Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mhollander schreef:jeetje. Zou haar zeker eerst tot rust laten komen en daarna ook nog een keer een da naar laten kijken.
mhollander schreef:PatriesCarm schreef:we halen dr op ze komt naar huis me meisje kan alleen nog maar huilen mijn god dit had ik niet verwacht
ze komt lekker op het land weer te staan en de veearts komt zodra de rust is wedergekeerd
Groot gelijk heb je. Beestje heeft genoeg te verwerken en jij ook.
DaanxBien schreef:Ik heb het hele topic doorgelezen
wat een rotsituatie!
Maar ik ben heel blij dat je haar terug krijgt en dat je plaats en het geld daarvoor hebt!
Ik had ook is zoon soort situatie de pony was doorverkocht en bij 2 kinderen en een moeder terecht gekomen ze had het niet helemaal naar der zin en deed ook wat rare dingen met rijden
gevolg de kinderen werden bang en moeders had der op marktplaats gezet zodat er vervolgens op geboden kon worden
die pony was er emotioneel niet goed aan toe en ook fysiek niet
maar ik heb het gedaan ! Het was net als bij jou mijn meisje
. is toen is een keer mn verzorgpony geweest maar 5jaar later heb ik der gewoon gekocht toen die situatie voordeed.
PatriesCarm schreef:DaanxBien schreef:Ik heb het hele topic doorgelezen
wat een rotsituatie!
Maar ik ben heel blij dat je haar terug krijgt en dat je plaats en het geld daarvoor hebt!
Ik had ook is zoon soort situatie de pony was doorverkocht en bij 2 kinderen en een moeder terecht gekomen ze had het niet helemaal naar der zin en deed ook wat rare dingen met rijden
gevolg de kinderen werden bang en moeders had der op marktplaats gezet zodat er vervolgens op geboden kon worden
die pony was er emotioneel niet goed aan toe en ook fysiek niet
maar ik heb het gedaan ! Het was net als bij jou mijn meisje
. is toen is een keer mn verzorgpony geweest maar 5jaar later heb ik der gewoon gekocht toen die situatie voordeed.
plaats dus niet meer en geld heb net me rijbewijs betaald
dus moet het ergens vandaan peuteren
voordat we daar overheen gaan vallen heb altijd geld apart gehouden en nu dat geld me rijbewijs van betaald
PatriesCarm schreef:mhollander schreef:jeetje. Zou haar zeker eerst tot rust laten komen en daarna ook nog een keer een da naar laten kijken.
we halen dr op ze komt naar huis me meisje kan alleen nog maar huilen mijn god dit had ik niet verwacht
ze komt lekker op het land weer te staan en de veearts komt zodra de rust is wedergekeerd
PatriesCarm schreef:Hoi nou ik heb slecht nieuws ze is niet goed ik heb een rapport erbij zodat je het ook kan lezen maar zeloopt ongecoördineerd vooral in stap de achterhand naar links en met een kortere pas de correctie flexen en de spiertonus la waren sterk verminderd de staarttonus was ook slap zodat ze niet geschikt is voor te berijden dat laten vallen heeft hier dus ook mee te maken het is lichte ataxie maar zo n onderzoek om dit precies aan te tonen is heel kostbaar dus ik ka wel janken
o mijn god
Isabonny schreef:PatriesCarm schreef:Hoi nou ik heb slecht nieuws ze is niet goed ik heb een rapport erbij zodat je het ook kan lezen maar zeloopt ongecoördineerd vooral in stap de achterhand naar links en met een kortere pas de correctie flexen en de spiertonus la waren sterk verminderd de staarttonus was ook slap zodat ze niet geschikt is voor te berijden dat laten vallen heeft hier dus ook mee te maken het is lichte ataxie maar zo n onderzoek om dit precies aan te tonen is heel kostbaar dus ik ka wel janken
o mijn god
Ataxi kan ook door een val zijn veroorzaakt. Wellicht toch bij de nieuwe eigenaar. Ik neem aan dat je zelf toch wel gemerkt had als ze dit ook bij jouw had.
Kan een DA niet constateren of ze dit net pas heeft opgelopen of er al langer last vanm heeft? Ik zou dat toch aan de DA vragen die haar onderzocht heeft.
).opisop_shop schreef:Lijkt me wel handig om een en ander op papier vast te leggen hoor TS!!! Stel ze heeft het inderdaad bij hen opgelopen; neem jij je pony terug en ben je straks heel veel geld kwijt aan DA-kosten, door iets dat ze bij hen heeft opgelopen?!
Stel je laat de DA onderzoeken hoe lang ze dit heeft en hij zegt dat ze het bij jou nog niet heeft kunnen hebben, wie betaalt dat al die DA kosten? Neem je haar dan terug? Krijg jij geld toe?
Echt, maak duidelijke afspraken en leg die ook vast, hier heb je jezelf straks alleen maar mee.