joenohoe schreef:RandyOrton25 schreef:Allereerst vind ik dat de TS nog vriendelijk is geweest
ik zou die pony alle hoeken van de paddock hebben laten zien wat overigens gewoon een hele normale
reactie is van een moeder als hij je kind te grazen neemt ik ben namelijk ook mama.
dat hij gelijk naar de slager moet vind ik wat overdreven maar vind wel dat als de TS vaker naar het paard moet met haar kind dat ze erg goed na moet denken of dit wel het juiste paard is
dat het beestje moet wennen ben ik met iedereen eens maar aanvallen vind ik niet normaal
nu was het gelukkig in de borst maar het had ook zo maar het hoofd kunnen zijn.
O ja ? Vind ik niet. TS had zo verantwoordelijk moeten zijn om haar kind niet los in de paddock met haar paard te laten. Het is haar eigen schuld, voor zover je van schuld kunt spreken. Een dier is een dier. Mijn paard valt ook honden aan als ik niet oplet, en kinderen hou ik uit de buurt als ze los is, terwijl ze nog nooit gebeten of getrapt heeft behalve naar andere paarden. Het is mijn paard en dus is het MIJN verantwoordelijkheid, ik moet er op letten, aangezien je nooit weet wat er in een paardenhoofd omgaat.
Enne, hard slaan is niet nodig, gewoon een gigantische brul geven, ze schrikken zich helemaal wezenloos en laten het wel uit hun hoofd.
ik zeg ook niet dat de TS geen verantwoording heeft vind wel dat ze mild is geweest
en niet om banketstaaf te doen maar er zijn zat paarden die wel degelijk een zwiep nodig hebben en waar een brul niet voldoende bij is.
Er zijn nou eenmaal niet allemaal net opgevoede paarden.
en natuurlijk had ze op moeten letten maar dan nog vind ik het geen normaal gedrag dat het paard aanvalt vind het ook niet normaal dat een paard zo een hond aanvalt.
Dat komt ergens vandaan lijkt mij
en als je hem heb ook voor je kind dan is het niet het juiste paard