denisesilver schreef:palousa_boy schreef:Ik weet niet wat hij dacht maar toen er 2 voorbenen van de grond kwamen om op m'n rug te leggen wist ik genoeg
Hahahaha![]()
Niet meer gedaan daarna?
Niet bij mij, z'n verdere leven weet ik niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skyefate schreef:Tja, mensen die hun paard schoppen omdat ze iets fout doen - doe wat je niet laten kan, het is mijn probleem nietIk ben het er gewoon helemaal niet mee eens dat je bv. een paard een schop verkoopt omdat deze op je tenen gaat staan... Het is niet alsof ze het expres doen. Kom op zeg... Of ook al iemand een paard zien slaan omdat deze een beetje te dicht in haar persoonlijke ruimte kwam met de borst. In mijn ogen zijn er andere opties.
Skyefate schreef:Tja, mensen die hun paard schoppen omdat ze iets fout doen - doe wat je niet laten kan, het is mijn probleem nietIk ben het er gewoon helemaal niet mee eens dat je bv. een paard een schop verkoopt omdat deze op je tenen gaat staan... Het is niet alsof ze het expres doen. Kom op zeg... Of ook al iemand een paard zien slaan omdat deze een beetje te dicht in haar persoonlijke ruimte kwam met de borst. In mijn ogen zijn er andere opties.
Pocca_Locca schreef:Nou, ik heb ook wat staaltjes meegemaakt... een eigenares van een kleine ruitervereniging hier in Haarlem... ECHT triest, mijn verzorgpaard was angstig vanwege vreemde geluiden op het terreintje, ik had wat moeite om het hoofdstel vast te maken, omdat ze haar hoofd niet stilhield, nou, ze zou wel even helpen... eerst zei ze( toen hij bij haar ook niet rustig werd'het is ook zo'n ROT hoofdstel om dan vast te maken!'daarna kreeg de stalmedewerker de wind van voren, en uit PURE FRUSTRATIE kreeg het angstige paard nog twee ferme tikken op de neus!! wat uiteraard ook niet hielp...
want we hebben het hier over een paard
met een verleden van mishandeling... Nu
denk ik, had ik maar wat gezegd of gedaan,
maar op dat moment ging ik ervan uit dat
ze haar lesje nog wel een keer zal leren.. Ik
hoop het!
groetjes van een nieuwe Bokker!
Pocca_Locca schreef:Nou, ik heb ook wat staaltjes meegemaakt... een eigenares van een kleine ruitervereniging hier in Haarlem... ECHT triest, mijn verzorgpaard was angstig vanwege vreemde geluiden op het terreintje, ik had wat moeite om het hoofdstel vast te maken, omdat ze haar hoofd niet stilhield, nou, ze zou wel even helpen... eerst zei ze( toen hij bij haar ook niet rustig werd'het is ook zo'n ROT hoofdstel om dan vast te maken!'daarna kreeg de stalmedewerker de wind van voren, en uit PURE FRUSTRATIE kreeg het angstige paard nog twee ferme tikken op de neus!! wat uiteraard ook niet hielp... want we hebben het hier over een paard met een verleden van mishandeling... Nu denk ik, had ik maar wat gezegd of gedaan, maar op dat moment ging ik ervan uit dat ze haar lesje nog wel een keer zal leren.. Ik hoop het!
groetjes van een nieuwe Bokker!
prestarobin schreef:Skyefate schreef:Tja, mensen die hun paard schoppen omdat ze iets fout doen - doe wat je niet laten kan, het is mijn probleem nietIk ben het er gewoon helemaal niet mee eens dat je bv. een paard een schop verkoopt omdat deze op je tenen gaat staan... Het is niet alsof ze het expres doen. Kom op zeg... Of ook al iemand een paard zien slaan omdat deze een beetje te dicht in haar persoonlijke ruimte kwam met de borst. In mijn ogen zijn er andere opties.
In mijn ogen ook