wat met een paard dat bijt?? Update pagina 43

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 12:26

safina schreef:
Ravottie18 schreef:
Wat mis ik mijn kanjer zo erg
|( |( |(

:(:)

Awww, grouphug! ;( Y;( Y;(

SUPERveel sterkte de komende tijd, goede maar ook moedige beslissing om 'm te te laten draven op de eeuwige groene weides daarboven! Nu kan Rovottie lekker eeuwig blijven ravotten! Y;(

Maar denk eraan, ook al is Ravottie er niet meer, toch blijft hij dicht bij je!

CoonArt

Re: wat met een paard dat bijt?? Update pagina 43

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 12:29

Afbeelding

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 15:42

GabberGill schreef:
Fijn om te horen, dit was ook zeker de bedoeling. En nu voor de rust gaan. Heb dagen aan je gedacht en ik hoop dat je ook al deze ellende achter je kan laten uiteindelijk. Ik heb bewondering voor je echt waar en vele met mij natuurlijk. Je hebt jezelf en Ravottie de tijd gegund en hem in zijn waarde gelaten, hoe hard hier ook geroepen werd. Hij mag blij zijn dat jij zijn laatste baasje bent en dat jij voor hem koos en niet jezelf. Hou je goed he. Ik ga je zelfs een beetje missen denk ik :')

Y;( Y;( Y;(

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 16:00

@Ravottie18 :Het is vreselijk erg wat er gebeurd is. Dit is de schuld van de vorige eigenaresse die jou dit paard verkocht heeft als zijnde braaf! Nu zat jij met de problemen. Het is vrijwel zeker dat dit paard jou of iemand anders tenslotte zou hebben doodgebeten.Als dit iemand anders zou zijn geweest,dan zou jij mogelijk ook nog aansprakelijk gesteld worden.Het arme dier was geestelijk ziek en je kon in feite niet anders handelen dan je nu gedaan hebt.Dit is een echte nachtmerrie waardoor ikzelf ook haast geen nieuw paard meer durf te kopen als mijn huidige oudje zou overlijden.Veel sterkte!

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 16:43

Niqui schrijft;
Ik heb het hele topic gevolgd en wens TS veel sterkte. Echter de wending die het topic nu neemt wordt in mijn ogen wat ongeloofwaardig.

Eerlijk......dat was mijn eerste gedachten ook, alleen met welke meerwaarde zou je hier om gaan liegen?
Zijn de bijtwonden op de foto's dan wel van TS?
Moet je dan niet aan het héle verhaal twijfelen?

Het is een rare plotwending die dit verhaal opeens gekregen heeft, maar helaas lopen er héél veel zieken geesten rond op deze aardkloot.
Het hoe en wat zal nooit duidelijk worden, maar als je aan TS twijfelt kunnen we aan álle topics gaan twijfelen die gepost worden......ik lees wel meer dingen hier die ik in twijfel zou kúnnen trekken.

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 21:17

Pfff jeetje mensen, zullen we discussie gewoon niet houden. TS heeft het al moeilijk genoeg.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 21:23

Niqui heeft al toegelicht dat ze doelde op alle speculaties. Die begon twijfelachtige vormen aan te nemen. Dus ze bedoelde niet op de verhaallijn van de ts.

RaafSmits schreef:
Niqui schrijft;
Ik heb het hele topic gevolgd en wens TS veel sterkte. Echter de wending die het topic nu neemt wordt in mijn ogen wat ongeloofwaardig.

Eerlijk......dat was mijn eerste gedachten ook, alleen met welke meerwaarde zou je hier om gaan liegen?

Het is een rare plotwending die dit verhaal opeens gekregen heeft, maar helaas lopen er héél veel zieken geesten rond op deze aardkloot.
Het hoe en wat zal nooit duidelijk worden, maar als je aan TS twijfelt kunnen we aan álle topics gaan twijfelen die gepost worden......ik lees wel meer dingen hier die ik in twijfel zou kúnnen trekken.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 21:52

respect heb ik voor je...heel veel.Wat een enorme traumatische ervaring,gebeten worden door een dier waar je zoveel van houdt.
Maar wat ontzettend goed van je dat jij je verantwoordelijkheid hebt genomen.Ik hoop dat je arm goed herstelt.Heel veel sterkte!Het was een prachtig paard!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 21:34

RaafSmits schreef:
Niqui schrijft;

Ik hoop dat we ons moeten vasthouden aan je onderschrift na deze opmerking?

