wat met een paard dat bijt?? Update pagina 43

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 01:26

aeolusnr1 schreef:
Tjaa idd dit klinkt een vrij ernstig en zeer zeker gevaarlijk paard.
Ik ben zelf trainer en instructeur en wil graag met zulks een paard aan de slag gaan, en zelf in real life beoordelen of dit nog gered kan worden. In eerste instantie zou ik zeggen duidelijke regels stellen, afspraken maken, en zeer belangrijk, afstand binnen de privé ruimte zeer duidelijk afbakenen en vooral dit als een zeer belangrijk onderdeel in de training aanpakken.
Als ik je verhaal zo lees dan vond ik al van bij het begin dat je eigenlijk te weinig duidelijke leiding geeft, en bij een paard als dit is dat de enige manier om het redelijk veilig te houden.
ik had het niet tot het einde gelezen, blijkbaar is het paard er niet meer, dat is dan ook een manier om problemen op te lossen.

Als je toch zo bijdehand bent neem dan de moeite om het gehele topic door te lezen.

Ts heeft door het nalaten van andere en niet geïnformeerd te zijn over dit extreme gedrag een zeer maar dan ook zeer moeilijke beslissing moeten maken.
Getwijfeld, gehoopt, geïnformeerd, gedacht, ect...
Met al haar verstand, haar gevoel en een dikke brok in haar keel deze onwijs moeilijke beslissing genomen.
Buiten haar topic op bokt nog veel meer ondernomen om te onderzoeken, te raadplegen en te informeren...en dan reageer jij zo?

Eigen mening? prima dat mag natuurlijk maar vind het ongepast.
Met name je laatste zin.....

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 06:39

aeolusnr1 schreef:
Tjaa idd dit klinkt een vrij ernstig en zeer zeker gevaarlijk paard.
Ik ben zelf trainer en instructeur en wil graag met zulks een paard aan de slag gaan, en zelf in real life beoordelen of dit nog gered kan worden. In eerste instantie zou ik zeggen duidelijke regels stellen, afspraken maken, en zeer belangrijk, afstand binnen de privé ruimte zeer duidelijk afbakenen en vooral dit als een zeer belangrijk onderdeel in de training aanpakken.
Als ik je verhaal zo lees dan vond ik al van bij het begin dat je eigenlijk te weinig duidelijke leiding geeft, en bij een paard als dit is dat de enige manier om het redelijk veilig te houden.
ik had het niet tot het einde gelezen, blijkbaar is het paard er niet meer, dat is dan ook een manier om problemen op te lossen.

Op en top arrogantie deze zeer misplaatste opmerking!
Wat ik me afvraag: als je boven iedereen en alles denkt te staan, had dan aangeboden deze ravottie over te nemen en dan de hele wereld laten zien dat jij het wel had gekund! Ook ik werk met probleempaarden en denk best wel aardig goed gedrag te kunnen doorgronden maar er is wel een grens hè! " redelijk" veilig is m.i niet genoeg overigens maar schijnbaar ben je snel tevreden!

IMJ

Re: wat met een paard dat bijt?? Update pagina 43

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 08:42

Tjongejonge..
laten we het maar op dommigheid houden..

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 08:57

Cowboy55 schreef:
Ayasha schreef:
Maar als hij in een plas met bloed lag dan is het toch binnen een bepaalde tijd gebeurt? Na een aantal uren bloed een lichaam toch niet meer?

Op het risico af dat dit luguber wordt.....bij een mens is dat na 10 uur. Geen idee hoe lang het duurt bij andere zoogdieren.

Klopt, en aangezien een paard groter, langzamer afkoelt en de hoeveelheid bloed groter is zal dit langer duren.

Maar TS, is Ravottie op de plek ingeslapen waar hij lag met het zeil? Of is hij nog verplaatst? Door een simpel uit stekend dingetje kan je een flinke snede maken als je iets zwaars zoals een volwassen paard er over heen sleept. Daarbij staat het hart stil wat maakt dat het niet direct gaat bloeden, maar het er iets laten uit loopt. Dus daardoor niet direct te zien is? En even een hele gekke vraag... je VA heeft het niet gedaan? Ik heb ooit een keer gehoord dat toen ze heel vroeger gingen starten met inslapen ipv slachten ze de werking niet 100% vertrouwden na het stoppen van het hart en soms een hals snede deden. "Als zekerheid" zeg maar. Het is helemaal niet logisch... en bizar, maar is dat ook uit te sluiten?
Gigantisch ouderwets en niet netjes... maar een mogelijke verklaring? Omdat zijn hart zo lang bleef kloppen.

