wat met een paard dat bijt?? Update pagina 43

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: wat met een paard dat bijt?? Update pagina 43

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:53

Heel veel sterkte TS.

Weet je zeker dat het door mensen is gedaan en niet door roofdieren? Misschien vossen, wolven of iets anders?

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 12:55

Manadeluca schreef:
Brr wat luguber, was het echt gesneden of bestaat er een kans dat hij aangevreten was door een of ander dier?

Eerlijk gezegd zou ik nooit bij een ophaling van Rendac willen zijn. Een zeer geliefd dier begeleiden als je het laat inslapen vind ik erg zwaar, laat staan hem, in de greep zien van de tang en het zien verdwijnen in de vrachtwagen.

Wat krijg je het toch hard te verduren.

Kan geen ander dier bij geweest zijn, lag volledig afgedekt met een zeil en rondom stenen, die waren ook verplaatst.
En hij lag ook in een plas bloed, dat kan niet zijn van een spuitje!
Ik was er gelukkig zelf niet bij, kon ik helemaal niet zien.
Ben aangifte gaan doen bij politie, zeiden dat mss iemand de chip wou stelen???
Ben nu toch niet op mijn gemak want mijn merrie loopt daar ook rond, als daar nu iets aan komt trek ik het niet meer!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:56

Wat een vreemde wending. Kan je er geen melding van maken bij de politie misschien? Dat is toch een soort 'verwoesting van eigendom'

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:57

Wat verschrikkelijk.. wie doet er nou zoiets

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 12:58

The_Cat schreef:
Wat een vreemde wending. Kan je er geen melding van maken bij de politie misschien? Dat is toch een soort 'verwoesting van eigendom'

Is gebeurd

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:09

Mijn god !

Wat een drama en wat respectloos naar jullie en vooral ravottie ..
Hoe kunnen ze !

Geef dat dier zijn rust alsjeblieft ..
Is om te janken dit..

Wie had er zo'n hekel aan het dier om zoiets nog te doen.. ik kan dit niet begrijpen !

Had je stalbaas maar niets gezegd , dit erbij is gewoon niet te verwerken

Alle kracht toegewenst !

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:10

Ik heb het topic stilletjes gevolgd, en wat ben jij een sterk persoon zeg. Je hebt onwijs goed gehandeld, en uit alles blijkt jouw liefde voor dat dier. Heel veel respect, en nog meer sterkte! ;(

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:12

Niet te geloven. Echt bizar. Bah

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:17

Je hebt een heel moedig besluit genomen. Ik vind het erg dapper van je. En ik wil je heel veel sterkte toewensen.
En wat een naar iets is er daarna nog gebeurd, bah! :( Alsof het al niet erg genoeg was zo.. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:28

Oh bah, ik lees net je up-date van vandaag. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te verzinnen zeg!

Sterkte meis. :(:)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:59

Wat een rare figuren lopen er rond... en het idee van de politie dat iemand de chip wilde stelen... wie zou daar in vredesnaam baat bij hebben... misschien iemand die die chip nodig heeft om een ander paard voor jouw paard door te laten gaan? Héél raar.
Gelukkig krijgt Ravotti daar niets meer van mee.
Is het een idee deze vermoedelijke chipsroof aan de KNHS/het stamboek en dergelijke te melden? Voor het geval dat iemand inderdaad iets raars gaat uithalen.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 14:08

Ravottie18 schreef:
The_Cat schreef:

Is gebeurd

Hopelijk kunnen ze er iets mee. Pff, wat een naar persoon moet dat geweest zijn

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 14:14

Te gek voor woorden! Doodeng! Wat een malloten lopen er toch rond!
Ik ben er altijd wel bij ( rendac) heb een pensionstal en wil zien dat t gewoon normaal er aan toe gaat wat overigens altijd t geval is!
Netjes ook van de ex eigenaar -:(- om je in deze barre situatie niet te steunen..zegt al heel wat over de persoon hè!

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 14:20

Ik denk dat je besluit heel wijs is geweest en ik wil je nog heel veel sterkte wensen.

