Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
osiris21 schreef:De mensen van Balingehof zijn hele fijne rustige mensen, ze komen 1x in de 3 maanden een lesdag geven bij ons op stal
en iedereen daar is er zeer tevreden over. Misschien kunt u een keer op hun site kijke of eens contact met ze opnemen.
Ik weet hoe lastig het is. Mijn paard had hetzelfde gedrag als uw paard, aanvallen in de stal,wei, met poetsen! wat ik ook deed niets was goed. Ik ben verhuist naar een andere stal en wat blijkt meneer heeft het hier wel naar z,n zin en is 180 graden omgedraaid.
(zelfs m,n kinderen van 12,9,en 7 pakken hem nu uit de wei/stal). Ook bleek dat hij gewoon honger had dus zijn hem meer ruwvoer gaan geven. Dan verveelt hij zich ook niet zo snel met gras en hooi. Anders is het idd misschien toch raadzaam om een keer advies van ostheopaat of da te vragen. Ik hoop dat u er uit komt, sterkte met alles.
er is niks met dat paard aan de hand, alleen wat voernijd
Whis_Serada schreef:Als ik het zo lees had ze een probleem met een bit wat ze te hoog had zitten in een mond bij een paard/pony.
Ik lees over een boom die een deuk heeft in het zadel maar waar van haar vader wel een een druk op heeft gegeven, waar door ze nu denkt dat hij niet gebroken is.
Ze wil graag een zadel hebben van een duurt merk maar wil er niet meer dan 100euro voor uitgeven.
EEn hoofdstel mag niet teveel kosten maar moet wel goed en heel zijn.
Onderwijl wil ze wel haar eigen hoofdstel verkopen voor een dikke 170 euro.
Dan heeft ze met rijden een probleem waar iedereen haar tips willen geven en dan gaat ze er keihard tegen in.
Terwijl ze zelf om hulp vraagt.
Dan lees ik dat ze al veel zielige/moeilijke paarden heeft op gekocht en dat ze dus zat ervaring heeft er mee.
Dan is mijn vraag nog steeds waarom je in g*dsnaam dit topic opent terwijl je alles wijheid in pacht hebt zelf
lovesSkippy schreef:Zou hij geen last van zijn maag hebben, een maagzweer misschien?
die van mij heeft een beginnende maagzweer gehad, en die werd ook kwaad met poetsen, zadelen etc.
het is het onderzoeken waard denk ik zo maar?
Whis_Serada schreef:Als ik het zo lees had ze een probleem met een bit wat ze te hoog had zitten in een mond bij een paard/pony.
Ik lees over een boom die een deuk heeft in het zadel maar waar van haar vader wel een een druk op heeft gegeven, waar door ze nu denkt dat hij niet gebroken is.
Ze wil graag een zadel hebben van een duurt merk maar wil er niet meer dan 100euro voor uitgeven.
EEn hoofdstel mag niet teveel kosten maar moet wel goed en heel zijn.
Onderwijl wil ze wel haar eigen hoofdstel verkopen voor een dikke 170 euro.
Dan heeft ze met rijden een probleem waar iedereen haar tips willen geven en dan gaat ze er keihard tegen in.
Terwijl ze zelf om hulp vraagt.
Dan lees ik dat ze al veel zielige/moeilijke paarden heeft op gekocht en dat ze dus zat ervaring heeft er mee.
Dan is mijn vraag nog steeds waarom je in g*dsnaam dit topic opent terwijl je alles wijheid in pacht hebt zelf
Halleluja
jannie8 schreef:lovesSkippy schreef:Zou hij geen last van zijn maag hebben, een maagzweer misschien?
die van mij heeft een beginnende maagzweer gehad, en die werd ook kwaad met poetsen, zadelen etc.
het is het onderzoeken waard denk ik zo maar?
hij is poos heel mager geweest maar dat kwam niet door een maagzweer