gekvanfleur schreef:@ juangi: misschien helpt het om het topic te lezen..... snap je ook wat we bedoelen![]()
ik krijg trouwens het idee dat ik rare vriendschappen heb. ik versta onder vriendschap iemand waar je me lacht en me huilt, maar je een flinke schop onder je hol geeft als je stom bezig bent en dat niet ziet. je eens een klap geeft als je denkt het wel te weten en die niet altijd maar ja en amen zegt.
een leek snapt nog dat dit hem niet gaat worden. ik vindt het aardig van je dat je haar gaat helpen , maar een onervaren iemand met een veulen is gewoon geen combinatie.
Heb ik al 2x helemaal gedaan
Maar misschien had ik eerder moeten gaan posten.
Ik zou wel een leek zijn maar ik denk echt dat er met voldoende begeleiding een super leuke, goed opgevoede shet zal worden. Of ligt dat aan mijn goedmoedigheid?! Maar de TS wil hulp, en wil ook begeleiding. Dat gaat nu ook gebeuren, maar wie zegt dat willeke_nijs geen ervaring heeft met veulens? In een eerdere post heeft ze ook gezegd dat ze de pony laat inrijden vóórdat haar kind eropkomt te zitten. Misschien is een braverd wel fijner maar geef toe, het is ook leuk om je eigen pony op te zien groeien en hem daarna laat beleren door iemand anders.
En als ze daarna niet meer wilt rijden heeft ze altijd nog een maatje voor haar draver en kan ze er een ander verzorgertje voor opzoeken.
Vind dat iedereen hier veel ste gauw conclusies trekt

dat er naar die dieren geschreeuwd wordt of dat ze geslagen worden. Naast al dat geruk en gepluk op die ruggetjes. Ik snap onze Shets heel goed en neem het voor ze op, als het moet. Helaas zijn ze niet van mij, het zijn wel de kuddegenootjes van mijn paard. Hele lieve dieren, goudeerlijk, zoals ik al zei. Maar het zijn zogenaamde ´kinderpony´s´ en worden daardoor eigenlijk vaak gewoon verziekt.