wat met een paard dat bijt?? Update pagina 43

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Re: wat met een paard dat bijt?? Update pagina 43

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:51

De slagader doorsnijden heeft denk ik weinig van doen met een chip, die zit veel hoger in de hals en die wil nog wel eens veranderen van plek. Ik denk eerder iemand die niet goed wijs is of de oud eigenaar die boos is en je nog meer pijn wil doen. Stel dat je nog afscheid had willen nemen oid en je komt zo'n enorme plas bloed tegen dan schrik je je rot. Wie weet leest oud eigenaar gewoon mee hier..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:52

In dat geval vraag ik me af of die niet beter psychologische hulp zou gaan zoeken als dat scenario waar zou zijn.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:54

Ayasha schreef:
In dat geval vraag ik me af of die niet beter psychologische hulp zou gaan zoeken als dat scenario waar zou zijn.

Tja als je al zonder blikken en blozen zo'n paard als braaf kan verkopen..

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 12:55

amies100 schreef:
Ik kom nu pas bij dit topic uit..... Ten eerste heel veel sterkte gewenst!! Wat een moeilijke maar moedige beslissing hebben jullie gemaakt zeg.

Ik kan niet helemaal uit je berichten opmaken of je ook een snee hebt gezien waar het bloed uit zou kunnen komen?
Toen ik mijn hond heb moeten laten inslapen (kanker) heb ik haar nog een nacht thuis gehad om haar de volgende dag weg te brengen. Toen ik in de ochtend bij haar ging kijken lag er ook allemaal bloed bij haar hoofd.
Ik heb daarop contact gezocht met de DA en gevraagd waar dit vandaan komt. Mij werd gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk kwam door een tumor die in haar longen waarschijnlijk zou zitten. Dit kwam vaker voor dat er na nog een bloeding optreedt en het zo uit de hond loopt.
Zou het kunnen zijn dat Ravotti misschien ziek is geweest zonder dat je dat wist en hij inwendig misschien een bloeding heeft gehad? Dat zou al een stuk minder luguber zijn denk ik.

Heel veel sterkte de aankomende tijden!

Zijn keel was overgesneden...

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 15:07

Ravottie18 schreef:
broadway schreef:
Ja, er zijn dierenartsen die dat doen maar dan is het altijd in overleg en een reden waarom .
Ik zit meer te denken aan een gebetene die nu terug durft te bijten of een dier !

Een chip ... tja ...was het de dierenarts die hem wel wou verkopen aan een kennis ?
Hoe goed ken je die ?

Hemel en hel loopt door elkaar in ons leven , duivelse praktijken gebeuren overal en ja , hij had goede papieren .

Hadden ze eerder , terwijl hij er nog lag dit gemeld hadden ze het nog kunnen aflezen met een apparaat...maar dit gaat nu niet meer !

Arme paard ...geboren om ellende te dragen/ondergaan die door de mensen werd gecreëerd , zelfs na zijn dood ...

Hij kan nu alles wat hem blij en gelukkig maakt moet je maar denken , géén pijn en frustraties meer , dankzij 2 mensen die hart hebben voor hun paard en er berusting in moeten vinden !

De DA wist iemand ja, wat ook een handelaar bleek te zijn, hij zag dat als optie omdat hij hem niet wou laten inslapen.

Die man belde me op dat die mijn paard wou komen halen.
Heb hem toen vriendelijk verteld dat we de keuze hadden gemaakt om hem laten in te slapen, dat we hem niet de handel in wouden sturen, die ellende verdiende hij niet meer!

Die man werd echt zot boos op mij, ik was zot om er nog geld in te steken (inslapen), hij kwam hem zo wel halen, kon ik mij alle kosten uitsparen en Ravottie zou naar het buitenland gaan dus zou me zeker geen zorgen moeten maken over wat hij bij een ander zou aanrichten, blablabla.. Mijn haren gingen recht omhoog!

Zei hem dat mijn beestje rust verdiende, geen marteling op een trailer bij een onmens die geen zier geeft om mijn paard!

Maar kan me toch moeilijk voorstellen dat mijn DA die mij al jaren kent in een complot zou zitten om mijn paard zijn chip te stelen??

