jij dat weer bent.
Zoveel mensen zijn er niet van 28 jaar in 2 VWO.

Dat dacht ik gelijk ook bij jou eerste post hier over. Kwam me gelijk te dagen dat ik eerder zo'n "afbrand" topic van de ts heb gelezen met de zelfde beschrijving (28jr VWO enz.) Tenminste ik dacht dat het om de zelfde ts ging.. vaag..

Als de verkoper het paard terug wil nemen en jij van het gezeur af wilt zijn tja dan is het hier klaar.
Wat betreft het niet meer mogen fokken met de merrie.. Ja daar kan ik mij wat bij inzien merrie is 20jr.
Wat betreft jou verhaal van op de trailer zetten en weg er mee..? Ik heb je in je eerste post niet horen verhalen over dat de merrie op de trailer al aan het donderen was?. Dat is toch het eerste wat je bij blijft? en wat je op valt? Ook niet horen verhalen over dat je paard daar al zat te trekken en hangen in de trailer?.
Daarnaast begreep ik dat ze uit het land werd gehaald? Ook daar heb ik je niet over horen verhalen dat het paard toen oom sloeg of trok of de eigenaar omver duwde?. (dit kan ik verkeerd begrepen hebben uit al de posts)
De aankoop mocht het zo gegaan zijn als dat je zegt betreft voor mij heel veel onkunde van jou kant af! (bovendien betwijfel ik dat het zo gegaan is) Laat dit een les zijn.
En als je dan al zo "verliefd"bent op de kleur of charmes van een paard?!?! Hoe kun je dan al die woorden in je mond nemen, waarbij je JOU paard zo neerhaalt!
laat er dan geen klik zijn tussen jou en je merrie..
Laatst bijgewerkt door newt op 09-07-11 11:19, in het totaal 2 keer bewerkt

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:18

chanel1985 schreef:
Ik ben echt gedegouteerd door zo'n onrespectvol zijn tegenover een paard die ocharme juist verhuist is en nog stress heeft.
Jij verdient het niet om een paard (of eender wel dier) te hebben, zo ga je niet met levende wezens om, en ik vraag me af hoe jij als mens bent aangezien je dieren als vuil behandelt.
Ik kan het echt niet vatten dat er zo'n mensen leven, je bent al even slecht als die mensen die hun dieren niet verzorgen en verwaarlozen!

Echt om te k****n!

:oo begrijpelijk dat je het er niet mee eens bent maar........

ga je niet een beetje te ver over de grenzen en op laag niveau???

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:19

Ik zou het paard voor 2 redenen op de trailer zetten.
1. terugbrengen
2. naar de slacht

De uitspraken hier van "als ze vals was was ze geen 20 geworden" zijn ronduit onzin. Bij fokmerries bij dubieuse fokkers wordt daar namelijk niet naar gekeken, lekker belangrijk. Ook de uitspraken van "doe hem naar iemand die er wel tijd in wil steken" slaan nergens op. Het paard is 20!!!! Hoeveel tijd wil je er nog in steken? Paarden worden ook van het wisselen van stal niet vals. Ze kunnen hooguit een paar weken van de waps zijn, maar vals????

En ja, dat de TS hier niet verstandig aan gedaan heeft klopt. Maar ik krijg sterk de indruk dat de oude eigenaar blij is dat hij van het paard af is. Om te voorkomen dat er gezeuld en geprutst gaat worden met dit oude beestje is het het beste om haar te laten gaan. Dat is in dit geval het paardvriendelijkst.

Don't get me wrong. Ik ben gek op paarden , alleen je moet wel reeel blijven.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:24

TS heeft het paard gekocht als een pak hagelslag in de supermarkt. :(
Onbegrijpelijk dat men dan een topic erover doet openen om zich te beklagen.Dat getuigd al van een niet zo hoog intelligentie nivo. >;)
Ookal is ze er niet op gaan zitten om te rijden,je wilt dan toch zeker wel het paard aanraken en even borstelen en hoeven uitkrabben enz enz puur om even te testen hoe die in de omgang is?!

Zelfs met een auto maak je een testrit en kijk je onder de kap om even alles na te kijken.
En hier spreken we over een levend wezen,das geen dood materiaal he!!! ;(
Onbegrijpelijk al dat onbegrip,wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten maar als de stoel niet lekker zit snel de schuld op een ander schuiven. -:(-

FOEI! :r

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:25

piecon schreef:
Ik zou het paard voor 2 redenen op de trailer zetten.
1. terugbrengen
2. naar de slacht

De uitspraken hier van "als ze vals was was ze geen 20 geworden" zijn ronduit onzin. Bij fokmerries bij dubieuse fokkers wordt daar namelijk niet naar gekeken, lekker belangrijk. Ook de uitspraken van "doe hem naar iemand die er wel tijd in wil steken" slaan nergens op. Het paard is 20!!!! Hoeveel tijd wil je er nog in steken? Paarden worden ook van het wisselen van stal niet vals. Ze kunnen hooguit een paar weken van de waps zijn, maar vals????

En ja, dat de TS hier niet verstandig aan gedaan heeft klopt. Maar ik krijg sterk de indruk dat de oude eigenaar blij is dat hij van het paard af is. Om te voorkomen dat er gezeuld en geprutst gaat worden met dit oude beestje is het het beste om haar te laten gaan. Dat is in dit geval het paardvriendelijkst.

Don't get me wrong. Ik ben gek op paarden , alleen je moet wel reeel blijven.

Alsof 20 jaar oud is!
Kom op zeg!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:26

quartel schreef:
chanel1985 schreef:

Echt om te k****n!

:oo begrijpelijk dat je het er niet mee eens bent maar........

ga je niet een beetje te ver over de grenzen en op laag niveau???

Misschien wel, maar soms moet je je tot hetzelfde niveau verlagen eer ze het snappen!

Piecon: als ze het paard de kans gegeven had om rustig zich aan te passen (minstens een maand) en dan blijkt dat er iets mis is met het paard, is dit een ander verhaal.
Maar ze koopt een paard zonder te laten keuren, zonder het te goei te bezichtigen, zonder er eerst mee te rijden,...
Dan verwacht ze dat het paard zich direct aanpast :(
Waarschijnlijk heeft ze ingezien dat ze heeeeel verkeerd bezig is maar dan alle schuld op andere steken en het paard nog niet eens een kans geven? Hup, direct naar de slacht!

Nee, sorry, hoe hard ik het oook probeer ik heb totaal geen respect voor zo'n mensen!

maureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:31

Wat ik mij afvraag.....paard staat nog steeds op internet voor de verkoop.....is dit hele verhaal soms uit een hééle grote duim????????????????????!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:32

Als ik de oude eigenaar zou zijn en er via een forum achter kwam dat er zo over me gepraat werd zou ik er hard over nadenken om ook een advocaat in de arm te nemen wegens smaad.