Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoe gaat het nu met Nuance ? Zet je haar nog wel buiten of toch niet meer ?
Hoor wel vaker van die breuken hoor, en dat dan vaak peesproblemen ontstaan. Fijn te horen dat het goed gaat met Nuance, en lekker dat ze op een klein stukje land kan staan ! En ja, je kan nu even niet veel, maar ook wel andere dingen doen, ff stukje wandelen, lekker poetsen. Het is even niet anders, even volhouden nog en duimen voor een goede uitslag in januari, ik duim met je mee
Voor sommige mensen leuk, maar voor paardenmensen minder. Is er een binnenbak waar je mss met haar kunt wandelen ? Dat ze er wel ff uit is, en wat beweging heeft ?

Myca schreef:We blijven hopen op de goede 50%. Maar stel dat het anders loopt gaven mijn vader en stiefmoeder vandaag aan dat ik anders Nuance wel mag brengen.
Ze hebben een boerderij met 6 hectare grond in Portugal. Het grootste deel is wijngaard, maar er is ook een stuk grasland met twee paardjes en een inloopstal. Ik ben er nog nooit geweest. En ik hoop ook wat Nuance betreft dat het niet hoeft. Maar het geeft wel een comfortabel gevoel dat er een vangnet is waarvan ik zeker weet dat het goed zal blijven gaan.