Jojda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 14:22

heel veel sterkte met dit moeidige besluit

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 14:32

Jeetje zou het een eng ide vinden dat iemand met zulke ideeën dus in de buut zit..,

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 14:46

Heel veel sterkte TS. Jullie hebben een moedig besluit genomen, iets waarvan de oude eigenaresse kan leren.

Vind het echt walgelijk wat er vannacht is gebeurd. Dit verdienen jullie absoluut niet.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 14:50

Ach meisje toch, wat naar dat je vorige eigenaar zich niet meldt en wat enorm naar dat iemand de keel heeft doorgesneden. We leven in zo'n respectloze wereld af en toe.
Jij daar en tegen bent een heel mooi mens en beiden verdien je echt totaal niet. Sterkte nogmaals.

Ravottie18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 15:03

pol1 schreef:
Ik ben er altijd wel bij ( rendac) heb een pensionstal en wil zien dat t gewoon normaal er aan toe gaat wat overigens altijd t geval is!
Netjes ook van de ex eigenaar -:(- om je in deze barre situatie niet te steunen..zegt al heel wat over de persoon hè!

Dat is de laatste persoon waar ik nu steun van wil of nodig heb! Dankzij haar zit ik in deze situatie dus dat ze maar daar blijft met haar leugens en comedie, en hoopt dat ik ze me voorlopig niet tegen komt

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 15:18

Wat een rare en enge wending, waar je direct ook allerlei bizarre scenario's van in je hoofd krijgt, zowel nu over je andere paardje als over het gedrag van Ravottie in relatie tot evt gekke mensen om de wei. Goed om in het hoofd te houden dat zijn afwijkende gedrag er altijd al was, anders neemt je fantasie een loopje met je, althans met mij. Ik wilde zeggen over jouw verdriet dat je soms al het goede kunt doen, en dan toch geen goede uitkomst kunt krijgen, dat is soms zo oneerlijk. Maar dat valt nu weer in het niet bij de laatste ontwikkelingen. Brrr, je weet echt heel zeker dat dit goed gezien is enzo, dat er echt geen vergissing in het spel is? Je hoopt het toch zo. En nu weer de stress ervan, echt kl*te... Sterkte wederom...

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 16:39

Ravottie18 schreef:
pol1 schreef:

Dat is de laatste persoon waar ik nu steun van wil of nodig heb! Dankzij haar zit ik in deze situatie dus dat ze maar daar blijft met haar leugens en comedie, en hoopt dat ik ze me voorlopig niet tegen komt

Ook heel terecht om dit te denken! Ik zou wel hopen ze tegen te komen _-:(

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 18:08

Arme Ravottie

Zijn moeder verloren, met respect grootgebracht en zeer zeker met vertrouwen in de mens maar niet geleerd hoe het in een koppel paarden toegaat wat rangorde betreft .

Operatie, 6 jaar harde scholing wat jouw ongelukkig heeft gemaakt en toen in een koppel dominante paarden gegooid , waar je keihard op je plek werd gezet terwijl je juist toenegenheid zocht !

Je bazinnetje heeft het allemaal zien gebeuren...hoe je veranderde van gewoon naar wat je nu liet zien !
Jij had géén keus, moest het ondergaan , langdurig tot het je traumatiseerde !
Toen kon je oprotten, ze wou je niet meer !

Fouten die de mensen maakten hebben je gemaakt zoals je nu was en dat moest je nu met de dood bekopen , zooo intriest !

Twee mensen die het goed met jouw meenden werden niet ingelicht bij de verkoop... een keiharde confrontatie van jaren frustratie in een beet , wat nog veel erger had kunnen aflopen !

En wat lees ik nu ???
Dit kan toch niet waar zijn ???

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 18:12

Toenegenheid moet toenadering/genegenheid zijn ...( foutje )

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 18:16

ts...bedankt voor je pb ...heel veel sterkte samen om dit alles te verwerken !

Timmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 18:16

Ontzettend veel respect voor de manier waarop jullie dit hele traject hebben doorlopen. Heel veel sterkte met herstellen.