Mag er gewoon niet aan denken

Ik heb het hele topic gevolgd en wens TS veel sterkte. Echter de wending die het topic nu neemt wordt in mijn ogen wat ongeloofwaardig.
Laatst bijgewerkt door Niqui op 16-12-16 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 15:09

Heel veel sterkte en helaas met een raar staartje eraan, snap inderdaad ook niet dat iemand zoiets doet. Wat heb je nou aan een chip zonder paspoort?

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 15:23

Sterkte met het verwerken !

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 15:34

Niqui schreef:
Ik heb het hele topic gevolgd en wens TS veel sterkte. Echter de wending die het topic nu neemt wordt in mijn ogen wat ongeloofwaardig.

Ik begrijp je volledig!
Als ik er niet midden in zat en dit zou horen zou ik je voor gek verklaren..
Jammer genoeg is het wel werkelijkheid

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:09

Heeft de dierenarts de oogreflex gecontroleerd?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:27

Niqui schreef:

Ik dacht al wie zou er na zoveel drama hierom liegen, maar nu je het zegt.
Is sarcastisch natuurlijk, maar dat zal je wel begrijpen.

Hoop dat hier niet ook een rel over gaat komen. Ik denk namelijk dat de TS het op het moment al zwaar genoeg heeft,

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:30

Serieus Niqui?

Alsjeblieft mensen laten we nu niet TS gaan zwartmaken die heeft wel wt anders aan dr hoofd.
Heb je op stal geinformeerd of iemand iets gezien of gehoord heeft mbt ravottie toen hij al ingeslapen was?

Heel veel sterkte, dit is een enorm bittere pil na je zware verlies

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 16:33

Ravottie18 schreef:
DA heeft me dit niet verteld, was mijn stalbaas, die was erbij toen rendac hem kwam ophalen.
Hij er ook bij toen hij ingeslapen werd en vroeg me als ik gisteren bij hem een wonde gezien had, omdat hij verbaasd was omdat hij nu wel een wonde had en in een plas bloed lag, kon je echt niet langs kijken.
Toen vertelde hij dat zijn keel was overgesneden, dit zelf heb ik niet gezien maar het bloed wel en was echt enorm. Zoiets zou gewoon opgevallen zijn dus ook al had hij niets gezegd, je kon er gewoon niet langs kijken

vergeet niet dat je hier veel hebt verteld en dat op bokt echt niet alleen paardenvrienden zitten, maar ook mensen die bepaalde dingen checken en in de gaten houden. Je weet niet of iemand inderdaad interesse in zijn chip heeft gehad (aan de plek van de wond te horen lijkt me dit onwaarschijnlijk).

Ik zou alleen niet weten waar je de zieke gedachte vandaan haalt, maar zelfs levende beesten worden bewerkt dus zo gek is dat niet.

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 16:47

zebra89 schreef:
Serieus Niqui?

Alsjeblieft mensen laten we nu niet TS gaan zwartmaken die heeft wel wt anders aan dr hoofd.
Heb je op stal geinformeerd of iemand iets gezien of gehoord heeft mbt ravottie toen hij al ingeslapen was?

Heel veel sterkte, dit is een enorm bittere pil na je zware verlies

We staan er maar met 3, niemand heeft iets gezien of gehoord en huizen zijn er in de buurt niet.

Als ze me willen zwart maken moeten ze dat vooral doen als ze zich daar goed bij voelen, heb wel andere dingen aan mijn hoofd dus kan me niet veel schelen.

Zou niet weten wat ik ermee zou moeten bereiken om hier leugens te gaan vertellen over mijn dood paard..

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 17:02

GabberGill schreef:
Ravottie18 schreef:
DA heeft me dit niet verteld, was mijn stalbaas, die was erbij toen rendac hem kwam ophalen.
Hij er ook bij toen hij ingeslapen werd en vroeg me als ik gisteren bij hem een wonde gezien had, omdat hij verbaasd was omdat hij nu wel een wonde had en in een plas bloed lag, kon je echt niet langs kijken.
Toen vertelde hij dat zijn keel was overgesneden, dit zelf heb ik niet gezien maar het bloed wel en was echt enorm. Zoiets zou gewoon opgevallen zijn dus ook al had hij niets gezegd, je kon er gewoon niet langs kijken

vergeet niet dat je hier veel hebt verteld en dat op bokt echt niet alleen paardenvrienden zitten, maar ook mensen die bepaalde dingen checken en in de gaten houden. Je weet niet of iemand inderdaad interesse in zijn chip heeft gehad (aan de plek van de wond te horen lijkt me dit onwaarschijnlijk).