Misschien niet fijn om door te gaan op dit onderwerp... maar ik hoop echt dat je een logische oorzaak kan vinden voor de wond. En dat het geen opzettelijke daad van iemand is. Dat gun ik je gewoon niet, na alles wat jullie voor ravottie hebben gedaan :(:)

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 09:35

c_alsemgeest schreef:
Klopt, en aangezien een paard groter, langzamer afkoelt en de hoeveelheid bloed groter is zal dit langer duren.

Maar TS, is Ravottie op de plek ingeslapen waar hij lag met het zeil? Of is hij nog verplaatst? Door een simpel uit stekend dingetje kan je een flinke snede maken als je iets zwaars zoals een volwassen paard er over heen sleept. Daarbij staat het hart stil wat maakt dat het niet direct gaat bloeden, maar het er iets laten uit loopt. Dus daardoor niet direct te zien is? En even een hele gekke vraag... je VA heeft het niet gedaan? Ik heb ooit een keer gehoord dat toen ze heel vroeger gingen starten met inslapen ipv slachten ze de werking niet 100% vertrouwden na het stoppen van het hart en soms een hals snede deden. "Als zekerheid" zeg maar. Het is helemaal niet logisch... en bizar, maar is dat ook uit te sluiten?
Gigantisch ouderwets en niet netjes... maar een mogelijke verklaring? Omdat zijn hart zo lang bleef kloppen.

Misschien niet fijn om door te gaan op dit onderwerp... maar ik hoop echt dat je een logische oorzaak kan vinden voor de wond. En dat het geen opzettelijke daad van iemand is. Dat gun ik je gewoon niet, na alles wat jullie voor ravottie hebben gedaan :(:)

Hij is niet verplaatst nee, waar hij ingeslapen is hebben we het zeil over hem gelegd.

Hij heeft even (bij het vallen) liggen schokken, maar er waren geen scherpe voorwerpen wat dit veroorzaakt kunnen hebben.

Ik heb nog een uur bij zijn hoofd gezeten toen hij gestorven was en ben er echt zeker van dat er niks te zien was!

Ik heb gisteren mijn DA gebeld, gevraagd of hij iets gezien/gedaan heeft wat dit kan verklaren, ook niet het geval. Toen Ravotties hart niet wou stoppen heeft hij een spuit recht ik zijn hart gezet, 1 seconde later was het voorbij, en hij is er zelf nog even bij gebleven.

Ben aangifte gaan doen, ze doen er niets mee (wat te verwachten was) omdat hij toch al dood was.

Had liever gehad dat ik het gewoon niet wist, nu blijven er weer zoveel vragen achter waar ik wss nooit antwoord op zal krijgen!

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 09:47

Ja, er zijn dierenartsen die dat doen maar dan is het altijd in overleg en een reden waarom .
Ik zit meer te denken aan een gebetene die nu terug durft te bijten of een dier !

Een chip ... tja ...was het de dierenarts die hem wel wou verkopen aan een kennis ?
Hoe goed ken je die ?

Hemel en hel loopt door elkaar in ons leven , duivelse praktijken gebeuren overal en ja , hij had goede papieren .

Hadden ze eerder , terwijl hij er nog lag dit gemeld hadden ze het nog kunnen aflezen met een apparaat...maar dit gaat nu niet meer !

Arme paard ...geboren om ellende te dragen/ondergaan die door de mensen werd gecreëerd , zelfs na zijn dood ...

Hij kan nu alles wat hem blij en gelukkig maakt moet je maar denken , géén pijn en frustraties meer , dankzij 2 mensen die hart hebben voor hun paard en er berusting in moeten vinden !

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 09:53

Ravottie18 schreef:
Rendac is net Ravottie komen ophalen.

Ik kon er niet bij zijn maar mijn stalbaas was er wel bij.