Wat een respectloos bericht ze.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 23:01

GabberGill schreef:
RaafSmits schreef:
Niqui schrijft;

Ik hoop dat we ons moeten vasthouden aan je onderschrift na deze opmerking?

Wat een respectloos bericht ze.
Jezem nou, ik zou mijn excuses maar eens aanbieden aan die arme TS! Schaam je de grond in! Paard verloren, gebeten en dan zo reageren? SHAME ON YOU!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 23:14

Euh jongens, ik denk dat raafsmits niqui op de vingers wil tikken en niet het verhaal van TS in twijfel trekt

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 23:49

Ja we hebben het een beetje verkeerd begrepen denk ik, al staat het niet heel handig geformuleerd. Bij deze einde miscommunicatie wat mij betreft.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 06:14

SVRL schreef:
Euh jongens, ik denk dat raafsmits niqui op de vingers wil tikken en niet het verhaal van TS in twijfel trekt

Ik lees het idd ook zo!!

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 08:19

SVRL schrijft;

Nee hoor, ik wil niemand op de vingers tikken, dus ook Niqui niet. :o
Hij/zij durfde alleen wél te zeggen waar ik ook even aan dacht, en dat vind ik tóch knap. ( zeker hier )
Of je er nu wel of niet achter kan staan.
Vandaar de reactie.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 13:23

Waarom zou TS dit hele verhaal in Godsnaam verzinnen??

Lieve TS, trek je niets aan van de lompheid van sommige Bokkers.

Bokt kan een harde wereld zijn vol met betweters, complotdenkers en zielentrappers.
Bedenk dat het slechts internet is en leg het naast je neer.

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 21:25

laetitia schreef:
Waarom zou TS dit hele verhaal in Godsnaam verzinnen??

Lieve TS, trek je niets aan van de lompheid van sommige Bokkers.

Bokt kan een harde wereld zijn vol met betweters, complotdenkers en zielentrappers.
Bedenk dat het slechts internet is en leg het naast je neer.

No worries.. :D Trek het me niet aan hoor.. ;) iedereen heeft nu eenmaal een eigen mening en mag daar ook voor uitkomen, net zoals ik eroverheen mag lezen. :=

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 21:28

Hoe is het nu met jullie?
Kun je er al een beetje vrede mee hebben?

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 22:10

Shirley schreef:
Hoe is het nu met jullie?
Kun je er al een beetje vrede mee hebben?

Het gaat, het ene moment al beter dan het andere. Wist wel dat niet niet makkelijk ging worden, maar dat het zo moeilijk zou zijn.. mis hem echt zo verschrikkelijk hard |( |( |(

En vrede, nee dat lukt niet.. had gewoon niet mogen gebeuren! ze had gewoon eerlijk tegen ons moeten zijn dat was het nooit zover gekomen en dat maakt me zo ontzettend boos!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 22:21

Dat kan ik me heel goed voorstellen!
Nog niks van haar gehoord zeker?

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 22:24

Shirley schreef:
Dat kan ik me heel goed voorstellen!
Nog niks van haar gehoord zeker?

Nee helemaal niets.. Maar beter zo! Is echt wel de laatste waar ik iets van wil horen. Al betuigt dat van weinig fatsoen langs haar kant, maar dat wist ik al.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 22:40

Weinig fatsoen en weinig gevoel...

Onbegrijpelijk dat mensen zo kunnen zijn, hè?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 22:47

Ja ik vind dat ook ontzettend bijzonder maar dat heb ik al eens eerder gezegd. Als je zon paard verkoopt kun je toch niet rustig gaan slapen?!?!??

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 22:47

Shirley schreef:
Weinig fatsoen en weinig gevoel...

Onbegrijpelijk dat mensen zo kunnen zijn, hè?

Ja idd, en zeker als je zelf helemaal niet zo bent. Kan het maar moeilijk begrijpen.
Weer een extra levensles :\

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 22:51

Joolien schreef:
Ja ik vind dat ook ontzettend bijzonder maar dat heb ik al eens eerder gezegd. Als je zon paard verkoopt kun je toch niet rustig gaan slapen?!?!??

Als je een beetje geweten hebt en een beetje begaan bent met je paard en medemens zou dat normaal niet kunnen nee.. Helaas geldt dat niet voor iedereen

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 23:46

Ravottie18 schreef:
En vrede, nee dat lukt niet.. had gewoon niet mogen gebeuren! ze had gewoon eerlijk tegen ons moeten zijn dat was het nooit zover gekomen en dat maakt me zo ontzettend boos!

Als ze eerlijk was geweest en je wist wat je nu weet zou je hem dan wel gekocht hebben?