Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) mee naar stal nemen en hem zo vasthouden dat als hij bijt ,hij in de biefstuk bijt...mkvdiest01 schreef:het handigste is hetzelfde als wat men ook met honden doet die iets eten wat niet mag...
hem gewoon in een gehaktbal vol tabasco laten bijten en dan bij voorkeur het eerste uur geen toegang tot water...
klinkt even enorm hard maar als hij straks wel iemand verwond heb je een heel veel groter probleem!!

Je moet hem dus al in je hand hebben zodra je naar hem toe gaat. Een speld kan ook maar is wat dunner dus glijd wat makkelijker uit je handen.Yuliett schreef:Je kan ook eens proberen een plooi huid van zijn hals te nemen en die eens flink om te draaien als hij bijt.
Dat doen hengsten in het wild ook om merrie's en stoute veulens mee te nemen of te straffen.
Succes!

russel schreef:Ik lees dingen, sorry hoor, maar als je dat gaat doen met paarden, ben je ze niet waardig.

mkvdiest01 schreef:mishandeling... dat is wel een erg snel oordeel over iemand die je niet eens kent!!! ik heb geen zin in ruzie maken dus ik ga er niet verder op in...
misschien is het handiger met een tip te komen voor de TS ipv met een oordeel...