Hij vroeg me of Ravottie een wonde had, wat zeker niet het geval was, gisteren toch zeker niet!

Bleek zijn keel overgesneden te zijn!!! Wat een zieke mensen lopen er toch rond op deze wereld!!

Nu ligt mijn vriend te slapen en laten ze hel nog niet gerust, heb er gewoon geen woorden meer voor.. |(

Meen je niet...lag hij aan de straat? Kan het geen dier geweest zijn die hem verwond heeft?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:01

DatBenIkNou schreef:
Ravottie18 schreef:
Rendac is net Ravottie komen ophalen.

Ik kon er niet bij zijn maar mijn stalbaas was er wel bij.

Hij vroeg me of Ravottie een wonde had, wat zeker niet het geval was, gisteren toch zeker niet!

Bleek zijn keel overgesneden te zijn!!! Wat een zieke mensen lopen er toch rond op deze wereld!!

Nu ligt mijn vriend te slapen en laten ze hel nog niet gerust, heb er gewoon geen woorden meer voor.. |(

Meen je niet...lag hij aan de straat? Kan het geen dier geweest zijn die hem verwond heeft?

Kan me echt niet voorstellen dat een dier dit gedaan zou hebben.
Het lijkt wel een wraakactie van iemand,die miss.ooit ook gebeten is door Ravottie? of geschopt?
Zou anders niet weten waarom iemand dit zou doen.

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 10:04

broadway schreef:
Ja, er zijn dierenartsen die dat doen maar dan is het altijd in overleg en een reden waarom .
Ik zit meer te denken aan een gebetene die nu terug durft te bijten of een dier !

Een chip ... tja ...was het de dierenarts die hem wel wou verkopen aan een kennis ?
Hoe goed ken je die ?

Hemel en hel loopt door elkaar in ons leven , duivelse praktijken gebeuren overal en ja , hij had goede papieren .

Hadden ze eerder , terwijl hij er nog lag dit gemeld hadden ze het nog kunnen aflezen met een apparaat...maar dit gaat nu niet meer !

Arme paard ...geboren om ellende te dragen/ondergaan die door de mensen werd gecreëerd , zelfs na zijn dood ...

Hij kan nu alles wat hem blij en gelukkig maakt moet je maar denken , géén pijn en frustraties meer , dankzij 2 mensen die hart hebben voor hun paard en er berusting in moeten vinden !

De DA wist iemand ja, wat ook een handelaar bleek te zijn, hij zag dat als optie omdat hij hem niet wou laten inslapen.

Die man belde me op dat die mijn paard wou komen halen.
Heb hem toen vriendelijk verteld dat we de keuze hadden gemaakt om hem laten in te slapen, dat we hem niet de handel in wouden sturen, die ellende verdiende hij niet meer!

Die man werd echt zot boos op mij, ik was zot om er nog geld in te steken (inslapen), hij kwam hem zo wel halen, kon ik mij alle kosten uitsparen en Ravottie zou naar het buitenland gaan dus zou me zeker geen zorgen moeten maken over wat hij bij een ander zou aanrichten, blablabla.. Mijn haren gingen recht omhoog!

Zei hem dat mijn beestje rust verdiende, geen marteling op een trailer bij een onmens die geen zier geeft om mijn paard!

Maar kan me toch moeilijk voorstellen dat mijn DA die mij al jaren kent in een complot zou zitten om mijn paard zijn chip te stelen??

Mag er gewoon niet aan denken

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:07

gohya schreef:
Het lijkt wel een wraakactie van iemand,die miss.ooit ook gebeten is door Ravottie? of geschopt?

Kan me niet voorstellen dat het een wraakactie is! Dat lijkt me zo onwaarschijnlijk ziek en gestoord.

Eigenlijk had de DA dit nooit aan TS moeten vertellen. Voegt niks toe behalve een hele berg verdriet en onmacht en vraagtekens en die hadden TS en haar vriend al ten overvloede.

