Dat doodknuffelen van een paard, word er zo moe van..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MyHorseGirl

Re: Dat doodknuffelen van een paard, word er zo moe van..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:47

Ik vind het geweldig om met mn verzorgpaard te knuffelen. En zij vind het ook fijn.. Want als ze geen aandacht krijgt dan is zij wel degene die erom vraagt. [Geef het haar natuurlijk met alle liefde.]

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 20:50

dan ben ik wel de ultieme dierenbeul Clown mijn paard was gisteren zo braaf met het inrijden dat zowel mijn crashtestdummie en ik om haar nek gehangen hebben.. en ze vond het zo vreselijk dat ze nog zeker 10 min gezellig tuttend tussen ons in heeft gestaan. Ik heb een ontzettend knuffelpaard, ze vind niks zo heerlijk als een theekransje waarin ze het middelpunt van de belangstelling is. Ook hoog op de lijst: billen kriebelen. Sta soms zomaar een half uur in haar stal of wei met mijn armen om haar imposante derriere geslagen te kroelen. Vind ze zalig, gaat er helemaal klaar voor staan. Sterker nog, wanneer iemand een ander paard uit de wei wil halen, staat mijn madam vooraan om eerst een knuffel te krijgen, dan pas mag iemand anders aandacht Clown Arm, arm, zielig, overgeknuffeld paard... ze ziet er ook altijd zo triest uit als er weer iemand komt om met haar te knuffen.. ohnee dat is als iemand haar voorbij loopt zonder aandacht te geven Clown

Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg Haha!

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:00

..gelijk op je profiel gekeken waar jij dan om heen hangt...lekker kontje hoor;)

aan de ene kant kan ik heus wel begrijpen dan je er aan kan ergeren..maar kom op!...het is allemaal liefde wat je ziet en dat de ene nou duizend setjes heeft en uren die staart aan gort borsteld of de ander die haar paard poeppie noemt..beter zo als anders!..

ik klets me rot met die knol...en ik geloof echt dat na zoveel jaar kletsen, hij me begrijpt!.. Clown

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:38

Anica vind het ook erg leuk! Blijft lekker staan en als er dan een ander paard eraan komt om ook aandacht te krijgen dan krijgt die toch een pissige blik van die is van mij Bloos . Ik ben van mening dat het wel goed is voor een paard. Anica vertrouwt me nu meer en ze is een draver en heeft dus watten in haar oren gekregen. Dus erg schrikachtig met haar oren. Door al dat geknuffel laat ze nu toe dat ik met haar oren frommel terwijl ze gewoon los staat! Knipoog

Maar ik snap dat moe worden van doodknuffelen wel! Kan me er enorm aan ergeren (op de manege) als een meisje de pony helemaal doodknuffelt en dan tegen de anderen zegt; kijk ze vind mij aardig. Terwijl het paard behoorlijk pissig kijkt Slapen

_manuela_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 16:30

Ik vind het helemaal leuk om met een paard te knuffelen. En als ik een foto wil van mij en het paard dan wil ik ook een leuke foto en niet een foto waarbij ik een meter ernaast sta. Mijn poetskist is geheel grij en rood en zo ook het halster. Helemaal leuk om zo te tutten met een paard:D:D:D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 16:34

Juangi schreef:
Maar ik snap dat moe worden van doodknuffelen wel! Kan me er enorm aan ergeren (op de manege) als een meisje de pony helemaal doodknuffelt en dan tegen de anderen zegt; kijk ze vind mij aardig. Terwijl het paard behoorlijk pissig kijkt Slapen

En dan vervolgens als het paard buiten staat springt hij over de omheining en de sloot en valt het meisje aan.......
Oh nee dat was een ander dier Vork

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 18:50

Ja in sommige opties heb je gelijk.
Ik kan mijn paardje ook wel lekker knuffelen! En dat doe ik ook weleens voor de fotos. Maar goed, zolang het paardje er geen moeite mee heeft!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:07

Jasmijn76 schreef:
..gelijk op je profiel gekeken waar jij dan om heen hangt...lekker kontje hoor;)

aan de ene kant kan ik heus wel begrijpen dan je er aan kan ergeren..maar kom op!...het is allemaal liefde wat je ziet en dat de ene nou duizend setjes heeft en uren die staart aan gort borsteld of de ander die haar paard poeppie noemt..beter zo als anders!..

ik klets me rot met die knol...en ik geloof echt dat na zoveel jaar kletsen, hij me begrijpt!.. Clown

haha, praten (in de zin van Jaa braaf, nee, lief paard, goedzo enz.) doe ik ook altijd erg veel. Ook met het rijden, haha soms denk ik wel eens: wat zullen ze denken Vork

Aline4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 23:01

Ik ben gezegend met een hele serie knuffelkonten. Go jij! Go jij! Als een paard niet wil knuffelen, dan ik dus ook niet dus ohw wat ben ik blij met al mijn knuffelkonten. Ze doen er hun ogen bij dicht hoor en niet met zo'n blik van 'oh was ik maar dood' Knipoog

Veertjeveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:43

Ik heb er verder geen last van maar idd voor mensen tot ong 12 jaar die doen niks maar ook 16 jarige en oudere kunnen best een paardje knuffelen, je bent neem ik aan toch lief tegen dat brave beestje. en tenslotte je rijd er ook op dus waarom kan een knuffel dan niet?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:45

ik ben 43 jaar en knuffel mijn paarden en honden de hele dag...dat is goed voor hun en ook voor mijn gezondheid....daar is ooit een onderzoek naar geweest...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:46

mijn katten die knuffel ik iid behoorlijk dood Bloos

enne sorry
Afbeelding

ik moet hem met mijn handen omhoog houden maar dat lipje van hem gaat altijd naar richting mijn gezicht en beetje zachtjes bijten heb niet het idee dat ie het erg vind

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:22

heee...is dat prince?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:23

ecccccccch ja Haha!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:27

dan begrijp ik dat je hem extra knuffelt!!!
Na alles wat jullie hebben meegemaakt....!!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:30

Ik heb er iig geen last van, ik heb gelukkig dan ook een heus knuffelpaard Ja Eclipse zijn motto is volgens mij ook echt "hoe meer aandacht, hoe beter" Haha! . Als ik bij hem weg wil lopen, dan grijpt hij 9 van de 10 x mijn jas of trui of tas beet zodat ik niet weg kan... Nagelbijten / Gniffelen Als ik voor zijn stal sta, dan komt hij me 9 van de 10 x kriebelen. Hmmm, ik denk dat ik dus wel vast kan stellen dat Clip een echte knuffelkont is die knuffelen allesbehalve erg vindt. Zijn moeder daarintegen geeft heel duidelijk aan wanneer ze niet gediend is van dergelijke aandacht (daar is ze bijna nooit van gediend Nagelbijten / Gniffelen Toen ze op 8 juni 2002 dan ook heel aanhankelijk -en hoogdrachtig- bij me kwam en bleef hangen liet het zich dan ook raden dat ze vast zou gaan veulenen die nacht). Maar goed, mensen zonder knuffelpaarden, of mensen met knuffelvrees mogen best bij Eclipse in knuffeltherapie hoor... Knipoog

Afbeelding

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 13:30

Je hebt hem iig goed onthouden Haha!

Prince is een pwoon wat zelf aan geeft te knuffelen en als hij dat wilt..dan doen we dat en sluiten we ff onze ogen en danken we onze lieve heer (waar ik niet in geloof) voor het feit dat we samen zijn.

dus stoppen met knuffelen doen we niet en af en toe onder dwang voor een foto Haha!

Zoals hier geeft mijn pony aan dat ie wilt knuffelen ik doe niks enkel kusje geven

Afbeelding

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 13:34

AH! Wat doen jullie mij aan met die foto's Huilen

Haha nee hoor, ik vind het fijn te zien hoeveel liefde jullie met je paarden delen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:13

Ik vind het ook heerlijk om lekker met mijn vzpony te knuffelen hoor, hij is dan ook een echte kroeldoos Haha! Hele dagen om zijn nek hangen hoeft natuurlijk niet, maar als ik bij hem ben moet hij er aan geloven en krijgt hij eerst een dikke knuffel Lachen
Ik heb nu niet het idee dat hij dat vervelend vind...

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:04

paard/pony/veulen geeft vanzelf wel aan als hij/zij het niet fijn vind, dan trekken ze bijvoorbeeld hun hoofd weg, of hoofd omhoog of happen ofzo... het kan niet zoveel kwaad volgens mij hoor Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-08 21:21

Ik vrees dat je je daar toch te veel in vergist. Paarden zijn naar mijn idee te makkelijk en vergevingsgezind en echt niet ieder paard laat zo duidelijk merken wat die wil.

Jet_Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 23:55

Mijn paardje vindt het ook heerlijk om geaait te worden en van een knuffel op z'n tijd is nog nooit een paard dood gegaan...

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 01:07

Als je genoeg kennis hebt van paarden kan je heel goed zien dat ze allemaal prima in staat zijn hun grenzen aan te geven, de een doet dat alleen subtieler dan de ander.

Jessey_Queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 16:48

Eeyy.

Ik vind het heerlijk, om met mijn 3 merrie 's te knuffelen.
Vooral Mango, is superknuffelig! Bloos
Mensen die hun paard niet knuffelen, als een paard het wel wil, raad ik aan het wel te gaan doen, daar voelt het zich veiliger en fijner bij. Knipoog
Mensen die hun paardjes niet knuffelen omdat de paardjes het niet willen, dan begrijp ik het.
Mijn merrie, die ik als eerste kreeg, dat is Emily, die hield totaal NIET van knuffelen, dat is in 4 jaar eindelijk veranderd, de eerste 4 jaar was ze volkomen ONknuffelig, 4 jaar daar weer na, verandere dat ineens, toen kreeg ik ook Mango, misschien is zij de reden, die houdt heel veel van knuffelen Haha!
Aggja.
In ieder geval, leuke foto 's everybody! Knipoog

Byee, xX Moii . Bloos
Laatst bijgewerkt door Judje op 17-11-08 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Schuine code verwijderd. Deze codes zijn alleen voor het accentueren van woorden/zinsdelen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 17:09

RianneH schreef:
Ik vrees dat je je daar toch te veel in vergist. Paarden zijn naar mijn idee te makkelijk en vergevingsgezind en echt niet ieder paard laat zo duidelijk merken wat die wil.

Mijn fjord geeft aan wanneer hij het genoeg vind of 'vandaag even niet'. Je moet dat uiteraard wel respecteren.