Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Manadeluca schreef:Brr wat luguber, was het echt gesneden of bestaat er een kans dat hij aangevreten was door een of ander dier?
Eerlijk gezegd zou ik nooit bij een ophaling van Rendac willen zijn. Een zeer geliefd dier begeleiden als je het laat inslapen vind ik erg zwaar, laat staan hem, in de greep zien van de tang en het zien verdwijnen in de vrachtwagen.
Wat krijg je het toch hard te verduren.
pol1 schreef:Te gek voor woorden! Doodeng! Wat een malloten lopen er toch rond!
Ik ben er altijd wel bij ( rendac) heb een pensionstal en wil zien dat t gewoon normaal er aan toe gaat wat overigens altijd t geval is!
Netjes ook van de ex eigenaarom je in deze barre situatie niet te steunen..zegt al heel wat over de persoon hè!
Ravottie18 schreef:pol1 schreef:Te gek voor woorden! Doodeng! Wat een malloten lopen er toch rond!
Ik ben er altijd wel bij ( rendac) heb een pensionstal en wil zien dat t gewoon normaal er aan toe gaat wat overigens altijd t geval is!
Netjes ook van de ex eigenaarom je in deze barre situatie niet te steunen..zegt al heel wat over de persoon hè!
Dat is de laatste persoon waar ik nu steun van wil of nodig heb! Dankzij haar zit ik in deze situatie dus dat ze maar daar blijft met haar leugens en comedie, en hoopt dat ik ze me voorlopig niet tegen komt