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 10:11

gohya schreef:

Een dier lijkt me onwaarschijnlijk omdat de stenen (betonblokken) verplaatst waren en dat die ik een dier niet direct doen..
En wraak, heb ik ook al over nagedacht, maar waarom wraak op een dood dier? Dan moet je toch erg ziek in je hoofd zijn??
En hoe zou die persoon kunnen weten 1. Dat hij gestorven is 2. Dat hij precies daar lag.
Daar geraak je niet als je niet weet waar je moet zijn en hij stond er nog niet lang dus waren maar heel weinig mensen die ervan wisten, en dat zijn dan nog paardenvrienden

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:15

Neon ...ook jij hebt zo'n vriendelijke kanjer moeten laten gaan !
De laatste foto , met de witte pony , zo zocht Ravottie toenadering in de (dominante kudde ) maar kreeg harde beten en schoppen in retour !
Hij heeft nooit iets van rangorde geleerd en nam toen aan dat het zo hoort in een grote groep !
Vechten om een eigen plek te krijgen (rust) maar géén gezelschap vinden en doodongelukkig zijn !
Een duwtje tegen de benen moet je niet doen als je ondergeschikt bent !
Hij mocht niet in "hun" ruimte komen !
Reken maar dat het met eten in de wei soms echt vechten was voor hem om wat te krijgen !
Die boer wou maar 1 groep /koppel ,wat bij mij al getuigd van onkunde !
Het ergste is dat de eigenaresse hem zag veranderen en niet tijdig ingreep , waarom niet ???
Hoezo, zij was kundig ???

Zodra Ravottie adrenaline voelde in de tegenpartij , snelle onverwachte beweging en stress vanuit een onverwachte andere gedraging komt de frustratie er weer uit in een felle afweer, in zijn geval bijtend !
De ts wou even snel een foto maken ...Ravottie werd getriggerd...zij wou aaien...in zijn ruimte komen...tja toen kwam de trauma en frustratie zoals hij in de kudde werd gepakt ...en ja dit had ook met dodelijk afloop kunnen zijn als ze was gevallen ...

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 10:19

Nicky1963 schreef:
gohya schreef:

Kan me niet voorstellen dat het een wraakactie is! Dat lijkt me zo onwaarschijnlijk ziek en gestoord.

Eigenlijk had de DA dit nooit aan TS moeten vertellen. Voegt niks toe behalve een hele berg verdriet en onmacht en vraagtekens en die hadden TS en haar vriend al ten overvloede.

DA heeft me dit niet verteld, was mijn stalbaas, die was erbij toen rendac hem kwam ophalen.
Hij er ook bij toen hij ingeslapen werd en vroeg me als ik gisteren bij hem een wonde gezien had, omdat hij verbaasd was omdat hij nu wel een wonde had en in een plas bloed lag, kon je echt niet langs kijken.
Toen vertelde hij dat zijn keel was overgesneden, dit zelf heb ik niet gezien maar het bloed wel en was echt enorm. Zoiets zou gewoon opgevallen zijn dus ook al had hij niets gezegd, je kon er gewoon niet langs kijken

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:21

Ravottie18 schreef:
gohya schreef:

Een dier lijkt me onwaarschijnlijk omdat de stenen (betonblokken) verplaatst waren en dat die ik een dier niet direct doen..
En wraak, heb ik ook al over nagedacht, maar waarom wraak op een dood dier? Dan moet je toch erg ziek in je hoofd zijn??
En hoe zou die persoon kunnen weten 1. Dat hij gestorven is 2. Dat hij precies daar lag.
Daar geraak je niet als je niet weet waar je moet zijn en hij stond er nog niet lang dus waren maar heel weinig mensen die ervan wisten, en dat zijn dan nog paardenvrienden

Dit precies vroeg ik mij ook af toen ik je laatste posts las...moet toch iemand zijn die wist wat er ging gebeuren en waar hij was...
Ziekelijke actie in elk geval. Niet te bevatten hoe hersenloos sommige mensen kunnen zijn.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:25

Beter had je stalbaas voor jouw verwerking niks gezegd...wat ontzettend naar. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een mens dit bewust gedaan heeft. Een vos...hond misschien?

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 10:26

Heb gisteren zijn oude baasje nog een bericht gestuurd, zonder reactie weliswaar (duhh)
Mss niet direct om hier te delen maar ik doe het toch..

