Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

detour schreef:PG: Is dat diertje die Welsh waar je een keer een topic over maakte en ik je vertelde wat ik ervan vond en later wat inbond na een discussie met je mannetje aldaar?![]()
Dat is toch sowieso een aparte?
is het dier misschien ooit getraumatiseerd geweest? Waarom zou een dier van zichzelf zo uitgesproken anti bekappen zijn anders?...
Ik denk trouwens dat mijn jonge Welsh ook niet te stevig gecorrigeerd moet worden; zij is gewoon bang, mept van zich af. Ik heb haar nu twee maanden, ze was volgens ex eigenaar en fokster vaak bekapt. De smid geloofde er geen bal van..
Ik geloof niet dat die uitzichzelf "anti mens" is. Want da's de liefheid zelve als je hem eenmaal kent (en hij jou) en je hem duidelijke grenzen geeft. Een vrouw zou beter zijn voor hem denk ik, maar er zijn hier niet veel vrouwelijke goede smeden te vinden. Iig geen die nog niet van hem gehoord hebben...
Slecht opvoeding gehad van me 

Casca schreef:ik zei zelfs een keer tegen de smid terwijl mijn paard stond te klieren: Geef hem maar een keer een schop hoor!?!
Mijn paard moet zich gewoon gedragen, of dat nou bij mij is of bij een professional die veel paarden op een dag in de hand heeft. Als het gewoon geklier is uiteraard, en geen pijn/angst
bonbon15 schreef:ik zal hem wel corigeren maar dan hoef je tog geen schop te geven ??
Joonsel schreef:bonbon15 schreef:ik zal hem wel corigeren maar dan hoef je tog geen schop te geven ??
Van mij mag je gerust een schop verkopen hoor. Van een klap op z'n kont oid is hij totaal niet van onder de indruk!

Maar moet enkel voor de kleine waarschuwen, de andere twee staan haast te maffen. De merrie duwt wel. Als hij aan haar voorhoeven bezig is, dan gaat ze met haar neus tegen zijn rug/achterwerk zitten duwen
Dan wil ze aandacht en knuffels 
Ex wil wel eens chagerijnig uit de hoek komen en met zijn hoofd gooien maar dan heb je het ook wel gehad.