Krijgt mijn paardje ook. Gewoon om te kijken of ie lekker in z'n vel zit en goed gezond is! Maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Krijgt mijn paardje ook. Gewoon om te kijken of ie lekker in z'n vel zit en goed gezond is! Maar dat moet je natuurlijk zelf weten. ilse86 schreef:@Jannie
Mijn paard wordt regelmatig gemasseerd. Masseer m zelf ook. Gewoon om te zorgen dat ie lekker los blijft en dat ie geen blokkades heeft zegmaar. Nu vindt ie het heerlijk. Eerder niet. Dat kwam doordat ze helemaal vast zat zegmaar. Nu probeer ik niet te zeggen dát jouw paard vastzit (ik ken m immers niet).
jannie8 schreef:ilse86 schreef:@Jannie
Mijn paard wordt regelmatig gemasseerd. Masseer m zelf ook. Gewoon om te zorgen dat ie lekker los blijft en dat ie geen blokkades heeft zegmaar. Nu vindt ie het heerlijk. Eerder niet. Dat kwam doordat ze helemaal vast zat zegmaar. Nu probeer ik niet te zeggen dát jouw paard vastzit (ik ken m immers niet).
die van mij houd er egt niet van gaat dan omzig heen slaan en bijten hij houd er niet van als iemand aan hem zit zekker geen vreemde
als ik hem even poets dan gaat het goed maar moet ook niet langer dan 5 min duuren
dus dan vraag ik me ook wel af doe ik hem daar plezier mee als die zelf egt niet leuk vind dit laat hij ook duidelijk merken en zien