Ik zou alleen niet weten waar je de zieke gedachte vandaan haalt, maar zelfs levende beesten worden bewerkt dus zo gek is dat niet.

van die chip lijkt me ook erg onwaarschijnlijk, heb vandaag mijn stalbaas gesproken en hij dat de snee vlak achter zijn kaak was, dus zeker niet de plaats waar een chip zit.
soit.. weten zullen we het nooit dus ga er ook mijn energie er niet meer insteken.
heb hier veel verteld ja, en daar zal het ook bij blijven.. dank je GabberGill! je was een enorme steun ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:34

Er gebeuren helaas wel vaker dingen die zo bizar zijn dat je ze haast niet kunt geloven.

Sterkte, TS. Ik hoop dat het je lukt alle nare gebeurtenissen van de afgelopen tijd een plekje te geven. Ik heb bewondering voor hoe je het hebt aangepakt. En zeker ook bewondering voor hoe je met sommige reacties in dit topic omgaat. Je lijkt me een wijs mens.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 17:43

safina schreef:
Ik heb bewondering voor hoe je het hebt aangepakt. En zeker ook bewondering voor hoe je met sommige reacties in dit topic omgaat. Je lijkt me een wijs mens.

Eens! Een heel wijs mens.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 18:15

Heb je de paspoort uitgevende instantie geïnformeerd over het gebeuren? Mocht er iemand een duplicaat paspoort op het chipnummer aanvragen dan zijn ze op de hoogte

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 18:29

Iemand die een chip wil hebben, die heeft ook een apparaatje waarmee je de chip simpel kunt opsporen. Een klein sneetje en hoppa de chip is verwijderd. Dat lijkt me echt niet zo moeilijk. Hier is gewoon iets totaal anders aan de hand imo en wat precies daar komen we nooit achter.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 18:41

Wat een enorm naar einde zo. Ik denk niet dat alle meest fantastische speculaties nu nog veel zin hebben.
Ik denk dat Niqui daar op doelt. En dat snap ik heel goed.

Aan het verhaal van jou Ravottie wordt niet getwijfeld maar al die verhalen die mensen nu gaan verzinnen lijken mij ook heel onwaarschijnlijk. Zinloos ook.

Nogmaals veel sterkte, ik kan me voorstellen dat je dat bericht wilde sturen naar de vorige eigenaar. Wanneer je nog antwoord mocht krijgen zou ik dat niet meer hier delen. :)

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:01

Misschien wilde iemand wel het hoofd/schedel en is daarbij gestoord?

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:14

Afschuwelijk, wat moet dit enorm zwaar voor jullie zijn..

Nogmaals sterkte!

Rust zacht Ravottie.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 20:20

justkid schreef:
Wat een enorm naar einde zo. Ik denk niet dat alle meest fantastische speculaties nu nog veel zin hebben.
Inderdaad :j, daar doelde ik op.

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 20:37

Achossie ik lees dit nu pas, slaap zacht Ravottie Y;(

Heel veel sterkte TS, dit verhaal kent alleen maar verliezers.

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 21:23

Niqui schreef:
justkid schreef:
Inderdaad :j, daar doelde ik op.

Excuus zo had ik hem niet gelezen

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 22:00

Ravottie18 schreef:
van die chip lijkt me ook erg onwaarschijnlijk, heb vandaag mijn stalbaas gesproken en hij dat de snee vlak achter zijn kaak was, dus zeker niet de plaats waar een chip zit.
soit.. weten zullen we het nooit dus ga er ook mijn energie er niet meer insteken.
heb hier veel verteld ja, en daar zal het ook bij blijven.. dank je GabberGill! je was een enorme steun ;)

Fijn om te horen, dit was ook zeker de bedoeling. En nu voor de rust gaan. Heb dagen aan je gedacht en ik hoop dat je ook al deze ellende achter je kan laten uiteindelijk. Ik heb bewondering voor je echt waar en vele met mij natuurlijk. Je hebt jezelf en Ravottie de tijd gegund en hem in zijn waarde gelaten, hoe hard hier ook geroepen werd. Hij mag blij zijn dat jij zijn laatste baasje bent en dat jij voor hem koos en niet jezelf. Hou je goed he. Ik ga je zelfs een beetje missen denk ik :')