Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ravottie18 schreef:Lieve mensen,
Ik wil jullie allen bedanken voor de vele adviezen en steun ik hier de laatste week heb mogen krijgen.
Niet alle reacties waren even vriendelijk, maar dat kan ook niet daar iedereen een andere mening heeft, die ik ook respecteer.
Wij moeten ons eigen gevoel volgen en doen wat ons het beste lijkt, een keuze maken waar wij zelf mee kunnen leven, niet waar een ander mee kan leven.
Na lang wikken en wegen hebben we gisteravond een heel moeilijk besluit genomen.
Ravottie zal vandaag om 15u ingeslapen worden.
Mijn lieve paardje mag de fout van anderen met zijn leven bekopen. dan mogen velen hier hem een monster vinden, hij zelf is hier in dit verhaal even veel slachtoffer als wij!
Ik hoop dat we de juiste en meest verantwoorde keuze maken, al is dat wel de moeilijkste die we in ons leven al hebben moeten maken.
Ik begrijp dat niet iedereen het eens zal zijn met onze keuze, maar wil jullie toch vragen de negatieve reacties hierop voor jullie zelf te houden. Het is al moeilijk genoeg zo!
Zoolgangster schreef:GabberGill schreef:https://m.youtube.com/watch?v=9rCA3P5NmSw
Ik vind dit meer overeen komen.
Deze hengst wordt het punt bij opgezocht. Lijkt een supermakkelijk paard en is het ook tot je bij zijm angst komt.
Eindelijk ook iemand ziet dat deze paarden dus aanvallen en terugtrekken en weet dat als ze echt willen dat ze je doden.
Dit paard komt niet overeen... paard van TS is een flessenveulen, paard uit het filmpje is een paard dat mishandeld is.
Wat ik al eerder schreef: bekende trainers zeggen zelf dat ze met een flessenveulen nauwelijks iets kunnen, want die dieren kennen geen natuurlijk gedrag, wat ze daarom zo onberekenbaar maakt en extra moeilijk/gevaarlijk te hertrainen.