Trutje (synoniem voor haar naam)

Ik wil je laten weten dat ik heel erg teleurgesteld ben ik jou!
Op 5 maanden tijd heb je mij heel erg blij gemaakt maar nog veel verdrietiger!! En dit alles had voorkomen kunnen worden, het enige wat je had moeten doen was eerlijk zijn..
Je mag dan beweren dat je ons gezegd hebt dat Ravottie al eens "gebeten" had, maar dat is een understatement voor wat hij werkelijk in staat was, en dit wist je verdorie heel goed!
Je hebt je paard laten testen of hij een klophengst was, als je dat doet weet je, in mijn opinie, dat er iets niet klopte met hem, anders doe je zoiets niet! Vind het triestig dat je die info niet even had kunnen vermelden bij de verkoop. Dat was voor ons waardevoller dan weten dat hij geopereerd was aan zijn griffelbeentje, dan hadden we met hem kunnen omgaan op een andere manier.
Ik ben heel fair tegen jou geweest, heb je altijd laten weten hoe het met hem ging en je bent altijd welkom geweest, helaas was dat voor jou niet belangrijk genoeg, nadat Ravottie 14jaar!!! Jou paard geweest is. Ik kan het niet begrijpen.
Wij hebben ons 100% gegeven voor hem, hij was zo erg welkom en wij waren zo gelukkig met hem, maar jou oneerlijkheid heeft daar anders over beslist.
Jij hebt een kindje, dat hebben wij niet, Vicky & Ravottie, dat zijn onze kindjes! Ik hoop van harte dat je nooit moet ervaren hoe het voelt om een kind te verliezen, want wij hebben gisteren Ravottie afgegeven en je mag rustig weten dat ik jou daar verantwoordelijk voor acht!!
Het enige wat je had moeten doen was eerlijk zijn!
Mijn hart is gebroken, in 1000 stukken en zal nooit meer hetzelfde worden, weten dat ik een keuze heb moeten maken die ik helemaal niet had moeten maken, als je gewoon eerlijk was geweest!

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:29

Je ziet het verschil wel tussen een snee en een verscheuring van een beet.
Maar een chip zit niet bij de keel, maar in de halsspier, dat is dus ook niet logisch.
DE keel wordt normaal gesproken alleen gedaan om leeg te laten bloeden, wat hier niet nodig is. Echt absurd en inderdaad een gegeven wat voor ts alleen maar extra moeilijk is, wat beter niet had kunnen weten.
Maar ik begrijp ook wel dat de stalbaas het heeft gevraagd, het is op zijn terrein gebeurd hij wil ook wel weten wat voor idioten er daar komen.

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:33

Ik vond het ook heel vreemd dat de dierenarts het paard wou doen aan een handelaar en dan naar het buitenland !

Van slagers hoor je het wel maar dan is er ook géén getuige geweest dat het paard echt dood was !
En ja , Ravottie was gezond verklaart door deze dierenarts !
Zou als gezond paard verkocht kunnen worden dus ! Gedeelde winst ? Je zult het nooit weten !

Wat je wel weet is dat je dat verhinderd hebt ... berust hierin...Ravottie heeft eindelijk rust !

Marit_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:38

Hey TS
Ik volg je topic ook al stilletjes sinds het begin en ik vind echt dat je onwijs goed hebt gehandeld!
Een betere eigenaar had Ravottie zich niet kunnen wensen!
Goed bericht heb je naar die vrouw gestuurd, ze gaat dan misschien niet meer reageren maar als ze zich nu niet helemaal kapot schaamt zit er echt een steekje los hoor...

Heel veel sterkte en neem alle tijd die je nodig hebt om dit te verwerken! :+:

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:42

Ravottie18 schreef:
DA heeft me dit niet verteld, was mijn stalbaas, die was erbij toen rendac hem kwam ophalen.
Hij er ook bij toen hij ingeslapen werd en vroeg me als ik gisteren bij hem een wonde gezien had, omdat hij verbaasd was omdat hij nu wel een wonde had en in een plas bloed lag, kon je echt niet langs kijken.
Toen vertelde hij dat zijn keel was overgesneden, dit zelf heb ik niet gezien maar het bloed wel en was echt enorm. Zoiets zou gewoon opgevallen zijn dus ook al had hij niets gezegd, je kon er gewoon niet langs kijken

Sorry, verkeerd gelezen, ik begrijp waarom je stalbaas het moest vragen aan jou.
Nogmaals sterkte TS

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:53

Helaas dat we niks kunnen uitsluiten. Het is gewoon walgelijk TS.
Gelukkig heeft hij er niets meer van mee gekregen. En hebben jullie alles voor hem gedaan. Jullie zijn betere baasjes dan hij ooit heeft gehad.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:18

Sterkte ts,kom het topic net pas tegen.
Wat een triest verhaal met enkel verliezers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:27

Ravottie18 schreef:
broadway schreef:

Hoe goed ken je die ?

