Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ravottie18 schreef:Bedankt voor de vele lieve berichten en alle steun, doet goed!
Ravottie heeft een mooie en waardige laatste dag gehad.
Een vers stalletje waar hij nog lekker in heeft kunnen "ravotten", een uitgebreide poestbeurt en een grote bak lekker eten gevolgd Door een dessertje van slobber (hij wist niet wat hem overkwam)
Om 16.08 heeft hij zijn hoofd neer gelegd maar zijn hart wou niet stoppen, hij wou zo graag nog even bij ons blijven![]()
Na nog een spuit is zijn hartje gestopt en heeft hij zijn laatste adem uitgeblazen, omringd door degene die hem zo graag zagen en zo ontzettend veel van hem hielden.
Ik heb vicky afscheid van hem laten nemen, ze heeft elk stukje van zijn lichaam uitgebreid besnuffeld en gaf daarna aan dat het wel goed geweest was ik vraag me zo hard af of ze er ook maar iets van beseft..
Er blijft gemis en een grote leegte achter, wat zal het morgen rustig zijn op zijn weitje.. en dat zal even tijd nodig hebben voor te slijten.
Ik probeer mezelf te troosten dat met de gedachte dat we juist gehandeld hebben, niet meer egoïstisch denkend aan wat wij willen, maar bewust gekozen hebben wat het beste voor Ravottie was.
Nogmaals dank voor alle lieve woorden!
Mijn grote vriend, voor altijd in mijn hart!!
[ [url=m/56X1cP.jpg]Afbeelding[/url] ]
beatje schreef:Bij de bereden politie van Utrecht liep een paard wat een flessenveulen was.Het enigste afwijkende gedrag wat hij had was dat hij zijn tong uit zijn mond liet hangen en wilde dat je hem streelde.Was een heel leuk paard een vos.Ik mocht er als stagiere op rijden omdat hij zo braaf was.Dus nooit niks veralgemenen.