De DA wist iemand ja, wat ook een handelaar bleek te zijn, hij zag dat als optie omdat hij hem niet wou laten inslapen.

Die man belde me op dat die mijn paard wou komen halen.
Heb hem toen vriendelijk verteld dat we de keuze hadden gemaakt om hem laten in te slapen, dat we hem niet de handel in wouden sturen, die ellende verdiende hij niet meer!

Die man werd echt zot boos op mij, ik was zot om er nog geld in te steken (inslapen), hij kwam hem zo wel halen, kon ik mij alle kosten uitsparen en Ravottie zou naar het buitenland gaan dus zou me zeker geen zorgen moeten maken over wat hij bij een ander zou aanrichten, blablabla.. Mijn haren gingen recht omhoog!

Zei hem dat mijn beestje rust verdiende, geen marteling op een trailer bij een onmens die geen zier geeft om mijn paard!

Maar kan me toch moeilijk voorstellen dat mijn DA die mij al jaren kent in een complot zou zitten om mijn paard zijn chip te stelen??

Mag er gewoon niet aan denken

Zo'n scenario lijkt me niet erg waarschijnlijk. Wat moet een handelaar met een chip van dit paard? Goed, hij had misschien een leuk papier. Maar het was een ruin, dus voor de fok waardeloos. Daarbij was hij ook nog eens maar liefst 18 jaar en hij had naar ik begreep ook geen bijzondere sportprestaties op z'n CV staan. Dus een ander paard wordt echt niet opeens duizenden euro's meer waard met Ravottie's chip in zijn lijf. En dan moet een handelaar ook nog die chip in een ander paard zien te krijgen en aan een bijpassend paspoort kunnen komen. Ravottie was uiteraard een bijzonder en speciaal paard, maar niet op zo'n manier bijzonder dat zijn chip zoveel gedoe waard is. En dan zit de chip ook nog eens in de hals en niet bij de keel. Dus mij lijkt dat je dat scenario van een handelaar die een chip wil stelen gerust uit kunt sluiten.

Het is triest, verdrietig en onbegrijpelijk dat je als je afscheid moet nemen van je geliefde paard met dit soort akelige dingen geconfronteerd wordt. Dat je in plaats van het rustig afscheid nemen en verwerken er nu opeens een hele berg vraagtekens bij krijgt. Nogmaals heel veel sterkte, TS.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:31

Als je een paard van 25 voor 18 kan verkopen dan heeft dat wel degelijk enige waarde. ;)
Dat paspoort is voor de gemiddelde louche handelaar geen probleem. En daar spreken we wel over als ik hoor hoe hij TS aan ging.

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:46

Ik kom nu pas bij dit topic uit..... Ten eerste heel veel sterkte gewenst!! Wat een moeilijke maar moedige beslissing hebben jullie gemaakt zeg.

Ik kan niet helemaal uit je berichten opmaken of je ook een snee hebt gezien waar het bloed uit zou kunnen komen?
Toen ik mijn hond heb moeten laten inslapen (kanker) heb ik haar nog een nacht thuis gehad om haar de volgende dag weg te brengen. Toen ik in de ochtend bij haar ging kijken lag er ook allemaal bloed bij haar hoofd.
Ik heb daarop contact gezocht met de DA en gevraagd waar dit vandaan komt. Mij werd gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk kwam door een tumor die in haar longen waarschijnlijk zou zitten. Dit kwam vaker voor dat er na nog een bloeding optreedt en het zo uit de hond loopt.
Zou het kunnen zijn dat Ravotti misschien ziek is geweest zonder dat je dat wist en hij inwendig misschien een bloeding heeft gehad? Dat zou al een stuk minder luguber zijn denk ik.

Heel veel sterkte de aankomende tijden!